УРОК 93 Чи легко стати поетом? Тема. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»Мета: вчити виразно читати в особах; розвивати уміння інтонаційно правильного читання, збагачувати мовний запас школярів; виховувати спостережливість. Обладнання: таблиця для читання, картки з буквами, малюнки або фотоілюстрації цирку, маска клоуна. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань 1. Мовна розминка. 2) Гра «Запам'ятай і повтори». II. Мотивація навчальної діяльності Бесіда. — У цирку є ще один комедійний артист. Він утішає, веселить глядачів, заповнює паузу у виставі. В Італії його називають «арлекін», в Росії — «шут», а ми звикли його називати англійським словом — ... (клоун). — Уявіть, цей жартун і витівник потрапив до вас додому. — Про що б ви з ним говорили? Про що спитали б? — Сьогодні ми прочитаємо твір Павла Глазового про те, «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». III. Опрацювання нового матеріалу 1. Робота з текстом. Опрацювання твору П. Глазового. 1) Виразне читання твору: слова автора читає вчитель, а слова Сергійка і Боби — двоє учнів, які готуються заздалегідь. Бесіда. — Між ким відбувається діалог? — Де Сергійко взяв клоуна? 2) Словникова робота. 3) Мовчазне читання вірша учнями.4) Вибіркове читання. Підготовка до читання в особах. — Які слова клоуна вас найбільше насмішили? — Прочитайте, як Сергійко пояснював клоуну, що таке рима. — Як Боба зрозумів слово «прикладно»? Чому він до слова «голова» дібрав слово «шапка»? — Допоможіть клоуну — доберіть риму до слова «голова». — Прочитайте віршик, який склав Боба про собаку. — Чому він не сподобався Сергійкові? — Прочитайте інші віршики, які склав Боба. — Що про кожен з них сказав хлопчик? — Чи зрозумів Боба, як складати вірш? Чому ви так гадаєте? — Як треба читати слова Сергійка? — А Боба? 2. Фізку льтхвилинка. 3. Робота в зошитах (с. 64, завдання 1,2). IV. Підбиття підсумків уроку Мовно-логічне завдання. Виправити вірш клоуна Боби. Боба ноти знає всі: До-ре-... -... -... ля-сі! (мі, фа, соль) Боба всіх не знає нот? Він запише їх в ... (блокнот). V. Домашнє завдання I варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко вчив Бобу складати вірш» (від початку вірша до слів «Не буде з тебе поета»). II варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко хотів зробити Бобу музикою» (від слів Сергійка «Ребамеба-меба-еба...» до слів «Я не хочу знати нот»). III варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко вчив Бобу відгадувати загадки» (від слів Сергійка «Боба, йди сюди» до кінця). | |
| |
Переглядів: 5313 | |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Дорога від дому до школи |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Всього коментарів: 0 | |