Показано матеріалів: 121-130
Урок 24 Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв'язування складених задачМета: узагальнювати і систематизувати способи додавання і віднімання чисел у межах 10, у межах 20, у межах 100; вправляти в знаходженні значень виразів, що містять дужки; розвивати вміння розв'язувати задачі; виховувати уважність. |
Урок 23 Тема: Квадрат. Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Розв'язування задач із зайвими числовими даними і з недостачею данихМета: навчати учнів розрізняти квадрат за істотними ознаками; узагальнювати і систематизувати вміння розв'язувати приклади і задачі на вивчені випадки знаходження суми двоцифрових чисел; розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати і порівнювати, робити висновки, висловлювати свою думку; виховувати культуру розумової праці. |
Урок 22 Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі на знаходження невідомого від'ємникаМета: узагальнювати і систематизувати способи додавання чисел у межах 100; вправ-ляти в знаходженні значень виразів, що містять дужки; розвивати вміння розв'язувати задачі на знаходження невідомого від'ємника; виховувати уважність. |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, що містять відношення «на... більше»
Урок 21 Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, що містять відношення «на... більше»Мета: актуалізувати спосіб порозрядного додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі; розвивати кмітливість, мислення дітей; виховувати інтерес до математики. |
Урок 20 Тема: Розв'язування задачі на дві дії складанням виразу (ознайомлення). Година і хвилинаМета: ознайомити учнів з розв'язуванням задачі на дві дії складанням виразу та їх письмовим поясненням; вдосконалювати вміння і навички усного пояснення розв'язання задачі на дві дії способом складання виразу; ознайомити з одиницями вимірювання часу — часом і хвилиною; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять; прищеплювати любов до предмета. |
Урок 19 Тема: Додавання й віднімання на основі десяткової нумерації. Прямокутник. Порівняння виразу і числа. Знаходження числових значень буквених виразів. Рік і місяць. КалендарМета: систематизувати випадки додавання і віднімання, засновані на знанні нумерації; поглиблювати знання про рік і місяць, календар; формувати вміння творчо працювати над задачею; розвивати кмітливість; виховувати бажання надавати допомогу у складанні ситуації. |
Урок 18 Тема: Послідовність чисел першої сотні. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданкаМета: ознайомити учнів з поняттям «прямий кут»; формувати практичні навички визначення прямого кута за допомогою косинця і без нього; вдосконалювати техніку усної лічби; формувати навички аналізу задачі, умінь розв'язувати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість. |
Урок 17 Тема: Одноцифрові і двоцифрові числа. Позиційний принцип запису числа. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. Творча робота над задачеюМета: узагальнювати поняття «одноцифрове» і «двоцифрове число»; повторити позиційний принцип запису числа; закріплювати знання усної і письмової нумерації чисел першої сотні; вправляти у визначенні попереднього і наступного числа до даного числа, розрядного складу двоцифрових чисел, уміння складати і розв'язувати задачі з грошовими одиницями; виховувати уважність. |
Урок 16 Тема: Нумерація чисел першої сотні. Одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між нимиМета: повторити нумерацію чисел першої сотні; формувати вміння вимірювати довжину предметів різними одиницями довжини, закріплювати знання усної нумерації чисел у межах 100; розвивати обчислювальні навички; формувати вміння порівнювати вирази і числа, використовуючи знаки «більше», «менше»; розвивати довільну увагу, уяву; розширювати світогляд учнів. |
Урок 15 Тема: Контрольна робота № 1Мета: перевірити знання учнів за темою «Додавання і віднімання чисел у межах 20», вміння розв'язувати прості задачі, знаходити значення виразів з буквеними даними, порівнювати вирази. |