Показано матеріалів: 111-120
Урок 34 Тема: Усне віднімання виду 40 - 8. Розв'язування задач на порівняння суми і різниці чиселМета: ознайомити учнів з прийомами обчислень для випадків виду 40 - 8; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати пізнавальний інтерес, уміння робити висновки, засновані на виконаних діях; виховувати у дітей почуття товариства і взаємодопомоги, відповідальності. |
Урок 33 Тема: Усне додавання виду 38 + 52Мета: ознайомити учнів із додаванням виду 38 + 52; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати мислення, вміння виявляти зв'язки, формулювати висновки; пробуджувати інтерес до предмета через гру, логічні завдання. |
Урок 32 Тема: Усне додавання виду 76 + 4. Розв'язування задач на дві діїМета: ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу. |
Урок 31 Тема: Додавання одноцифрового числа до двоцифрового виду 45 + 7. Розв'язування задач двома способамиМета: ознайомити учнів із додаванням виду 45 + 7; закріплювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів різними способами, порівнювати вирази; розвивати кмітливість, мислення; виховувати уважність. |
Урок 30 Тема: Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач. Розв'язування задач на рухМета: формувати вміння застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач; удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі вивчених видів, знаходити значення буквених виразів; розвивати увагу і логічне мислення; виховувати інтерес до математики. |
Урок 29 Тема: Аналіз контрольної роботи. Усне додавання двоцифрових чисел з переходом через десятокМета: ознайомити учнів із загальним випадком усного додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; формувати вміння розв'язувати задачі; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики. |
Урок 28 Тема: Контрольна робота № 2Мета: перевірити знання за темою «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток», вміння розв'язувати задачі, приклади, креслити відрізки; виховувати культуру письма. |
Урок 27 Тема: Прийом округлення. Розв'язування задачМета: ознайомити учнів із прийомом округлення; формувати вміння знаходити значення виразів; провести роботу над помилками, допущеними в самостійній роботі; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати культуру письма. |
Урок 26 Тема: Побудова прямого кута і квадрата на папері в клітинку. Знаходження периметра квадрата. Самостійна роботаМета: повторити і закріпити вивчений матеріал; формувати вміння будувати прямий кут і квадрат на папері в клітинку, знаходити периметр квадрата; розвивати вміння порівнювати і розв'язувати геометричні завдання; виховувати самостійність. |
Урок 25 Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Грошові одиниці — гривня, копійка. Знаходження остачі (решти) у задачах на покупку товарівМета: формувати в учнів уміння знаходити остачу (решту) у задачах на покупку товарів; удосконалити обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі; розвивати кмітливість, мислення дітей; виховувати інтерес до математики. |