Показано матеріалів: 151-160
Урок 127 Тема. Перевірка віднімання додаванням. Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання й розв’язання задачМета: актуалізувати знання про загальний випадок усного додавання двоцифрових чисел; вправляти учнів у перевірці дії віднімання дією додавання; удосконалювати вміння складати задачі за поданими виразами. |
Урок 126 Тема. Перевірка дій додавання й віднімання. Письмове додавання й віднімання. Розв’язання й складання задач на дві дії. Перетворення величинМета: удосконалювати вміння виконувати письмово дії першого ступеня; вправляти учнів у перетворенні величин (мір довжини). |
Урок 125 Тема. Повторення додавання й віднімання виду 28 + 5, 46 – 7. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Задачі на дві діїМета: повторити окремі випадки усного додавання й віднімання в межах 100; вправляти учнів у порівнянні значень числових виразів і знаходженні числових значень виразів з буквеним компонентом. |
Урок 124 Тема. Додавання й віднімання виду 27 + 3, 90 – 2. Складання задачі на знаходження третього доданкаМета: повторити окремі випадки дій додавання й віднімання в межах 100; вправляти учнів у знаходженні невідомих компонентів дій першого ступеня. |
Урок 123 Тема. Повторення таблиць додавання й віднімання. Складання виразів за текстовим формулюванням. Розпізнавання геометричних фігурМета: систематизувати знання про прийоми складання таблиць додавання й віднімання; вправляти учнів у вживанні математичних термінів під час виконання дій першого ступеня. |
Урок 122 Тема. Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язання складеної задачі на 3 діїМета: удосконалити знання про прийоми усного додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; опрацювати задачі на дві чи три дії, що розв’язуються діями першого ступеня. |
Урок 121 Тема. Аналіз результатів контрольної роботи. Усна й письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання й віднімання, пов’язані з нумерацієюМета: розвивати й закріплювати знання учнів з питань десяткової системи нумерації. |
Урок 120 Тема. Контрольна робота № 8Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом. |
Урок 119 Тема. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діямиМета: підготувати учнів до контрольної роботи. |
Урок 118 Тема. Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенівМета: ознайомити учнів із правилом про порядок виконання арифметичних дій; формувати вміння розв’язувати задачі на три дії. |