💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ми вивчаємо клавіатуру

Урок №21

Тема: Ми вивчаємо клавіатуру

Мета уроку: продовжити знайомити учнів із клавіатурою; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати цікавість до уроку інформатики.

Обладнання: програма "Клавіатурний тренажер".

Хід уроку

І.   Організація класу.
1.           Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно вчинили діти, прийшовши на урок інформатики у комп'ютерний клас?

Наприклад:

1. Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп 'ютері,

притулилась щільно до екрану монітора і стала водити пальцем по тексту на екрані монітора.

    Чи порушила вона правила техніки безпеки. Якщо так, то які?

2. Уважна учениця помітила, що дівчинка Мата взяла з собою на урок улюблені іграшки: плюшевого ведмедика і ляльку Барбі і посадила поруч з монітором.

    Яке правило техніки безпеки порушила дівчинка Маша?

II.   Перевірка домашнього завдання.

    Згадайте, діти, яку тему вивчали на минулому уроці?

1.          Фронтальне опитування.

       Що розташовано на клавіатурі?

       Що можна бачити на клавішах вгорі?

       Що розміщено нижче?

       Скільки букв на одній клавіші?

       Як набрати українські слова?

       Показати на малюнку сховані зображення (сторінка 43 у підручнику).

Розминка.

Діти, на минулому уроці ви вчились заповнювати магічні квадрати. Заповніть самостійно такі магічні квадрати.

(Перевірка самостійної роботи).

А сьогодні ми будемо вчитися розгадувати кросворди.

Словникова робота.

Кросворд - гра-задача, в якій фігуру з квадратів слід заповнити літерами, з яких складаються потрібні слова.

1.           Впишіть у клітинки букви так, щоб утворились слова,

які містять цифру 3 і закінчуються на букву "а".

1.   Добре відома кожній дитині водойма.

2.   "Золота" пора року.

3.   Зимою і літом маячить одним цвітом.

4.   Садова кущова колюча смачна ягода.

Якщо ви правильно впишете у відповідні клітинки 4 слова, то у  І виділеному вертикальному стовпчику прочитаєте слово, що означає добре відоме усім природне явище, пов'язане з появою води на траві, листах дерев.

Повідомлення теми і мети уроку.

Діти,   щоб   перейти   до   вивчення   нової  теми,   зараз   повторимо вживання великої букви, крапки, знака оклику, знака питання.

        Коли пишеться велика буква?

        Коли ставиться крапка, знак оклику, знак питання?

        Навести приклади.

А сьогодні  ми  продовжимо  вивчати  клавіатуру,  ознайомимось з клавішею пропуску, з тим, як ввести велику літеру і розділові знаки. Отже,  І тема сьогоднішнього уроку "Ми вивчаємо клавіатуру" (тема записана на І дошці).

III.   Вивчення нового матеріалу.

1.           Розповідь вчителя з елементами бесіди.

Внизу на клавіатурі є клавіша пропуску. Хто знає, що нею можна І встановити? (Нею можна встановити проміжок між словами.)

Правильно, діти.

Справа від клавіші "пропуск" розташовані клавіші руху курсору по І екрану монітора. Вони виділені на малюнку вгорі.

Сьогодні ви ще дізнаєтесь, як можна вводити великі літери. Для | цього використовують клавішу ЗЬій.

Щоб ввести велику літеру, треба спочатку натиснути і тримати клавішу Зііій. Потім натиснути клавішу з потрібною літерою і тоді відпустити ЗЬій.

Інколи потрібно, щоб усі букви були великими. Наприклад, заголовок до тексту. Тоді досить натиснути на клавішу Сарз Ьоск. При цьому клавіатура переключається в інший режим, всі букви будуть великими. Якщо знову натиснути на цю клавішу, ви знову повернетесь до режиму малих букв.

Якщо натиснути клавішу з цифрою, тримаючи клавішу 8пій, то на екрані відобразиться розділовий знак або спеціальний символ. Наприклад, якщо натиснете 8Ьій+1, то отримаєте знак оклику.

5.          Робота з підручником.

Діти, відкрийте підручник на сторінці 44.

а) читання абзацами вголос;

б) робота парами (після читання один учень дає питання
другому);

Питання до абзаців:

         Для чого служить клавіша пропуску?

         Що розташовано справа від клавіші "пропуск"?

         Як ввести велику літеру?

         Що потрібно зробити, щоб усі букви були великими?

         Як отримати знак оклику "!"?

6.          Фізкульхвилинка.

1, 2 - всі пірнають;

3,4- виринають;

5, 6 - на воді кріпнуть крильця молоді;

7, 8 - що є сили всі до берега поплили;

9, 10 - обтрусились і за парти опустились.

IV.   Робота за комп'ютером.

1.           Бесіда.

Діти, як тримати спину, коли сидите за комп'ютером? Сьогодні ми продовжимо ловити рибу разом з котом. Будемо вводити великі літери та розділові знаки.

2.          Практична робота учнів.

(Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером).

3.          Релаксація. Вправи для очей.

1.                                             Сидячи за столом, розслабитесь і повільно поводіть
очима справа-наліво. Потім зліва- направо. Повторити
З рази у кожну сторону.

2.                                             Подивіться на вказівний палець витягнутої руки на

рахунок 1-4, потім переведіть погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

IV.    Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Зараз перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.

        Як ввести велику букву?

        Для чого служить клавіша пропуску?

        Як ввести всі великі букви в слові?

        Що нового дізнались?

V.   Домашнє завдання (диференційоване).

Виконати завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на сторінці 45.

        Які вузлики зав'яжуться, якщо потягнути за кінчики мотузки?

        Що тут зайве? Чому?

Вибирайте завдання за своїм бажанням.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 3130 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям
Інформація. Як людина сприймає інформацію. Робота в графічному редакторі Pain...
Ліплення з пластиліну (гриби)
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист»....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]