💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Совість без зубів, а загризе. В. Сухомлинський «Чого ж ти вчора не шукав моїх окулярів?». Г. Бойко «Ділові розмови»

Урок 5

Тема: Совість без зубів, а загризе. В. Сухомлинський «Чого ж ти вчора не шукав моїх окулярів?». Г. Бойко «Ділові розмови»

Мета: удосконалювати навички свідомого, виразного читання, вміння читати за особами; вчити ставити запитання за прочитаним; розвивати зв'язне мовлення, вміння висловлювати оцінні судження; виховувати чесність, порядність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи, швидше в клас! Біля парти станем чемно — Хай мине час недаремно. Будем розум розвивати, Свою пам’ять тренувати.

II. Мовленнєва розминка

 1 Розучування скоромовки

Вибіг Гришка на доріжку,

На доріжці сидить кішка.

Хай впіймає кішка мишку.

 2 Розчитування за складовою таблицею

III. Перевірка домашнього завдання

 1. Переказ казки Василя Сухомлинського «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»

 2. Гра «З'єднайте частини речення»

 Побачила — ....принесла додому.

 Потрібно готувати уроки,..не люблять совісті.

 Хитрощі..але ж не хочеться.

 Купила Наталя хитринку..Лисиця хитринки продає.

IV. Повідомлення теми і мети уроку

— Продовжуємо ознайомлення з творчістю Василя Сухомлин-ського. У своїх творах Василь Олександрович описував різні випадки із дитячого життя. Мріяв, щоб його вихованці виросли чесними, порядними людьми.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 1 Опрацювання оповідання Василя Сухомлинського «Чого ж ти вчора не шукав моїх окулярів?»

1)Читання оповідання вчителем.

2) Перевірка первинного сприйняття тексту.

— Назвіть дійових осіб оповідання.

— Чому Мишко зніяковів?

— Чим була здивована бабуся?

3) Словникова робота.

Радіснийк прийшов А

стараннийподілися

окуляризнайшов

бабусинидорікнула

у сьогодні 1 зніяковів

— Прочитайте стовпчики слів за стрілками.

4) Читання оповідання учнями.

Гра «Бджілки»

Напівголосне читання тексту учнями, кожен — у своєму темпі.

— З якою інтонацією прочитаєте слова Мишка? бабусі?

5) Читання оповідання за особами.

6) Гра «Розвідники».

— Скільки разів у тексті зустрічається слово Мишко? (3)

— Знайдіть абзац зі словами під ліжко поліз.

— Прочитайте речення зі звертанням; питальне речення.

7) Гра «Хвости».

Учитель зачитує початок речення, учні мають відшукати все речення.

Бабуся хотіла.

Мабуть, упали.

Мишко взявся.

Бабуся була здивована.

8) Робота в групах.

Складання короткої розповіді «Що було вчора?».

 2 Опрацювання вірша Грицька Бойка «Ділові розмови»

1) Самостійне читання вірша учнями.

— Яку розмову вели між собою Петрик і Вова?

— Чи можна назвати її діловою?

— Що хотів підкреслити такою назвою автор вірша?

— Якою повинна бути ділова розмова?

— Коли і кому ви телефонуєте? Про що ведете розмову? Розкажіть.

2) Робота в парах.

— Підготуйте і розіграйте із сусідом по парті діалог «Розмова по телефону».

VI. Домашнє завдання

Читати оповідання і вірш. Підготувати відповіді на запитання.

VII. Підсумок уроку

— Яким був сьогоднішній урок?

— Що на ньому було повчального?

— Якому з творів відповідають прислів’я?

 • Переливає з пустого в порожнє.

 • Совість без зубів, а загризе.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 1553 | Рейтинг: 0.0/0
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі...
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота н...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]