Урок 26 Тема: Побудова прямого кута і квадрата на папері в клітинку. Знаходження периметра квадрата. Самостійна роботаМета: повторити і закріпити вивчений матеріал; формувати вміння будувати прямий кут і квадрат на папері в клітинку, знаходити периметр квадрата; розвивати вміння порівнювати і розв'язувати геометричні завдання; виховувати самостійність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба ► Гра «Набери 15» (можна використовувати два, три і чотири числа) 2 Задачі у віршах 1)Вітер листя обривав І швиденько рахував. 8 листочків дубових Та 7 різьблених кленових Тихо він на землю клав І у діток запитав: — Скільки ж я листків зірвав? 3)Петрик книги протирав, На полиці їх складав. Ось поклав він 9 книг, Потім ще 4. Довго думав і гадав, Скільки всіх книжок поклав? (13) 4)Сойка сливи обривала, Штук 13 десь зірвала. Дві дала малим білчатам, Три — пухнастим зайченятам. Діти, сойці поможіть, Решту слив ви полічіть. (8) Учні записують задачі у зошит у вигляді виразів (з коментуванням). 1) 8 + 7 = 15 3)9 + 4 = 13 2) 4 + 7 = 11 4) 13 - 2 - 3 =8 3 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Знайдіть закономірність і вставте пропущені числа. 36 . . 15..24 . . III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Розвиток математичних знань 1 Практичні завдання 1) Візьміть аркуш паперу і перегніть його двічі, вийшла модель прямого кута. Розгорніть аркуш: можна побачити 4 прямих кута. 2) Самостійно побудуйте свій прямий кут у зошиті (з коментуванням). 3) Знайдіть у буквах алфавіту ті, у яких є прямий кут. 4) Використовуючи предмети найближчого оточення, покажіть прямі кути. 5) Які точки потрібно з’єднати, щоб вийшов: • прямокутник; • квадрат? 6) Побудувати квадрат зі стороною 4 см, знайти його периметр. 7) Скільки квадратів на малюнках? ► Фізкультхвилинка 2 Розв'язування прикладів 15 - 9 + 7 44- 4 + 2 49 + 1 + 7 15+ 12 - 7 85 + 12 - 196- 90 + 30 3 Розв'язування задач 1) В одному шматку було 12 дм дроту, а у другому — на 4 дм більше. Скільки дециметрів дроту у двох шматках? — Чи можна відповісти на питання задачі? — Що спочатку треба дізнатися? Яку дію виконати? Яку дію треба виконати для відповіді на питання задачі? 2) Було—? Дали — 20 грн і 2 грн Стало— 25 грн Після детального аналізу задачі учні записують розв’язання задачі складанням виразу. — Скільки грошей залишиться, якщо купити 2 книжки по 10 грн? 4 Самостійна робота 1 варіант 1) Задача. У Павлика було 8 грн. Коли тато дав йому ще грошей, у нього стало 12 грн. Скільки грошей дав Павликові тато? 2) Розв’яжіть приклади. 37 - 1763- 4244+ 20- 4 98 - (60 + 20) 36 + 3357+ 3178- 30- 8 52- 12 + 40 3) Вставте потрібні числа. 70 - □ = 5016-□= 9 2 варіант 1) Задача. У Марійки було 12 грн. Після покупки морозива у неї залишилися 4 грн. Скільки коштує морозиво? 2) Розв’яжіть приклади. 54 - 3086- 34 90- 70+ 60 13 - (46 - 40) 56 + 1375- 32 37+ (2+ 30)100 - (56 - 36) 3) Вставте потрібні числа. 90 - □ = 4014- □= 6 5 Офтальмологічна пауза V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Як побудувати прямий кут? — Як побудувати квадрат? — Як знайти периметр квадрата? | |
| |
Переглядів: 2033 | |
Комбінована аплікація |
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу) |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Охорона природного довкілля |
Всього коментарів: 0 | |