УРОК 40 Буду я природі другом: милуюся, оберігаю, прикрашаю... Тема. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, Подолля!»Мета: вчити учнів захоплюватись красою природи, розвивати увагу, організацію, навички читання, логічне мислення, формувати уміння аналізувати віршовані твори; виховувати любов до природи. |
УРОК 39 Той ще не музика, хто в дудку дме. Тема. А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок темиМета: удосконалювати навички швидкого, виразного, свідомого читання, розвиток зв'язного мовлення, вчити ділити текст на логічно завершені частини; виховувати любов до праці, розуміння того, що до кожного діла треба мати уміння; викликати бажання вчитися. |
УРОК 38 Людина красна не словом, а добрими ділами. Тема. В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка»Мета: вчити давати характеристику головним дійовим особам, порівнювати вчинки і поведінку персонажів; розвивати навички виразного читання, логічне мислення, виховувати увагу, бажання працювати, допомагати старшим. |
УРОК 37 Тема. У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читанняМета: вчити дітей слухати співрозмовника, говорити, читати, формувати навички правильного виразного читання; показати учням значимість сім'ї у житті людини; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, чуйність, доброту, людяність, бажання наслідувати кращі зразки поведінки членів сім'ї. |
УРОК 36 Що зробив — усе твоє. Тема. Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик приклад бере».Мета: розширити уміння робити висновки, давати характеристики дійових осіб; вдосконалювати навички читання в особах; вчити бачити у прислів'ях глибину народного бачення. Виховувати у дітей на основі опрацьованих текстів любов до правди і праці. |
УРОК 35 Золото і срібло не старіють, батько й мати ціни не мають. Тема. «Приховала» (з народного). О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Андрійко вищий Гната...» (скоромовка). В. Багірова «Бабця спить»Мета: вчити виразно читати віршові твори, збагачувати словниковий запас, викликати бажання вчитися у своїх батьків, виховувати почуття поваги до всіх членів сім'ї. |
УРОК 34 Усе починається з мами. Тема. В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів'я. В. Лучук «Тільки мама», «Кріп в окріп»Мета: розширити уявлення учнів про сім'ю, удосконалювати навички виразного читання, поповнювати словниковий запас учнів, виховувати любов і повагу до матері. |
УРОК 33 Родина — мій дім, мій оберіг. Тема. І. Гнатюк «Наша хата». Прислів'я. «Роде наш красний» (українська народна пісня). «В цьому дворку, як у вінку». «Дорогі гості» (українська народна пісня)Мета: уточнити і розширити уявлення учнів про сім'ю, родину, її значення для людини, вчити читати віршові твори, виділяти голосом важливі слова, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати навички читання, уміння міркувати; виховувати повагу до членів сім'ї, інтерес до вивчення історії свого роду, сім'ї. |
УРОК 32 Посадіть калину коло серця, щоб цвіла вона в душі. Тема. Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листопад «Калина». Підсумок із темиМета: ознайомити учнів з красою нашого краю, його символом — калиною, збагачувати активний словниковий запас, удосконалювати уміння порівнювати твори, виховувати любов до Батьківщини. |
УРОК 31 Тема. «Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читанняМета: збагачувати знання учнів про історико-культурну спадщину своєї Вітчизни; розвивати навички виразного читання; виховувати почуття патріотизму. |