Урок 33 Тема: Усне додавання виду 38 + 52Мета: ознайомити учнів із додаванням виду 38 + 52; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати мислення, вміння виявляти зв'язки, формулювати висновки; пробуджувати інтерес до предмета через гру, логічні завдання. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба. Гра «Ромашка» 2 Розв'язування задач 1) Ігор мав розв’язати 27 прикладів. Він розв’язав 13 прикладів. Скільки прикладів йому залишилося розв’язати? (14) 2) Коли з трамвая вийшли 8 пасажирів, у ньому залишилося 32 пасажири. Скільки пасажирів було в трамваї? (40) 3) У глеку було 14 склянок молока. Коли з нього випили декілька склянок молока, у ньому залишилося 6 склянок. Скільки склянок молока випили? (8) 3 Розв'язування завдань на повторення 1) Не роблячи обчислень, поставте знаки: <, >, = . 60 + 18 □ 60 + 20 12 + 46 □ 46 + 12 2) Обчисліть. 78 - 56 =7 + 26 - 13 = 23 + 7 =9 + 55 - 52 = 18 - 12 =6 + 75 - 31 = 3) Заповніть таблицю. 28 - 6 □ 28 - 8 63 - 14 □ 65 - 14 100 - (34 + 6) = 73 - (42 + 8) = 66 + (15 + 5) = 56 - 30 = 56 - 36 = 56 - 6 = Зменшуване 203948 Від’ємник 579 Різниця89 78 76 4) Навколо школи учні посадили 22 кущі шипшини, глоду — на 8 кущів більше, а бузку — на 15 кущів більше, ніж глоду. Скільки кущів бузку посадили учні? 5) Купили 15 аркушів червоного паперу, 12 аркушів жовтого, а зеленого — стільки ж, скільки червоного і жовтого разом. Скільки всього аркушів паперу було куплено? 4 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням — Які числа треба закреслити, щоб кожне наступне число було на дві одиниці менше за попереднє? 14; 13; 12; 11; 9; 7. ► Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Пояснення вчителя 1) 37 + 53. Особливість прийому додавання для цих випадків полягає в тому, що, склавши одиниці цих двоцифрових чисел, отримаємо 10 (чи 1 дес.), а одиниць буде 0. 2) Ознайомлення з прийомом послідовного додавання. 38 + 52 = 38 + 50 + 2 = 90 2 Первинне закріплення 1) Виконання завдання з коментуванням. 12 + 6814 + 26 21 + 49 2) Самостійна робота. 46 + 4435 + 35 39 + 41 12 + 2863 + 17 32 + 18 V. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач 1)Для шкільної їдальні привезли 34 кг цибулі, а моркви — на 5 кг менше. Скільки всього кілограмів овочів привезли в шкільну їдальню? — Про що говориться в задачі? (Про овочі) — Про які овочі? — Що нам відомо? (Цибулі 34 кг, а моркви — на 5 кг менше.) — яке питання в задачі? — Чи можемо ми відразу відповісти на питання задачі? — чому? — А чи можемо ми дізнатися, скільки привезли моркви? — Якою дією? — Після цього ми зможемо відповісти на питання задачі? — Якою дією: додаванням або відніманням? — Подивіться на дошку і назвіть номер короткого запису, який відповідає завданню. (2) — Правильно, давайте повторимо умову завдання за коротким записом. 1) Ц. — 34 кг^------,] 2)Ц. — 34 кг^ її? М. — ?, на 5 кг > І/ М. — ?, на 5 кг < І \ 3) Ц. - 34 кг^------,1? М. — ?, на 5 кг І_| 2) У Миколки в колекції 56 марок, у Віті — на 4 марки більше, а у Юрка — на 12 марок більше, ніж у Віті. Скільки марок у колекції Юрка? 2 Офтальмологічна пауза 3 Розв’язування логічних завдань 1) Одне яйце звариться за 5 хв. Скільки знадобиться часу, щоб зварити три яйця? (5 хв) 2) Діти збирали осінній букет. У ньому було 5 кленових, 2 дубових, 4 березових і осиковий листки. Зі скількох різних дерев були листки? (4) 3) В автобусі їхали 9 пасажирів. На зупинці всі, крім 3 пасажирів, вийшли. Скільки пасажирів залишилося в автобусі? (3) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Якою є особливість прийому додавання для випадків виду 38 + 52? | |
| |
Переглядів: 1985 | |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка» |
Тварини |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Всього коментарів: 0 | |