Урок 1 Тема: У дитинстві вивчене, що на камені висічене. Д. Павличко «Школа». А.Качан «Загадка-добавлянка». Л. Глібов «Бачити — не бачить». В. Фетисов «Хто чого вчиться»Мета: ознайомити учнів з новим підручником, учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати в школярів інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи. Хід Уроку I. Організаційний момент Учитель Навчальний рік почався, діти, Всі зібрались на урок. Тож дозвольте розпочати, Кличе в подорож дзвінок. II. Бесіда про літні враження школярів, прочитані книжки Використання інтерактивної технології «Мікрофон» III. Ознайомлення з новим підручником «Читанка» 1 Бесіда. Вправи для розчитування — У першому класі ви навчилися читати. Який підручник вам у цьому допоміг? — Тож згадаймо уроки нашого Букварика! Гра «Сонечко» Гра «Спускаємося з "піраміди”» Учні читають слова, намагаючись тримати очі на точці. — Молодці! Ви добре пам’ятаєте все те, чого навчив вас Букварик. У другому класі на уроках читання ми поринемо у чарівний світ художнього слова. Будемо читати багато чудових оповідань, віршів, казок, знайомитися з їх авторами. Допоможе нам у цьому новий підручник. як він називається, ми прочитаємо у виділеному стовпчику, коли розгадаємо кросворд. Розгадування кросворда 1Ч 2и 3Т 4А 5Н 6К 7А 1) Книга, яка містить основні відомості у галузі певної науки і потрібна для навчання. (Підручник) 2) Друковане видання у вигляді скріплених разом і переплетених аркушів з яким-небудь текстом. (Книжка) 3) Той, хто навчає у школі. (Учитель) 4) Учні отримують у школі міцні... (знання). 5) Той, хто навчається у школі. (Учень) 6) Навчально-виховний загальноосвітній заклад, покликаний здійснювати навчання і виховання дітей. (Школа) 7) Приміщення для занять у школі. (Клас) Колективне розглядання підручника — Хто зображений на обкладинці? — Чи впізнали ви, з яких казок завітали ці герої? Ознайомлення зі структурою підручника — Які відомості є на титульній сторінці? — Де саме видана «Читанка»? — Хто її автор? — Чудові ілюстрації до підручника намалювали художники. Назвіть їх. — Чи зрозумілі вам умовні позначення? — Щоб легше було зорієнтуватися, в будь-якому підручнику є зміст. (Учні розглядають зміст підручника. Порівнюють його із малюнками форзаців. За завданням учителя знаходять твори. Зачитують назви розділів. Учитель читає напутнє слово.) 2 Фізкультхвилинка IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу — Як називається I розділ підручника? — Про що йтиметься у творах цього розділу? 1 Інтерактивна вправа «Ґронування» На дошці — центральні слова. Учитель пропонує учням назвати слова та фрази, що спадають їм на думку, із заданої теми; записує висловлені учнями слова та фрази навколо центрального слова. — Школа стала для нас другою домівкою. Тут ми ростемо і мужніємо, стаємо розумними, здобуваємо знання й опановуємо рідну мову. Тому розділ поділено на дві частини. Назва першої — «Наче вулик, наша школа». 2 Опрацювання вірша Дмитра Павличка «Школа» 1) Читання вірша вчителем. — Чи сподобався вам вірш? Чому? Який він за настроєм? 2) Словникова робота. Учні читають слова зверху вниз і навпаки. — Чи всі слова зрозумілі? — Прочитайте трискладові слова, слова з буквосполученнями дж, дз, слова з ь. 3)Читання вірша учнями. Вибіркове читання. — Із чим автор порівнює школу? Чому? — Із ким — дітей? Чому? — Що ви знаєте про бджіл? Які вони? — Про кого говорять «Трудиться, як бджілка»? 3 Опрацювання «Загадки-добавлянки» Анатолія Качана — Чому загадка має таку назву? — Чи допомогла влучна рима відгадати загадку? 4 Опрацювання загадки Леоніда Глібова «Бачити — не бачить» 1) Читання вчителем перших трьох строф загадки. — Чи відгадали ви загадку відразу? — Які рядки вірша вам допомогли це зробити? 2) Повторне читання-«гудіння» загадки учнями. 5 Опрацювання вірша Володимира Фетисова «Хто чого вчиться» 1) Читання вірша вчителем. 2) Словникова робота. 3) Робота над виразним читанням вірша. Гра «Я почну, а ти закінчуй» Учитель читає вірш, не дочитуючи останнє слово кожного рядка, яке хором промовляють діти. Гра «Оркестр» Читання вірша індивідуально і хором. V. Підсумок уроку — Що нового дізналися на уроці? — Чи сподобався вам урок? — Що найбільше запам’яталося? Рій мрій вмить довкола бджоли сміються здається задзвенить VI. Домашнє завдання Загадати опрацьовані загадки батькам. | |
| |
Переглядів: 2180 | |
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці |
Охорона водойм |
Тварини весною. Зустрічаємо птахів |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Українська народна казка «Колосок» |
Всього коментарів: 0 | |