💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 359
Показано матеріалів: 271-280
Сторінки: «« 1 2 ... 26 27 28 29 30 ... 35 36 »»


УРОК 92

Я хочу сказати своє слово.

Тема. В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В. Коломієць «Ліс і Лис»

Мета: вчити орієнтуватись у структурі тексту, формувати в учнів уміння спостерігати за навколишнім світом і добирати слова поетичної мови для передачі краси природи, розвивати образне мислення, зв'язне мовлення, читацькі навички; виховувати любов до рідного слова.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4779 | Додав: SYLER

УРОК 91

Тема. В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»

Мета: удосконалювати вміння читання в особах, додержуватись інтонування згідно з авторськими вказівками, розвивати уяву, фантазію, читацькі навички, мову, виховувати бережне ставлення до тварин.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3636 | Додав: SYLER

УРОК 90

Тема. Материнська свята доброта. Урок позакласного читання

Мета: розширити, поглибити знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів; виховувати шанобливе ставлення до матері.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3948 | Додав: SYLER

УРОК 89

Думаєш, що дива далеко, а вони тут, поруч, — тільки придивись.

Тема. Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хмара на коня»

Мета: розширювати і поглиблювати уявлення дітей про цікаве та незвичайне у природі, розвивати навички виразного читання, спостережливість, фантазію, зв'язок мовлення; виховувати любов до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 1944 | Додав: SYLER

УРОК 88

Скільки цікавого відкривається тому, хто вміє фантазувати!

Тема. І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В. Струтинський «Жива казка»

Мета: вчити захоплюватися красою природи, розвивати уяву, фантазію, навички і способи виразного читання, зв'язне мовлення; виховувати любов до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4493 | Додав: SYLER

УРОК 87

Що посієш, те й пожнеш.

Тема. «Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?»

Мета: ознайомити учнів з латинською народною казкою, вчити виділяти головну думку твору, ділити його на частини в ігровій формі, перевірити знання учня за темою «Казки народів Європи»; розвивати уміння обґрунтовувати свою оцінку прочитаного, навички виразного читання; виховувати шляхетність, співчуття, бажання приходити на допомогу іншим.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2441 | Додав: SYLER

УРОК 86

Де дружба і кмітливість, там і перемога.

Тема. «Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження

Мета: вчити знаходити у тексті вирази (слова), які характеризують героїв твору, їхню поведінку, давати оцінні судження вчинків персонажів; розвивати фантазію та уяву, зв'язне мовлення, вчити досліджувати текст; виховувати інтерес до вивчення народної творчості, прищеплювати любов до книжок, читання.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6218 | Додав: SYLER

УРОК 85

Де дружба і кмітливість, там і перемога.

Тема. «Бременські музиканти» (німецька народна казка)

Мета: ознайомити учнів із німецькою народною казкою, вчити визначати послідовності дій у творі; розвивати навички швидкого, правильного читання, увагу, вміння вибірково зачитувати відповідні уривки, виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4181 | Додав: SYLER

УРОК 84

Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання

Мета: формувати читацькі інтереси учнів, розвивати любов до казок та повагу до їх авторів; виховувати шанобливе ставлення до книги.

2 Клас | Читання | Переглядів: 10229 | Додав: SYLER

УРОК 83

Тема. Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гніздо»

Мета: ознайомити учнів з англійською казкою, вчити самостійно визначати дійових осіб, давати їм характеристики, описувати процес праці, розширювати знання дітей про поведінку тварин; розвивати навички швидкого виразного читання, уміння знаходити в тексті висновки; виховувати терпіння, почуття поваги та вдячності до майстрів праці, бажання виконувати будь-яку справу якісно.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3652 | Додав: SYLER