💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Контрольна робота № 1

Урок 15

Тема: Контрольна робота № 1

Мета: перевірити знання учнів за темою «Додавання і віднімання чисел у межах 20», вміння розв'язувати прості задачі, знаходити значення виразів з буквеними даними, порівнювати вирази.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль знань

1 варіант

 1)Задача.

Учень мав розв’язати 13 прикладів, а розв’язав 6. Скільки прикладів йому ще треба розв’язати?

2) Обчислити значення виразів.

7 + 8 6 + 7 11- 4

6 + 6 5 + 914-7

3 + (17 - 8) (15-8) + 911- (3 + 5)

 3) Знайти значення виразу 8 + а, якщо а = 7.

 4) Вставити потрібні числа.

5 + 9 = 8 + □14- 7 = 15 - □

 5) Порівняти вирази.

3 + 8 □ 8 + 710+ 5 □ 17 - 8

 6) Додаткове завдання.

Задача.

на одній полиці стоїть 8 книг, а на другій — на 2 книги менше. Скільки всього книг на обох полицях?

2 варіант

 1) Задача.

Учень мав прочитати 16 сторінок. Він прочитав 7. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?

 2) Обчислити значення виразів.

4 + 98 + 612- 5

7 + 77 + 513 - 7

4 + (15 - 8) (15- 7) + 8 12- (3 + 6)

 3) Знайти значення виразу а+ 9, якщо а = 3.

 4) Вставити потрібні числа.

5 + 8 = 7 + □17- 9 = 15 - □

 5) Порівняти вирази.

9 + 9 □ 8 + 910+ 6 □ 17 - 9

 6) Додаткове завдання.

Задача.

В одному пакеті 7 кг гречки, а в другому — на 2 кг менше. Скільки кілограмів гречки в двох пакетах?

 Шкала оцінювання

1 завдання — 1,5 бала: 1 бал — за хід розв’язання; 0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала — за дію)

2 завдання — 6 балів: по 0,5 бала — за дію;

3 завдання — 0,5 бала;

4 завдання — 1 бал: по 0,5 бала за вираз;

5 завдання — 1 бал: по 0,5 бала за нерівність.

Додаткове завдання — 2 бали: 1 бал — за хід розв’язання;

1 бал — за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію).

Тест*

1) 7 + 5 = □

а) 12; б) 2; в) 13;г) 3.

2) 12 - 4 = □

а) 18; б) 6; в) 16;г) 8.

3) Знайти суму чисел 7 і 4.

а) 3 ; б) 10;в) 11; г) 12.

4) Знайти різницю чисел 12 і 5.

а) 19; б) 8; в) 7;г) 6.

5) 5 + 6 - 4 = □

а) 11; б) 2; в) 10;г) 7.

6) 14 мінус 5 плюс 3.

а) 9; б) 13; в) 16; г) 12.

 7) Дібрати таке число, щоб рівність Ц - 5 = 4 була правильною. а) 7; б)8; в)9;г) 1.

 8) 17 - (14 - 5) = □

а) 7;б)8;в)10; г)9.

 9) Яка з нерівностей є правильною?

а) 9 + 7 > 16;б)13 - 13 < 13 - 9;

в)16 - 8 < 16 - 10;г)15 см < 1 дм 5 см

10) Знайти периметр чотирикутника, довжини сторін якого дорівнюють 2; 7; 3 та 6 см.

а) 18 см;б)15 см;в)16 см;г)12 см.

11) Маса ящика з яблуками 12 кг. Маса самих яблук 9 кг. Визначити масу порожнього ящика.

а) 3 кг;б)20 кг;в)12 кг;г)9 кг.

12) Біля школи росло 5 ялинок. Посадили ще 2 верби і 7 каштанів. Щоб знайти, скільки дерев стало біля школи, потрібно:

а)5 + 2;б)5 + 7;в)2 + 7;г)5 + 2 + 7.

2 варіант

1) 8 + 6 = □

а) 14; б) 13;в) 2;г) 15.

2 11 - 4 = □

а) 6; б) 8;в) 7;г) 15.

3) Знайти суму чисел 9 і 6.

а) 14; б) 16;в) 15;г) 3.

4) Знайти різницю чисел 14 і 5.

а) 9; б) 8;в) 7;г) 6.

* Контроль знань також можна провести й у формі тестування.

 5) 7 + 4 - 2 = □

а) 11; б)10;в) 9;г) 8.

 6) 8 плюс 4 мінус 5.

а) 3;б)12; в) 7;г) 10.

 7) Дібрати таке число, щоб рівність Ц - 4 = 5 була правильною. а) 9; б)1; в) 8; г)10.

 8) 13 - (17 - 9) = □

а) 8;б)3;в) 5;г) 4.

 9) Яка з нерівностей є правильною?

а) 15 - 7 > 15;б)19 - 19 < 19 - 9;

в)12 - 8 > 12 - 2;г)1 дм 8 см > 18 см

10) Знайти периметр трикутника, довжини сторін якого дорівнюють 5; 8 та 5 дм.

а) 10 дм;б)13 дм;в) 18 дм;г) 17 дм.

11) Маса відра з піском 11 кг, маса піску 9 кг. Визначити масу порожнього відра.

а)20 кг;б)2 кг;в) 9 кг;г) 11 кг.

12) У їдальню привезли 9 кг яблук і стільки ж кілограмів груш. 8 кг фруктів використали. Щоб дізнатися, скільки кілограмів фруктів залишилося, потрібно:

а)9 - 8;б)9 + 8;в) 9 + 9 - 8; г)9 + 9.

III. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 1389 | Рейтинг: 0.0/0
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
Елементарні засоби компонування простих форм на площині. Створення композиції...
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло»
Тварини рідного краю
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]