Урок 7 Тема: Урок позакласного читання. Наче вулик, наша школа...Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку .Ось і школа. Квіти, квіти Загойдалися вгорі. Ті, що звались просто діти, Нині звуться школярі. — Школа, — вчителька сказала, — Це не просто гарний дім І не просто класи, зали — Треба знати нам усім. В школі всіх наук джерела Дбало зібрані людьми. За віки міста і села школа вивела з пітьми. Усього багато в школі Є цікавого для вас. А тепер ідіть поволі, Любі діти, в другий клас. — Про що йтиметься на уроці? Складання усної розповіді «що тобі найбільше подобається в школі». III. Обговорення прочитаного твору — оповідання Алли коваль «Здрастуй, школо!» — Який вік нашої школи? — Як древні греки називали школу? — Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції? — Коли школа прийшла на наші слов’янські землі? 1 Слухання пісні В. Шаїнського «Вчать у школі» 2 Виразне читання вірша вчителем П. Воронько 3 Робота в групах 2 Гра «Продовж речення» • Спочатку хлопчики ходили до школи,. • Завершувалося навчання в спеціальній школі,. • По дорозі до нас школа побувала у Стародавньому Римі,. 3 Гра «Впізнай твір» Вірші: «До школи» Романа Росяника, «У школу» Лесі Храпли-вої, «Головна професія» Анатолія Костецького. • Наука дасть нам силу Дістатись до мети, А Україні милій В потребі помогти. — Хто автор цього вірша? Вчить пташка мати Своїх пташат Вгору здійматись, В хмари злітать. — З якого вірша слова? Учитель, лікар чи геолог, Письменник, слюсар чи кресляр — Всі називають головною.. — Якими словами продовжується вірш? IV. Колективне читання та обговорення казки василя сухомлинського «лисенятко-першокласник» 1 Самостійне читання казки учнями — що вирішило лисенятко? — Яку відповідь дала мама? 2 Читання казки учнями «ланцюжком» 3 Тестування 1) Куди ходило лисенятко? а) У ліс; б) у садок; в) у школу. 2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи? а) Болів живіт; б) боліла голова; в) болів зуб. 3) що вирішила мама? а) Вирвати зуб; б) пожаліла і залишила вдома; в) завела в школу. 4)Як повелося лисенятко? а) Втекло; б) злякалось і вирішило йти до школи; в) погодилося вирвати зуб. V. Підсумок уроку — Чи цікаво вам було на уроці? — що дає вам школа? VI. Домашнє завдання — Наступний Урок позакласного читання проведемо за темою «У світі казки чарівної». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. | |
| |
Переглядів: 3276 | |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Охорона рослин |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21 |
Всього коментарів: 0 | |