Урок 13 Тема: Розв'язування складених задач двома способами (ознайомлення). Порівняння виразів. Знаходження периметрів трикутників. Самостійна роботаМета: ознайомити учнів із розв'язуванням задач двома способами; навчати знаходити периметр трикутника; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вирази; розвивати логічне мислення учнів; виховувати взаємодопомогу. Хід Уроку I. Організаційний момент Здрастуйте, діти. Чуєте дзвінок? Це починається новий наш урок. II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба ► Гра «Футбол» напрям удару м’яча зашифрований прикладом. Спосіб розв’язання кожного прикладу можна відшукати на числових воротях. Ви повинні правильно загнати м’яч у числові ворота, показати шлях його руху, з’єднати лінією приклад з тією парою числових воріт, на яких записано прийом розв’язання прикладу, а потім гнати м’яч до третіх числових воріт, де записана відповідь прикладу. Учні виходять по черзі до дошки і заганяють м’яч у числові ворота, сполучають приклад з парою чисел, у яких наданий склад другого доданка, одно з яких доповнює перший доданок до «чудового числа» 10, а потім ведуть лінію до відповіді прикладу, записаної на третіх числових воротях. У грі бере участь одночасно весь клас (за 8+ 7 6+ 9 7+ 9 00 + 4 9+ 9 7+ 7 2 Геометричний матеріал — Скільки трикутників сховалося в цій фігурі? (12 трикутників) 3 Гра «Не помилися!» — Я пропоную вам упорядкувати трикутники за допомогою чисел, що є числовими значеннями їх периметрів. Заповніть таб- Сума довжин сторін 6 8 9 12 13 15 18 12 — яке слово отримали? (Периметр) — Отже, що таке периметр трикутника? (Це сума довжин усіх сторін трикутника.) 4 Обчислення периметра трикутника лицю. — Виконаєте вимірювання. (4 см, 6 см, 3 см) — Виконаєте обчислення. (4 см + 6 см + 3 см = 13 см) Ми з-за парт мерщій встаєм, лінькам волі не даєм. руки вгору, руки вниз, на сусіда подивись. руки вгору, руки в боки І зроби чотири кроки. Думки наші прилетіли, Ми за парти тихо сіли. III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задачі різними способами за даним планом Задача. В автобусі їхало 6 жінок і 8 чоловіків. Иа зупинці вийшло 5 чоловіків. Скільки пасажирів залишилося в автобусі? Иа дошці — запис короткої умови задачі. Їхало—6ж. і 8 ч. Вийшло — 5 ч. Залишилося — ? — Прочитайте план розв’язання задачі. До кожного питання доберіть дію. Поясніть свій вибір. 1-й спосіб 1) Скільки всього пасажирів було в автобусі? 2) Скільки пасажирів залишилося в автобусі? 2-й спосіб 1) Скільки чоловіків залишилося в автобусі? 2) Скільки всього пасажирів залишилося в автобусі? Пояснення способів розв’язання задачі. Задача. Иа тарілці лежало 11 помідорів. Иа приготування сніданку використали 4 помідори, а на приготування обіду — 5 помідорів. Скільки помідорів залишилося? Иа дошці — запис короткої умови задачі. Було— 11 п. Використали — 4 п. і 5 п. Залишилося — ? 1-й спосіб2-й спосіб 1) 4 + 5 = 9 (п.)1)11 - 4 = 7 (п.) 2) 11 - 9 = 2 (п.)2) 7 - 5 = 2 (п.) 2 Офтальмологічна пауза 3 Самостійна робота 1 варіант 1) Иа городі працювали 10 хлопчиків, а дівчаток — на 4 менше. Скільки дівчаток було на городі? 2) Запиши результати дій. 3 + 7 12 - 3 11 - 6 3) Заповни пропуски. 15 см = Ц дм Ц см 4) Порівняй. 12 - 6 □ 15 9 + 6 6 + 5 9 - 5 14 - 5 4 + 8 2 + 7 1 дм 7 см = см 5 + 8 □ 20 5) Иакресли відрізок завдовжки 1 дм 1 см. 2 варіант 1) Школярі працювали в саду. Першого дня вони зібрали 9 ящиків яблук, а другого дня — на 5 ящиків більше. Скільки ящиків яблук зібрали школярі другого дня? 2) Запиши результати дій. 16 см = О дм О 15 - 77 + 2 6 + 5 5 + 8 9 + 8 16 - 8 3) Заповни пропуски. 1 дм 8 см = | | | см 4) Порівняй. 15 - 9 □ 79 □ 12 - 4 5) Иакресли відрізок завдовжки 8 см. V. Підбиття підсумків. Рефлексія — як обчислити периметр трикутника? 11 - 3 10 - 6 17 - 4 см | |
| |
Переглядів: 3939 | |
Продовження екскурсії |
Робота з папером. Писанка |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Вибір безпечного маршруту від дому до школи |
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху |
Всього коментарів: 0 | |