Урок 5 Тема: Совість без зубів, а загризе. В. Сухомлинський «Чого ж ти вчора не шукав моїх окулярів?». Г. Бойко «Ділові розмови»Мета: удосконалювати навички свідомого, виразного читання, вміння читати за особами; вчити ставити запитання за прочитаним; розвивати зв'язне мовлення, вміння висловлювати оцінні судження; виховувати чесність, порядність. Хід Уроку I. Організаційний момент Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи, швидше в клас! Біля парти станем чемно — Хай мине час недаремно. Будем розум розвивати, Свою пам’ять тренувати. II. Мовленнєва розминка 1 Розучування скоромовки Вибіг Гришка на доріжку, На доріжці сидить кішка. Хай впіймає кішка мишку. 2 Розчитування за складовою таблицею III. Перевірка домашнього завдання 1. Переказ казки Василя Сухомлинського «Як Наталя у Лисиці хитринку купила» 2. Гра «З'єднайте частини речення» Побачила — ....принесла додому. Потрібно готувати уроки,..не люблять совісті. Хитрощі..але ж не хочеться. Купила Наталя хитринку..Лисиця хитринки продає. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Продовжуємо ознайомлення з творчістю Василя Сухомлин-ського. У своїх творах Василь Олександрович описував різні випадки із дитячого життя. Мріяв, щоб його вихованці виросли чесними, порядними людьми. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1 Опрацювання оповідання Василя Сухомлинського «Чого ж ти вчора не шукав моїх окулярів?» 1)Читання оповідання вчителем. 2) Перевірка первинного сприйняття тексту. — Назвіть дійових осіб оповідання. — Чому Мишко зніяковів? — Чим була здивована бабуся? 3) Словникова робота. Радіснийк прийшов А стараннийподілися окуляризнайшов бабусинидорікнула у сьогодні 1 зніяковів — Прочитайте стовпчики слів за стрілками. 4) Читання оповідання учнями. Гра «Бджілки» Напівголосне читання тексту учнями, кожен — у своєму темпі. — З якою інтонацією прочитаєте слова Мишка? бабусі? 5) Читання оповідання за особами. 6) Гра «Розвідники». — Скільки разів у тексті зустрічається слово Мишко? (3) — Знайдіть абзац зі словами під ліжко поліз. — Прочитайте речення зі звертанням; питальне речення. 7) Гра «Хвости». Учитель зачитує початок речення, учні мають відшукати все речення. Бабуся хотіла. Мабуть, упали. Мишко взявся. Бабуся була здивована. 8) Робота в групах. Складання короткої розповіді «Що було вчора?». 2 Опрацювання вірша Грицька Бойка «Ділові розмови» 1) Самостійне читання вірша учнями. — Яку розмову вели між собою Петрик і Вова? — Чи можна назвати її діловою? — Що хотів підкреслити такою назвою автор вірша? — Якою повинна бути ділова розмова? — Коли і кому ви телефонуєте? Про що ведете розмову? Розкажіть. 2) Робота в парах. — Підготуйте і розіграйте із сусідом по парті діалог «Розмова по телефону». VI. Домашнє завдання Читати оповідання і вірш. Підготувати відповіді на запитання. VII. Підсумок уроку — Яким був сьогоднішній урок? — Що на ньому було повчального? — Якому з творів відповідають прислів’я? • Переливає з пустого в порожнє. • Совість без зубів, а загризе. | |
| |
Переглядів: 1520 | |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Значення повітря для живої природи |
У царстві тварин |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Всього коментарів: 0 | |