Показано матеріалів: 251-260
Урок 10 Тема: «Ми, українці, велика родина, мова і пісня у нас — солов'їна». Л. За-башта «Рідна мова»Мета: удосконалювати навички правильного та виразного читання віршів; учити аналізувати прочитане, виділяти головне; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 9 Тема: І сила перед розумом никне. «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за темоюМета: формувати вміння висловлювати оцінні судження; навчати розуміти прочитане, виділяти головне; вдосконалювати вміння читати за особами, ставити запитання за прочитаним; виховувати позитивні риси характеру. |
Урок 8 Тема: Коли щось робиш, думай про наслідки. Н. Кулик «Ромасеве яблуко і Петрикова груша»Мета: учити учнів правильно і свідомо читати тексти; розвивати мовну спостережливість; удосконалювати читацькі навички; виховувати в дітей кращі людські якості: порядність, чесність. |
Урок 7 Тема: Урок позакласного читання. Наче вулик, наша школа...Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність. |
Урок 6 Тема: Веселе слово. М. Сингаївський «Синова розв'язка». «Про мене не написано», «Секрет» (з народного). І. Січовик «Хто танцює гарно, діти?». М. Пригара «Тайна». В. Лучук, Б. Стельмах Скоромовки (напам'ять)Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів, вчити їх аналізувати; розвивати пам'ять, увагу; виховувати вміння цінувати гумор, веселе слово. |
Урок 5 Тема: Совість без зубів, а загризе. В. Сухомлинський «Чого ж ти вчора не шукав моїх окулярів?». Г. Бойко «Ділові розмови»Мета: удосконалювати навички свідомого, виразного читання, вміння читати за особами; вчити ставити запитання за прочитаним; розвивати зв'язне мовлення, вміння висловлювати оцінні судження; виховувати чесність, порядність. |
Урок 4 Тема: Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в Лисиці хитринку купила»Мета: навчати учнів розуміти прочитаний текст, виділяти головне; аналізувати, правильно оцінювати вчинки дійових осіб; виховувати почуття відповідальності. |
Урок 3 Тема: Історії зі шкільного життя. О. Буцень «У новій школі». Л. Вахніна «Кордон». Г. Бойко, М. Чумарна. СкоромовкиМета: продовжити формування в учнів навичок правильного, свідомого, виразного читання; навчати аналізувати прочитаний твір; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; учити розрізняти справжніх друзів, бути добрими, чуйними. |
Урок 2 Тема: Які бувають школи? С. Жупанин «У лісовій музичній школі». В. Коломієць «Крокодилів урок». А. Костецький «Головна професія»Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, вміння аналізувати прочитане, порівнювати твори, близькі за темою, виховувати інтерес до пізнання нового. |
Урок 1 Тема: У дитинстві вивчене, що на камені висічене. Д. Павличко «Школа». А.Качан «Загадка-добавлянка». Л. Глібов «Бачити — не бачить». В. Фетисов «Хто чого вчиться»Мета: ознайомити учнів з новим підручником, учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати в школярів інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи. |