💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Контрольна робота № 1

Урок 15

Тема: Контрольна робота № 1

Мета: перевірити знання учнів за темою «Додавання і віднімання чисел у межах 20», вміння розв'язувати прості задачі, знаходити значення виразів з буквеними даними, порівнювати вирази.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль знань

1 варіант

 1)Задача.

Учень мав розв’язати 13 прикладів, а розв’язав 6. Скільки прикладів йому ще треба розв’язати?

2) Обчислити значення виразів.

7 + 8 6 + 7 11- 4

6 + 6 5 + 914-7

3 + (17 - 8) (15-8) + 911- (3 + 5)

 3) Знайти значення виразу 8 + а, якщо а = 7.

 4) Вставити потрібні числа.

5 + 9 = 8 + □14- 7 = 15 - □

 5) Порівняти вирази.

3 + 8 □ 8 + 710+ 5 □ 17 - 8

 6) Додаткове завдання.

Задача.

на одній полиці стоїть 8 книг, а на другій — на 2 книги менше. Скільки всього книг на обох полицях?

2 варіант

 1) Задача.

Учень мав прочитати 16 сторінок. Він прочитав 7. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?

 2) Обчислити значення виразів.

4 + 98 + 612- 5

7 + 77 + 513 - 7

4 + (15 - 8) (15- 7) + 8 12- (3 + 6)

 3) Знайти значення виразу а+ 9, якщо а = 3.

 4) Вставити потрібні числа.

5 + 8 = 7 + □17- 9 = 15 - □

 5) Порівняти вирази.

9 + 9 □ 8 + 910+ 6 □ 17 - 9

 6) Додаткове завдання.

Задача.

В одному пакеті 7 кг гречки, а в другому — на 2 кг менше. Скільки кілограмів гречки в двох пакетах?

 Шкала оцінювання

1 завдання — 1,5 бала: 1 бал — за хід розв’язання; 0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала — за дію)

2 завдання — 6 балів: по 0,5 бала — за дію;

3 завдання — 0,5 бала;

4 завдання — 1 бал: по 0,5 бала за вираз;

5 завдання — 1 бал: по 0,5 бала за нерівність.

Додаткове завдання — 2 бали: 1 бал — за хід розв’язання;

1 бал — за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію).

Тест*

1) 7 + 5 = □

а) 12; б) 2; в) 13;г) 3.

2) 12 - 4 = □

а) 18; б) 6; в) 16;г) 8.

3) Знайти суму чисел 7 і 4.

а) 3 ; б) 10;в) 11; г) 12.

4) Знайти різницю чисел 12 і 5.

а) 19; б) 8; в) 7;г) 6.

5) 5 + 6 - 4 = □

а) 11; б) 2; в) 10;г) 7.

6) 14 мінус 5 плюс 3.

а) 9; б) 13; в) 16; г) 12.

 7) Дібрати таке число, щоб рівність Ц - 5 = 4 була правильною. а) 7; б)8; в)9;г) 1.

 8) 17 - (14 - 5) = □

а) 7;б)8;в)10; г)9.

 9) Яка з нерівностей є правильною?

а) 9 + 7 > 16;б)13 - 13 < 13 - 9;

в)16 - 8 < 16 - 10;г)15 см < 1 дм 5 см

10) Знайти периметр чотирикутника, довжини сторін якого дорівнюють 2; 7; 3 та 6 см.

а) 18 см;б)15 см;в)16 см;г)12 см.

11) Маса ящика з яблуками 12 кг. Маса самих яблук 9 кг. Визначити масу порожнього ящика.

а) 3 кг;б)20 кг;в)12 кг;г)9 кг.

12) Біля школи росло 5 ялинок. Посадили ще 2 верби і 7 каштанів. Щоб знайти, скільки дерев стало біля школи, потрібно:

а)5 + 2;б)5 + 7;в)2 + 7;г)5 + 2 + 7.

2 варіант

1) 8 + 6 = □

а) 14; б) 13;в) 2;г) 15.

2 11 - 4 = □

а) 6; б) 8;в) 7;г) 15.

3) Знайти суму чисел 9 і 6.

а) 14; б) 16;в) 15;г) 3.

4) Знайти різницю чисел 14 і 5.

а) 9; б) 8;в) 7;г) 6.

* Контроль знань також можна провести й у формі тестування.

 5) 7 + 4 - 2 = □

а) 11; б)10;в) 9;г) 8.

 6) 8 плюс 4 мінус 5.

а) 3;б)12; в) 7;г) 10.

 7) Дібрати таке число, щоб рівність Ц - 4 = 5 була правильною. а) 9; б)1; в) 8; г)10.

 8) 13 - (17 - 9) = □

а) 8;б)3;в) 5;г) 4.

 9) Яка з нерівностей є правильною?

а) 15 - 7 > 15;б)19 - 19 < 19 - 9;

в)12 - 8 > 12 - 2;г)1 дм 8 см > 18 см

10) Знайти периметр трикутника, довжини сторін якого дорівнюють 5; 8 та 5 дм.

а) 10 дм;б)13 дм;в) 18 дм;г) 17 дм.

11) Маса відра з піском 11 кг, маса піску 9 кг. Визначити масу порожнього відра.

а)20 кг;б)2 кг;в) 9 кг;г) 11 кг.

12) У їдальню привезли 9 кг яблук і стільки ж кілограмів груш. 8 кг фруктів використали. Щоб дізнатися, скільки кілограмів фруктів залишилося, потрібно:

а)9 - 8;б)9 + 8;в) 9 + 9 - 8; г)9 + 9.

III. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 1336 | Рейтинг: 0.0/0
Народні традиції і здоров'я
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п...
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні...
В гостях у Ганнусі
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]