Урок 15 Тема: Контрольна робота № 1Мета: перевірити знання учнів за темою «Додавання і віднімання чисел у межах 20», вміння розв'язувати прості задачі, знаходити значення виразів з буквеними даними, порівнювати вирази. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль знань 1 варіант 1)Задача. Учень мав розв’язати 13 прикладів, а розв’язав 6. Скільки прикладів йому ще треба розв’язати? 2) Обчислити значення виразів. 7 + 8 6 + 7 11- 4 6 + 6 5 + 914-7 3 + (17 - 8) (15-8) + 911- (3 + 5) 3) Знайти значення виразу 8 + а, якщо а = 7. 4) Вставити потрібні числа. 5 + 9 = 8 + □14- 7 = 15 - □ 5) Порівняти вирази. 3 + 8 □ 8 + 710+ 5 □ 17 - 8 6) Додаткове завдання. Задача. на одній полиці стоїть 8 книг, а на другій — на 2 книги менше. Скільки всього книг на обох полицях? 2 варіант 1) Задача. Учень мав прочитати 16 сторінок. Він прочитав 7. Скільки сторінок йому залишилося прочитати? 2) Обчислити значення виразів. 4 + 98 + 612- 5 7 + 77 + 513 - 7 4 + (15 - 8) (15- 7) + 8 12- (3 + 6) 3) Знайти значення виразу а+ 9, якщо а = 3. 4) Вставити потрібні числа. 5 + 8 = 7 + □17- 9 = 15 - □ 5) Порівняти вирази. 9 + 9 □ 8 + 910+ 6 □ 17 - 9 6) Додаткове завдання. Задача. В одному пакеті 7 кг гречки, а в другому — на 2 кг менше. Скільки кілограмів гречки в двох пакетах? ► Шкала оцінювання 1 завдання — 1,5 бала: 1 бал — за хід розв’язання; 0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала — за дію) 2 завдання — 6 балів: по 0,5 бала — за дію; 3 завдання — 0,5 бала; 4 завдання — 1 бал: по 0,5 бала за вираз; 5 завдання — 1 бал: по 0,5 бала за нерівність. Додаткове завдання — 2 бали: 1 бал — за хід розв’язання; 1 бал — за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію). ► Тест* 1) 7 + 5 = □ а) 12; б) 2; в) 13;г) 3. 2) 12 - 4 = □ а) 18; б) 6; в) 16;г) 8. 3) Знайти суму чисел 7 і 4. а) 3 ; б) 10;в) 11; г) 12. 4) Знайти різницю чисел 12 і 5. а) 19; б) 8; в) 7;г) 6. 5) 5 + 6 - 4 = □ а) 11; б) 2; в) 10;г) 7. 6) 14 мінус 5 плюс 3. а) 9; б) 13; в) 16; г) 12. 7) Дібрати таке число, щоб рівність Ц - 5 = 4 була правильною. а) 7; б)8; в)9;г) 1. 8) 17 - (14 - 5) = □ а) 7;б)8;в)10; г)9. 9) Яка з нерівностей є правильною? а) 9 + 7 > 16;б)13 - 13 < 13 - 9; в)16 - 8 < 16 - 10;г)15 см < 1 дм 5 см 10) Знайти периметр чотирикутника, довжини сторін якого дорівнюють 2; 7; 3 та 6 см. а) 18 см;б)15 см;в)16 см;г)12 см. 11) Маса ящика з яблуками 12 кг. Маса самих яблук 9 кг. Визначити масу порожнього ящика. а) 3 кг;б)20 кг;в)12 кг;г)9 кг. 12) Біля школи росло 5 ялинок. Посадили ще 2 верби і 7 каштанів. Щоб знайти, скільки дерев стало біля школи, потрібно: а)5 + 2;б)5 + 7;в)2 + 7;г)5 + 2 + 7. 2 варіант 1) 8 + 6 = □ а) 14; б) 13;в) 2;г) 15. 2 11 - 4 = □ а) 6; б) 8;в) 7;г) 15. 3) Знайти суму чисел 9 і 6. а) 14; б) 16;в) 15;г) 3. 4) Знайти різницю чисел 14 і 5. а) 9; б) 8;в) 7;г) 6. * Контроль знань також можна провести й у формі тестування. 5) 7 + 4 - 2 = □ а) 11; б)10;в) 9;г) 8. 6) 8 плюс 4 мінус 5. а) 3;б)12; в) 7;г) 10. 7) Дібрати таке число, щоб рівність Ц - 4 = 5 була правильною. а) 9; б)1; в) 8; г)10. 8) 13 - (17 - 9) = □ а) 8;б)3;в) 5;г) 4. 9) Яка з нерівностей є правильною? а) 15 - 7 > 15;б)19 - 19 < 19 - 9; в)12 - 8 > 12 - 2;г)1 дм 8 см > 18 см 10) Знайти периметр трикутника, довжини сторін якого дорівнюють 5; 8 та 5 дм. а) 10 дм;б)13 дм;в) 18 дм;г) 17 дм. 11) Маса відра з піском 11 кг, маса піску 9 кг. Визначити масу порожнього відра. а)20 кг;б)2 кг;в) 9 кг;г) 11 кг. 12) У їдальню привезли 9 кг яблук і стільки ж кілограмів груш. 8 кг фруктів використали. Щоб дізнатися, скільки кілограмів фруктів залишилося, потрібно: а)9 - 8;б)9 + 8;в) 9 + 9 - 8; г)9 + 9. III. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 1336 | |
Народні традиції і здоров'я |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гні... |
В гостях у Ганнусі |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Всього коментарів: 0 | |