П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

УРОК 93

Чи легко стати поетом?

Тема. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

Мета: вчити виразно читати в особах; розвивати уміння інтонаційно правильного читання, збагачувати мовний запас школярів; виховувати спостережливість.

Обладнання: таблиця для читання, картки з буквами, малюнки або фотоілюстрації цирку, маска клоуна.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. Мовна розминка.

2) Гра «Запам'ятай і повтори».

II. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда.

— У цирку є ще один комедійний артист. Він утішає, веселить глядачів, заповнює паузу у виставі.

В Італії його називають «арлекін», в Росії — «шут», а ми звикли його називати англійським словом — ... (клоун).

— Уявіть, цей жартун і витівник потрапив до вас додому.

— Про що б ви з ним говорили? Про що спитали б?

— Сьогодні ми прочитаємо твір Павла Глазового про те, «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші».

III. Опрацювання нового матеріалу

1. Робота з текстом.

Опрацювання твору П. Глазового.

1) Виразне читання твору: слова автора читає вчитель, а слова Сергійка і Боби — двоє учнів, які готуються заздалегідь. Бесіда.

— Між ким відбувається діалог?

— Де Сергійко взяв клоуна?

2) Словникова робота.

3) Мовчазне читання вірша учнями.

4) Вибіркове читання. Підготовка до читання в особах.

— Які слова клоуна вас найбільше насмішили?

— Прочитайте, як Сергійко пояснював клоуну, що таке рима.

— Як Боба зрозумів слово «прикладно»? Чому він до слова «голова» дібрав слово «шапка»?

— Допоможіть клоуну — доберіть риму до слова «голова».

— Прочитайте віршик, який склав Боба про собаку.

— Чому він не сподобався Сергійкові?

— Прочитайте інші віршики, які склав Боба.

— Що про кожен з них сказав хлопчик?

— Чи зрозумів Боба, як складати вірш? Чому ви так гадаєте?

— Як треба читати слова Сергійка?

— А Боба?

2. Фізку льтхвилинка.

3. Робота в зошитах (с. 64, завдання 1,2).

IV. Підбиття підсумків уроку

Мовно-логічне завдання.

Виправити вірш клоуна Боби.

Боба ноти знає всі:

До-ре-... -... -... ля-сі! (мі, фа, соль)

Боба всіх не знає нот?

Він запише їх в ... (блокнот).

V. Домашнє завдання

I варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко вчив

Бобу складати вірш» (від початку вірша до слів «Не буде з тебе поета»).

II варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко хотів зробити Бобу музикою» (від слів Сергійка «Ребамеба-меба-еба...» до слів «Я не хочу знати нот»).

III варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко вчив Бобу відгадувати загадки» (від слів Сергійка «Боба, йди сюди» до кінця).

Категорія: Читання | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 5181 | Рейтинг: 0.0/0
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Правила поведінки за столом
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз...
Уроки чемності
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]