💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 359
Показано матеріалів: 201-210
Сторінки: «« 1 2 ... 19 20 21 22 23 ... 35 36 »»


Урок 60

Тема: Бджола мала, а й та працює. В. Сухомлинський «По волосинці»

Мета: продовжити роботу над удосконаленням навичок виразного, свідомого читання; розвивати вміння визначати головну думку оповідання, оцінювати вчинки дійових осіб; виховувати працелюбність.

2 Клас | Читання | Переглядів: 1977 | Додав: SYLER

Урок 59

Тема: Вступ до теми. Уявлення про істотні ознаки оповідань. Оповідання-роздуми. В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?»

Мета: продовжувати ознайомлення учнів з оповіданнями, з їх істотними ознаками; вчити учнів свідомого, правильного, виразного читання вголос і мовчки; формувати мовленнєві вміння; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; виховувати сімейні цінності.

2 Клас | Читання | Переглядів: 1516 | Додав: SYLER

Урок 58

Тема: Урок позакласного читання. Зимонько-снігуронько

Мета: розвивати навички свідомого виразного читання; учити розкривати характерні ознаки зими; навчати учнів бачити і відчувати красу природи; виховувати почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3186 | Додав: SYLER

Урок 57

Тема: Вірші-загадки. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?». О. Сенато-вич «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломієць «Загадка». Підсумок за темою

Мета: ознайомити учнів із віршами-загадками; учити розгадувати загадки, відшукувати в них ключові слова; розвивати образне мислення учнів, уміння зіставляти, аналізувати; виховувати любов до рідної мови.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6438 | Додав: SYLER

Урок 56

Тема: І почнеться все спочатку, все спочатку по порядку. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». І. Світличний «Безконечник»

Мета: ознайомити учнів із віршами-безконечниками, з особливістю цих творів; удосконалювати техніку свідомого, виразного читання, вміння аналізувати прочитані твори; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5810 | Додав: SYLER

Урок 55

Тема: Диваки. Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця». Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця». «Приказка-небувалиця» (з народного)

Мета: продовжувати ознайомлення учнів із небилицями-небувалицями; показати, що вони мають різну форму; удосконалювати навички свідомого, виразного читання; розвивати творчу уяву; виховувати любов до рідної мови.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2656 | Додав: SYLER

Урок 54

Тема: Небилиці-небувалиці. М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». П. Воронько «Картина». А. Григорук «Переплутанка»

Мета: ознайомити учнів з небилицями-небувалицями; удосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання; розвивати уяву, фантазію; учити розрізняти реальність і вигадку.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6746 | Додав: SYLER

Урок 53

Тема: Вірші-діалоги. Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. В.Марсюк «Рідна гора»

Мета: ознайомити учнів із віршами-діалогами; учити читати за особами, правильно інтонувати речення, різні за інтонацією та метою висловлювання; розвивати образне мислення, зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова, до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 7218 | Додав: SYLER

Урок 52

Тема: Вступ до теми. Поетичні картини зими. Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Л. Костенко «Пряля». В. Лучук «Кольорові пташки». Загадка

Мета: учити учнів свідомо, виразно читати поетичні твори, аналізувати їх; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мислення, спостережливість, кмітливість, зв'язне мовлення; виховувати любов до краси зимового світу.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4480 | Додав: SYLER

Урок 51

Тема: Урок позакласного читання. Людина починається з добра (за творами В.О. Сухомлинського)

Мета: продовжувати ознайомлення учнів із творами В. О. Сухомлинського; формувати у дітей доброту, чуйність, повагу до старих і немічних, доброзичливе ставлення до рідних і друзів; навчати учнів оцінювати вчинки головних героїв оповідань, наслідувати їх позитивні риси, прагнути до самовдосконалення; розвивати мовлення; виховувати віру в силу любові, дружби, добра і справедливості.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4431 | Додав: SYLER