Урок 8 Тема: Коли щось робиш, думай про наслідки. Н. Кулик «Ромасеве яблуко і Петрикова груша»Мета: учити учнів правильно і свідомо читати тексти; розвивати мовну спостережливість; удосконалювати читацькі навички; виховувати в дітей кращі людські якості: порядність, чесність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. вправи на вдосконалення читацьких навичок 1 Розчитування за складовою таблицею 2 Вправа на розвиток уважності Гра «Знайди "пеньок”» У таблиці записані однакові слова, а серед них — таке, що відрізняється тільки однією літерою. Слова показують дітям протягом кількох секунд. За цей час вони мають знайти і назвати це слово, тобто «пеньок». рікмишканосити рікмисканосити рігмишканосити рікмишкакосити 3 Гра «Пройди лабіринт — прочитай слово» К Р, Г ЛЯ Ч О ш У БУК грушка яблучко III. Перевірка домашнього завдання Конкурс на кращого «скоромовщика» IV. Повідомлення теми і завдань уроку — Сьогодні ми ознайомимося з оповіданням Надії Кулик «Ро-масеве яблуко і Петрикова груша». — Послухайте перший абзац оповідання і спробуйте пофантазувати, що буде далі. Гра «Мікрофон» Учні по черзі висловлюють свої думки щодо розвитку подальших подій в оповіданні. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання надії кулик «ромасеве яблуко і петрикова груша» 1 Читання оповідання вчителем (до кінця) — Назвіть головних героїв оповідання. — Хто з хлопчиків вам сподобався, а хто — ні? Чому? 2 Словникова робота Читання слів «луною» за вчителем. — З’єднайте в пари слова першого стовпчика, складіть речення. На яблуні ростуть. (яблука), а на груші — ... (грушки). Яблуні яблука груша грушка сусідній ростуть пригощу перелазити зачепився тихесенько червонобока здогадався 3 Повторне читання оповідання учнями — Якими ви уявляєте хлопчиків? — Що завадило Ромасеві відчути задоволення від Петрикової груші? — Як би ви вчинили на місці Ромася? — Як ви оцінюєте вчинок Ромася? 4 Гра «Хвости» Учитель читає початок речення, учні мають швидко відшукати все речення і прочитати його повністю. Підійшов Ромась до тину. У Ромасевому садку. Сидить Ромась на лавочці. 5 Вправи на розвиток швидкості читання Гра «Кидок — засічка» На слово «кидок» учні починають читати текст мовчки для фіксування часу. Коли лунає «засічка» — школярі зупиняються, помічаючи останнє прочитане слово. Відводять погляд. Відпочинок 10-15 секунд. Той самий уривок читається ще двічі. Після цього учні порівнюють усі результати. Роблять висновок, що багаторазове читання мовчки, як і вголос, збільшує темп читання. Гра «Хто швидше?» — Знайдіть і прочитайте речення, у яких ужиті слова, що на картках-блискавках. гвіздок пригощу вродили VI. Домашнє завдання Читати виразно оповідання, підготувати його переказ. VII. Підсумок уроку — Продовжте речення. • Сьогодні на уроці я вчився. • Найбільше мені сподобалося. • Я запам’ятав, що. | |
| |
Переглядів: 3825 | |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Значення природи для життя людини |
Уроки чемності |
Бджілка мала, та й та працює |
Українська народна казка «Колосок» |
Всього коментарів: 0 | |