Показано матеріалів: 221-230
Урок 40 Тема: Урок позакласного читання. З чистого джерела народної мудростіМета: продовжити ознайомлення учнів з різновидами народної творчості: колисковими піснями, забавлянками, скоромовками; розширювати уявлення учнів про влучність, точність, красу рідного слова; пробуджувати інтерес до вивчення рідної мови; виховувати любов до творів усної народної творчості, до книжки. |
Урок 39 Тема: Чи легко приносити радість іншим? В. Скомаровський «Чому в зайця гарний зір». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». А. Костецький «Хвостата мова». Н. Кир'ян «Ми в цьому світі не самі». Підсумок за темоюМета: розвивати різні способи і види читання; збагачувати словниковий запас дітей; поглиблювати навички роботи над різними жанрами творів; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 38 Тема: Незвичайна яблуня. О. Палійчук «Лічилка». А. М'ястківський «Казка про яблуню»Мета: удосконалювати навички усвідомленого, виразного читання художніх творів; формувати вміння знаходити за допомогою вибіркового читання уривки тексту, які характеризують дійових осіб; виховувати працелюбність, бажання допомогти природі. |
Урок 37 Тема: Буду я природі другом. Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль, та не дуже, плакала б, та не хочеться»Мета: формувати навички правильного виразного читання тексту шляхом добирання відповідної інтонації; збагачувати словниковий запас учнів; навчати читати за особами; розвивати образне сприймання навколишнього; виховувати любов і шанобливе ставлення до природи. |
Урок 36 Тема: Весняні дива. М. Левицький «Скоромовка». В. Чухліб «Повінь»Мета: навчати учнів свідомого читання; розширювати активний словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення, творчу уяву і фантазію; виховувати любов до природи. |
Урок 35 Тема: Вступ до теми. Калинка — згадка про добре серце. С. Жупанин «Буду я природі другом» (напам'ять). Г. Демченко «Калинка» (казка)Мета: удосконалювати навички виразного читання; навчати учнів помічати красу і неповторність природи, сприймати намальовані словами образи природи рідної землі у віршованих і прозових текстах; розширити знання учнів про символи України; виховувати любов до Батьківщини. |
Урок 34 Тема: Урок позакласного читання. Осінь щедра, осінь золотава...Мета: розширювати знання учнів про пору року — осінь; збагачувати їхнє уявлення про красу рідної природи, особливості рослинного та тваринного світу в різні пори року; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної природи. |
Урок 33 Тема: Молодець проти овець, а проти молодця — сам вівця. А. Григорук «Молодець проти овець». К. Перелісна «Вояка». Г. Бойко «Чому Тимко подряпаний?». В. Скомаровський «Вагома причина». Підсумок за темоюМета: навчати учнів свідомо, правильно, виразно читати вголос і мовчки, давати характеристику дійових осіб; вдосконалювати навички читання за особами; вчити розуміти гумор, жарт. |
Урок 32 Тема: Гарно грає, але танцювати неохота. А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме»Мета: продовжувати роботу над удосконаленням техніки швидкого, виразного, свідомого читання; розвивати зв'язне мовлення; навчати ділити текст на логічно завершені частини, переказувати прочитане, оцінювати вчинки героїв; виховувати любов до праці. |
Урок 31 Тема: Птицю пізнають за пір'ям, а людину — за справами. В. Осєєва «Сини». О.Буцень «Помічниці»Мета: удосконалювати техніку читання учнів; навчати аналізувати, порівнювати, зіставляти прочитані твори, давати характеристику дійовим особам; розвивати вміння читати текст за особами; виховувати працелюбність, бажання по-справжньому допомагати мамі. |