💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок позакласного читання. Наче вулик, наша школа...

Урок 7

Тема: Урок позакласного читання. Наче вулик, наша школа...

Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку

 .Ось і школа. Квіти, квіти Загойдалися вгорі.

 Ті, що звались просто діти,

 Нині звуться школярі.

 — Школа, — вчителька сказала,

 — Це не просто гарний дім І не просто класи, зали —

 Треба знати нам усім.

 В школі всіх наук джерела Дбало зібрані людьми.

 За віки міста і села школа вивела з пітьми.

 Усього багато в школі Є цікавого для вас.

 А тепер ідіть поволі,

 Любі діти, в другий клас.

— Про що йтиметься на уроці?

Складання усної розповіді «що тобі найбільше подобається в школі».

III. Обговорення прочитаного твору

— оповідання Алли коваль «Здрастуй, школо!»

— Який вік нашої школи?

— Як древні греки називали школу?

— Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції?

— Коли школа прийшла на наші слов’янські землі?

 1 Слухання пісні В. Шаїнського «Вчать у школі»

 2 Виразне читання вірша вчителем

П. Воронько

 3 Робота в групах

 2 Гра «Продовж речення»

 • Спочатку хлопчики ходили до школи,.

 • Завершувалося навчання в спеціальній школі,.

 • По дорозі до нас школа побувала у Стародавньому Римі,.

 3 Гра «Впізнай твір»

Вірші: «До школи» Романа Росяника, «У школу» Лесі Храпли-вої, «Головна професія» Анатолія Костецького.

• Наука дасть нам силу Дістатись до мети,

А Україні милій В потребі помогти.

— Хто автор цього вірша?

Вчить пташка мати Своїх пташат Вгору здійматись,

В хмари злітать.

— З якого вірша слова?

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр —

Всі називають головною..

— Якими словами продовжується вірш?

IV. Колективне читання та обговорення казки

василя сухомлинського «лисенятко-першокласник»

 1 Самостійне читання казки учнями

— що вирішило лисенятко?

— Яку відповідь дала мама?

 2 Читання казки учнями «ланцюжком»

 3 Тестування

1) Куди ходило лисенятко?

а) У ліс;

б) у садок;

в) у школу.

2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи?

а) Болів живіт;

б) боліла голова;

в) болів зуб.

3) що вирішила мама?

а) Вирвати зуб;

б) пожаліла і залишила вдома;

в) завела в школу.

4)Як повелося лисенятко?

а) Втекло;

б) злякалось і вирішило йти до школи;

в) погодилося вирвати зуб.

V. Підсумок уроку

— Чи цікаво вам було на уроці?

— що дає вам школа?

VI. Домашнє завдання

— Наступний Урок позакласного читання проведемо за темою «У світі казки чарівної».

Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 3276 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
Охорона рослин
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 21
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]