💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

УРОК 93

Чи легко стати поетом?

Тема. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

Мета: вчити виразно читати в особах; розвивати уміння інтонаційно правильного читання, збагачувати мовний запас школярів; виховувати спостережливість.

Обладнання: таблиця для читання, картки з буквами, малюнки або фотоілюстрації цирку, маска клоуна.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. Мовна розминка.

2) Гра «Запам'ятай і повтори».

II. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда.

— У цирку є ще один комедійний артист. Він утішає, веселить глядачів, заповнює паузу у виставі.

В Італії його називають «арлекін», в Росії — «шут», а ми звикли його називати англійським словом — ... (клоун).

— Уявіть, цей жартун і витівник потрапив до вас додому.

— Про що б ви з ним говорили? Про що спитали б?

— Сьогодні ми прочитаємо твір Павла Глазового про те, «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші».

III. Опрацювання нового матеріалу

1. Робота з текстом.

Опрацювання твору П. Глазового.

1) Виразне читання твору: слова автора читає вчитель, а слова Сергійка і Боби — двоє учнів, які готуються заздалегідь. Бесіда.

— Між ким відбувається діалог?

— Де Сергійко взяв клоуна?

2) Словникова робота.

3) Мовчазне читання вірша учнями.

4) Вибіркове читання. Підготовка до читання в особах.

— Які слова клоуна вас найбільше насмішили?

— Прочитайте, як Сергійко пояснював клоуну, що таке рима.

— Як Боба зрозумів слово «прикладно»? Чому він до слова «голова» дібрав слово «шапка»?

— Допоможіть клоуну — доберіть риму до слова «голова».

— Прочитайте віршик, який склав Боба про собаку.

— Чому він не сподобався Сергійкові?

— Прочитайте інші віршики, які склав Боба.

— Що про кожен з них сказав хлопчик?

— Чи зрозумів Боба, як складати вірш? Чому ви так гадаєте?

— Як треба читати слова Сергійка?

— А Боба?

2. Фізку льтхвилинка.

3. Робота в зошитах (с. 64, завдання 1,2).

IV. Підбиття підсумків уроку

Мовно-логічне завдання.

Виправити вірш клоуна Боби.

Боба ноти знає всі:

До-ре-... -... -... ля-сі! (мі, фа, соль)

Боба всіх не знає нот?

Він запише їх в ... (блокнот).

V. Домашнє завдання

I варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко вчив

Бобу складати вірш» (від початку вірша до слів «Не буде з тебе поета»).

II варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко хотів зробити Бобу музикою» (від слів Сергійка «Ребамеба-меба-еба...» до слів «Я не хочу знати нот»).

III варіант. Готує інсценівку «Як Сергійко вчив Бобу відгадувати загадки» (від слів Сергійка «Боба, йди сюди» до кінця).

Категорія: Читання | Додав: SYLER (19.10.2013)
Переглядів: 5282 | Рейтинг: 0.0/0
Охайність й особиста гігієна першокласників: як пра­вильно вмиватися, купатис...
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Незвичайний стадіон
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]