💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

І сила перед розумом никне. «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за темою

Урок 9

Тема: І сила перед розумом никне. «Сильніше за силу» (казка). Підсумок за темою

Мета: формувати вміння висловлювати оцінні судження; навчати розуміти прочитане, виділяти головне; вдосконалювати вміння читати за особами, ставити запитання за прочитаним; виховувати позитивні риси характеру.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Пролунав уже дзвінок —

Починаємо урок.

II. Мовленнєва розминка

 1 Розучування лічилки

Раз, два, три, чотири —

Кицю грамоти учили:

Не читати, не писати,

А за мишками ганяти.

 2 Розчитування за складовою таблицею

III. Перевірка домашнього завдання

Переказ оповідання:

I варіант — від імені Ромася;

II варіант — від імені Петрика.

IV. Повідомлення теми і мети уроку

 1 Бесіда

— Сьогодні ми побуваємо в гостях у казки. А хто буде її героями, дізнаємося, якщо відгадаємо загадки.

• Я люблю комах, жучків, їм біленьких черв’ячків.

В теплий край я не літаю:

Під стріхою хату маю.

Цвірінь — сів я на хлівець,

А звуть мене. (горобець).

• Має вуса, пишний хвіст І негарну звичку:

Спершу добре він поїсть,

Після — вмиє личко. (Кіт)

Діти розглядають малюнки горобця і кота. Розповідають, що вони знають про цих тварин.

— Чи можуть дружити між собою котик і горобець?

— Що відбудеться, якщо вони зустрінуться?

— Хто з них сильніший?

 2 Робота над заголовком казки

— Роздивіться малюнок. Прочитайте заголовок. Про що йтиметься?

 3 Обговорення «Що сильніше за силу?»

 • Спритність.

 • Швидкість.

 • Наполегливість.

 • Зріст тощо.

— Чому?

V.сприйняття й усвідомлення матеріалу.

Опрацювання казки «сильніше за силу»

 1 Читання казки вчителем

— Слухайте уважно казку. Чи все в казці відбувається так, як у реальному житті?

 2 Перевірка сприймання тексту казки

— Хто виявився сильнішим у казці?

— Чому?

 3 Словникова робота

— Прочитайте напівголосно текст та з’ясуйте, кого стосуються слова першого стовпчика, а кого — другого.

 Заліз

 спіймав

 фиркнув

 підскочив

 застрибав

 попросив

 заперечив

 здивувався

 піднявся

 крикнув

Учні читають стовпчики слів «луною» за вчителем. 4 Напівголосне читання казки із практичним завданням

 5 Слухання характеристики котика і горобця

Хитрий

спритний

самовпевнений

розумний

винахідливий

розсудливий

Кіт

 Горобець

 6 Читання казки за особами

Діти читають казку за особами, одягнувши маски котика і горобчика.

VI. робота над прислів'ями

МАГОВУ,ІЗУМ

єшЛОМАЙРО

(Маєш голову, май і розум.)

— Чого нас учить це прислів’я?

VII. підсумок за темою

Відповіді на запитання у підручнику.

VIII. Підсумок уроку

— Чого навчив вас сьогоднішній урок?

— Що в житті сильніше за силу?

— Як розумні виховані люди розв’язують конфліктні ситуації?

IX. Домашнє завдання

1. Читати оповідання за особами.

2. Поставити одне одному запитання за прочитаними творами.

Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово...

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 2311 | Рейтинг: 2.0/1
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
У царстві тварин
Охайність й особиста гігієна першокласників: як пра­вильно вмиватися, купатис...
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання»
Дерева, кущі, трав'янисті рослини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]