💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 277
Показано матеріалів: 111-120
Сторінки: «« 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 27 28 »»


Урок 34

Тема: Усне віднімання виду 40 - 8. Розв'язування задач на порівняння суми і різниці чисел

Мета: ознайомити учнів з прийомами обчислень для випадків виду 40 - 8; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати пізнавальний інтерес, уміння робити висновки, засновані на виконаних діях; виховувати у дітей почуття товариства і взаємодопомоги, відповідальності.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2316 | Додав: SYLER

Урок 33

Тема: Усне додавання виду 38 + 52

Мета: ознайомити учнів із додаванням виду 38 + 52; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати мислення, вміння виявляти зв'язки, формулювати висновки; пробуджувати інтерес до предмета через гру, логічні завдання.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1975 | Додав: SYLER

Урок 32

Тема: Усне додавання виду 76 + 4. Розв'язування задач на дві дії

Мета: ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2259 | Додав: SYLER

Урок 31

Тема: Додавання одноцифрового числа до двоцифрового виду 45 + 7. Розв'язування задач двома способами

Мета: ознайомити учнів із додаванням виду 45 + 7; закріплювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів різними способами, порівнювати вирази; розвивати кмітливість, мислення; виховувати уважність.

2 Клас | Математика | Переглядів: 3092 | Додав: SYLER

Урок 30

Тема: Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач. Розв'язування задач на рух

Мета: формувати вміння застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач; удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі вивчених видів, знаходити значення буквених виразів; розвивати увагу і логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1936 | Додав: SYLER

Урок 29

Тема: Аналіз контрольної роботи. Усне додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток

Мета: ознайомити учнів із загальним випадком усного додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; формувати вміння розв'язувати задачі; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2049 | Додав: SYLER

Урок 28

Тема: Контрольна робота № 2

Мета: перевірити знання за темою «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток», вміння розв'язувати задачі, приклади, креслити відрізки; виховувати культуру письма.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1768 | Додав: SYLER

Урок 27

Тема: Прийом округлення. Розв'язування задач

Мета: ознайомити учнів із прийомом округлення; формувати вміння знаходити значення виразів; провести роботу над помилками, допущеними в самостійній роботі; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати культуру письма.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1784 | Додав: SYLER

Урок 26

Тема: Побудова прямого кута і квадрата на папері в клітинку. Знаходження периметра квадрата. Самостійна робота

Мета: повторити і закріпити вивчений матеріал; формувати вміння будувати прямий кут і квадрат на папері в клітинку, знаходити периметр квадрата; розвивати вміння порівнювати і розв'язувати геометричні завдання; виховувати самостійність.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2032 | Додав: SYLER

Урок 25

Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Грошові одиниці — гривня, копійка. Знаходження остачі (решти) у задачах на покупку товарів

Мета: формувати в учнів уміння знаходити остачу (решту) у задачах на покупку товарів; удосконалити обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі; розвивати кмітливість, мислення дітей; виховувати інтерес до математики.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1809 | Додав: SYLER