Показано матеріалів: 241-250
Урок 20 Тема: Веселе слово. Мовні цікавинки. «Дві душі», «Обіцянка» (з народного). Г. Бойко «Ґава». І. Січовик «Тими самими словами...», «На горі...», «Я тягнув...», «Я зробила піну.». В. Плахотников «Під парканом». М. Хоросницька «Матусин заповіт». Підсумок за темоюМета: зміцнювати інтерес учнів до мовних явищ; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; перевірити знання учнів за розділом «В рідній школі — рідне слово»; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 19 Тема: Звідки походять назви місяців. «Прощальний листопад» (за В. Скура-тівським)Мета: формувати вміння працювати над текстом, вникати у його зміст, розвивати в учнів допитливість, інтерес до історії, виховувати любов та повагу до народних традицій. |
Урок 18 Тема: В'язка народних прислів'їв. Н. Забіла. Лічилки. Жменька загадок із твого класуМета: дати учням уявлення про суттєві ознаки прислів'їв, загадок; удосконалювати навички читання вголос і мовчки; вчити виділяти в тексті головне; продемонструвати на матеріалі прислів'їв, загадок красу, багатство, влучність рідної мови. |
Урок 17 Тема: Чарівні слова. Д. Білоус «Звертання». В. Сухомлинський «Навіщо кажуть "спасибі"?»Мета: продовжити ознайомлення учнів із багатством, красою і величчю рідної мови; вдосконалювати навички свідомого, правильного виразного читання; розвивати мислення, діалогічне і монологічне мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 16 Тема: Цікаві слова. А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Журавель». А. М'ястківський «Неня»Мета: продовжувати роботу над удосконаленням читацьких навичок; учити аналізувати художній твір; розвивати в учнів прагнення вивчати рідну мову, дізнаватися більше про походження слів, що є в українській мові; виховувати наполегливість. |
Урок 15 Тема: Дивись так, щоб побачити; слухай так, щоб почути. В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». Н. Кир'ян «Словенятко»Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти у ньому головне, аналізувати; спонукати дітей до словесної творчості; виховувати любов до слова, бажання користуватися його красою та силою. |
Урок 14 Тема: Урок позакласного читання. У світі казки чарівноїМета: підтримувати інтерес дітей до казки, закріплювати вміння розрізняти народну й авторську казки; пробуджувати бажання читати казки самостійно; розвивати пам'ять, спостережливість; викликати бажання творити добро. |
Урок 13 Тема: Поетичні перлини. М. Рильський «Осінні настрої», «Ми збирали з сином...». В. Скомаровський «Лісова колиска». Д. Павличко «Небеса прозорі» (напам'ять). Є. Гуцало «Лосі»Мета: учити учнів правильно, виразно читати поетичні твори; розширювати уявлення про красу природи восени; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати спостережливість, любов до природи. |
Урок 12 Тема: Пісні та ігри, рідні з дитинства. «Кукуріку, півнику» (українська дитяча пісенька). «Добрий вечір, зайчику» (українська дитяча пісенька). Дитячі за-клички (з народного). «Ой, ходить Іванко» (дитяча народна гра)Мета: розширювати знання дітей про усну народну творчість; формувати вміння виділяти дійових осіб, давати їм характеристику; вчити читати діалог; розвивати образне мислення учнів; виховувати любов до національного надбання, шанобливе ставлення до історії рідного краю. |
Урок 11 Тема: Колискові пісеньки — перлинки української мови. М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...», «Ой люлі, ой люлі...», «Тиха нічка теплесенька...», «Ходить котик по горі» (колискові, записані М. Сингаївським)Мета: розширювати і поглиблювати знання дітей про красу і силу рідної мови; ознайомити учнів із колисковими піснями; вчити аналізувати прочитані твори; удосконалювати навички виразного читання; виховувати любов і повагу до народної творчості. |