Урок 9 Тема: І сила перед розумом никне. «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за темоюМета: формувати вміння висловлювати оцінні судження; навчати розуміти прочитане, виділяти головне; вдосконалювати вміння читати за особами, ставити запитання за прочитаним; виховувати позитивні риси характеру. Хід Уроку I. Організаційний момент Пролунав уже дзвінок — Починаємо урок. II. Мовленнєва розминка 1 Розучування лічилки Раз, два, три, чотири — Кицю грамоти учили: Не читати, не писати, А за мишками ганяти. 2 Розчитування за складовою таблицею III. Перевірка домашнього завдання Переказ оповідання: I варіант — від імені Ромася; II варіант — від імені Петрика. IV. Повідомлення теми і мети уроку 1 Бесіда — Сьогодні ми побуваємо в гостях у казки. А хто буде її героями, дізнаємося, якщо відгадаємо загадки. • Я люблю комах, жучків, їм біленьких черв’ячків. В теплий край я не літаю: Під стріхою хату маю. Цвірінь — сів я на хлівець, А звуть мене. (горобець). • Має вуса, пишний хвіст І негарну звичку: Спершу добре він поїсть, Після — вмиє личко. (Кіт) Діти розглядають малюнки горобця і кота. Розповідають, що вони знають про цих тварин. — Чи можуть дружити між собою котик і горобець? — Що відбудеться, якщо вони зустрінуться? — Хто з них сильніший? 2 Робота над заголовком казки — Роздивіться малюнок. Прочитайте заголовок. Про що йтиметься? 3 Обговорення «Що сильніше за силу?» • Спритність. • Швидкість. • Наполегливість. • Зріст тощо. — Чому? V.сприйняття й усвідомлення матеріалу. Опрацювання казки «сильніше за силу» 1 Читання казки вчителем — Слухайте уважно казку. Чи все в казці відбувається так, як у реальному житті? 2 Перевірка сприймання тексту казки — Хто виявився сильнішим у казці? — Чому? 3 Словникова робота — Прочитайте напівголосно текст та з’ясуйте, кого стосуються слова першого стовпчика, а кого — другого. Заліз спіймав фиркнув підскочив застрибав попросив заперечив здивувався піднявся крикнув Учні читають стовпчики слів «луною» за вчителем. 4 Напівголосне читання казки із практичним завданням 5 Слухання характеристики котика і горобця Хитрий спритний самовпевнений розумний винахідливий розсудливий Кіт Горобець 6 Читання казки за особами Діти читають казку за особами, одягнувши маски котика і горобчика. VI. робота над прислів'ями МАГОВУ,ІЗУМ єшЛОМАЙРО (Маєш голову, май і розум.) — Чого нас учить це прислів’я? VII. підсумок за темою Відповіді на запитання у підручнику. VIII. Підсумок уроку — Чого навчив вас сьогоднішній урок? — Що в житті сильніше за силу? — Як розумні виховані люди розв’язують конфліктні ситуації? IX. Домашнє завдання 1. Читати оповідання за особами. 2. Поставити одне одному запитання за прочитаними творами. Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово... | |
| |
Переглядів: 2311 | |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
У царстві тварин |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання» |
Дерева, кущі, трав'янисті рослини |
Всього коментарів: 0 | |