💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 359
Показано матеріалів: 291-300
Сторінки: «« 1 2 ... 28 29 30 31 32 ... 35 36 »»


УРОК 72

Відчиняє двері казка.

Тема. Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки»

Мета: продовжити знайомити учнів із жанром літературної казки, вчити визначати самостійно дійових осіб; удосконалювати вміння переказувати стисло прочитане; розвивати навички свідомого читання, логічне мислення, пам'ять; виховувати бажання робити добро.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4415 | Додав: SYLER

УРОК 71

Відчиняє двері казка.

Тема. І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я

Мета: ознайомити учнів із жанром літературної казки; навчити самостійно визначати дійових осіб; інсценувати частини казки; удосконалювати уміння стисло переказувати прочитане; розвивати навички свідомого виразного читання.

2 Клас | Читання | Переглядів: 10165 | Додав: SYLER

УРОК 70

Хочеш бути щасливим, не будь лінивим.

Тема. А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист». Підсумок за темою

Мета: розширити знання школярів про значення праці в житті; учити визначати дійових осіб твору, виділяти основну думку, висловлювати своє ставлення до прочитаного: узагальнити знання з теми; розвивати навички швидкого свідомого читання; виховувати любов до праці.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4278 | Додав: SYLER

УРОК 69

Поганим бути легко, а хорошим — важко.

Тема. В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький»

Мета: розширити уявлення дітей про добрі і погані вчинки; вчити аналізувати та оцінювати поведінку, вчинки дійових осіб; розвивати навички правильного і усвідомленого читання, розвивати уміння визначити головну думку та пояснювати її; спонукати наслідувати добрі справи однолітків.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4899 | Додав: SYLER

УРОК 68

Цікавий світ навколо тебе.

Тема. В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»

Мета: працювати над удосконаленням навичок виразного і правильного читання; вчити аналізувати літературний твір; розвивати допитливість, інтерес до навколишнього життя; вчити брати краще з літературних джерел для самовиховання.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3055 | Додав: SYLER

УРОК 67

Тема. Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання

Мета: познайомити дітей з періодичними виданнями; розвивати читацькі інтереси; виховувати любов до рідного слова.

Обладнання: виставка дитячих журналів («Барвінок», «Малятко», «Соняшник», «Пізнайко», «Чомусик», «Яблунька», «Стежка», «Загадкова скарбничка» та ін.), добірка окремих журналів, каталожні картки.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4764 | Додав: SYLER

УРОК 66

Загадка — цікава розумна задача.

Тема. М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломієць «Загадка». Підсумок з теми

Мета: продовжити знайомити учнів із віршами-загадками, виділяти у них головний зміст, доводити на прикладах змісту загадок красу рідного слова, багатство, влучність української мови; розвивати спостережливість, увагу, кмітливість, мову дітей. Виховувати любов до української мови.

2 Клас | Читання | Переглядів: 1940 | Додав: SYLER

УРОКИ 64-65

Тема. Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»

Мета: ознайомити із віршами-загадками; вчити виділяти у них головний зміст; показати на прикладах загадок красу рідного слова, багатства, влучність мови; розвивати увагу, кмітливість, навички виразного читання; виховувати любов до рідної мови, рідного слова.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5253 | Додав: SYLER

УРОК 63

Тема. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний «Безконечник». Т. Коломієць «Дідів обід». О. Орач «Пташко-літашко»

Мета: ознайомити дітей із віршами-безконечниками, вчити визначати особливості цих творів, удосконалювати уміння виразно читати віршовані твори, збагачувати мову учнів новими словами, розвивати навички правильного емоційного читання; виховувати любов до рідної мови, бажання вивчати її.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6978 | Додав: SYLER

УРОК 62

Тема. Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця». «Приказка-небувалиця» (з народного)

Мета: ознайомити учнів із незвичною формою небилиць: лічилкою, скоромовкою і приказкою; розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, увагу, навички виразного читання; виховувати любов до краси рідного слова, до рідної мови.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2515 | Додав: SYLER