💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 359
Показано матеріалів: 281-290
Сторінки: «« 1 2 ... 27 28 29 30 31 ... 35 36 »»


УРОК 82

Як виникла війна між тваринами.

Тема. Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму

Мета: ознайомити з чеською казкою, вчити стисло переказувати зміст прочитаного з творчим доповненням, визначити тему, виділяти головну думку; розвивати вміння зіставляти зміст прочитаного з малюнками до твору, диференціювати ознаки доброго і лихого, удосконалювати навички виразного читання; виховувати інтерес та повагу до культурної спадщини народів Європи, усвідомлення неминучої кари за вчинене зло.

2 Клас | Читання | Переглядів: 7654 | Додав: SYLER

УРОК 81

Коли щось робиш, думай про наслідки.

Тема. Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змія»

Мета: опрацювати болгарську казку, вчити учнів складати план до неї, стисло переказувати текст за планом; розвивати навички виразного читання, вміти регулювати темп читання, силу голосу; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, бажання робити людям добро.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4022 | Додав: SYLER

УРОК 80

Легкого хліба ніде нема.

Тема. Білоруська народна казка «Легкий хліб»

Мета: опрацювати білоруську казку, вчити стисло переказувати зміст прочитаного, малювати словесні картини до кожної із частин, ділити текст на частини; розвивати навички виразного читання, вміння аналізувати прочитаний текст; виховувати інтерес до білоруської народної казки; повагу до професії хлібороба.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5056 | Додав: SYLER

УРОК 79

Легкого хліба ніде нема.

Тема. Російська народна казка «Лисичка»

Мета: ознайомити учнів з європейською казкою про тварин, зокрема російською, її особливостями і формою, вчити аналізувати зміст, ділити казку на частини; розвивати навички виразного читання казки в особах, вміння висловлювати свою думку; виховувати такі моральні якості, як правдивість, чесність, спостережливість, обачність.

2 Клас | Читання | Переглядів: 7187 | Додав: SYLER

УРОК 78

Казки маленькі, а розуму в них багато.

Тема. В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми

Мета: систематизувати знання учнів із теми «Казки українських письменників»; розвивати навички читання, діалогічне і монологічне мовлення; виховувати бажання поповнювати свої знання, вивчати творчість українських письменників.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3093 | Додав: SYLER

УРОК 77

Тема. «А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання

Мета: поглибити знання учнів із теми «Весна»; розширити читацький кругозір; розвивати допитливість і спостережливість, виковувати любов до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 8992 | Додав: SYLER

УРОК 76

Не боїмося погроз, не злякає нас мороз.

Тема. О. Буцень «Чи е зима?». Загадки

Мета: розширити знання учнів про особливості зимівлі окремих тварин; удосконалювати техніку читання прозових творів, насичених діалогами; виробляти навички чіткої й виразної вимови, інтонаційної передачі настрою дійових осіб; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати спостережливість.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3064 | Додав: SYLER

УРОК 75

Потрібно учиться — завжди пригодиться.

Тема. Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»

Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання та навички літературного аналізу; розвивати уяву, спостережливість, логічне мислення; виховувати бажання прийти на допомогу в скрутному становищі.

2 Клас | Читання | Переглядів: 9756 | Додав: SYLER

УРОК 74

І найтонший колосок має власний голосок.

Тема. В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар»

Мета: вчити дітей читати віршовані твори, працювати над текстом, вникати в його зміст; розвивати навички читання, словниковий запас, уяву. Виховувати спостережливість.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4076 | Додав: SYLER

УРОК 73

Друзі пізнаються в біді.

Тема. М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»

Мета: вчити орієнтуватись у змісті твору; правильно з відповідною інтонацією читати казку; ділити на частини твір; формувати вміння визначати головну думку твору; розвивати навички виразного читання, спостережливість, уміння переказувати за малюнковим планом; виховувати любов до казки.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6140 | Додав: SYLER