Показано матеріалів: 301-310
УРОК 61 Тема. Тарас Шевченко. Урок позакласного читанняМета: ознайомити учнів із життям і творчістю Т. Г. Шевченка; розвивати пам'ять, мислення, увагу, вміння робити самостійні висновки; виховувати почуття любові і поваги до світлого образу поета-мислителя Т. Г. Шевченка. |
УРОК 60 Тема. М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переплутанка». П. Воронько «Картина»Мета: ознайомити з новим видом вірша; удосконалювати навички правильного і виразного читання, уміння працювати самостійно, розвивати образну уяву, здатність розрізнити реальність і вигадку, виховувати почуття самостійності. |
УРОК 59 Тема. В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А. Костецький «Найкраща іграшка». С. Воскрекасенко «Внучка»Мета: продовжити роботу над віршами-діалогами, вчити читати в особах, додержуватись інтонацій згідно з авторськими вказівками, удосконалювати навички свідомого та виразного читання, розвивати діалогічне мовлення, виховувати спостережливість, емоційність. |
УРОК 58 Тема. Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько»Мета: ознайомити учнів із віршами-діалогами, вчити дітей читати в особах, правильно інтонувати речення, різні за метою висловлення, розвивати навички виразного читання, діалогічне мовлення, виховувати спостережливість, уважність. |
УРОК 57 Світ такий чудовий, різнокольоровий. Тема. Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого кольору сніг?»Мета: формувати вміння сприймати зміст вірша, образність мови, розвивати творче мовлення, зв'язне мовлення, виховувати любов і повагу до рідної мови. |
УРОК 56 Наша мова кольорова. Тема. А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко «Загадки». О. Орач «Скоромовка»Мета: вчити правильно і виразно читати вірші, доводити свої міркування, розвивати в учня допитливість, інтерес до навколишнього світу, до мови, виховувати естетичне сприймання. |
УРОК 55 Тема. «Зима-білосніжка». Урок позакласного читанняМета: формувати уявлення про характерні ознаки зими; вчити учнів бачити і відчувати красу природи; розвивати інтерес до читання, навички читання; мову учнів; виховувати любов до рідного краю через любов до природи. |
УРОК 54 Віє метелиця, крутиться, мелеться... Тема. Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля»Мета: розкрити красу поетичного зображення зими-чарівниці у віршах «Баба Віхола» і «Пряля» Л. Костенко; удосконалювати навички виразного читання віршових творів; формувати уміння помічати образність висловів; збагачувати ними мовлення дітей; виховувати любов до образного слова, естетичні смаки та патріотичні почуття молодшого школяра. |
УРОК 53 Як тут всидіти у хаті, коли все живе, цвіте. Тема. Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у воді»Мета: ознайомити дітей із віршами Л. Костенко, що є поетичними замальовками природи у різні пори року — весни, літа і осені; розкрити красу художніх засобів, якими передається стан природи, поглибити розуміння віршової форми художніх творів; формувати поетичне світосприймання, позитивні естетичні емоції дітей; виховувати захоплення красою рідної землі, почуття відповідальності за її збереження. |
УРОК 52 Тема. Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед краси», «Білі гуси летять надлугами...», «Все навколо зелене...»Мета: продовжити знайомити учнів з поезією відомої української поетеси Лесі Українки, вчити виразно читати і вивчати вірші напам'ять; розвивати зв'язне мовлення, навички читання, увагу, логічне мислення; виховувати любов до України, рідної мови, природи. |