Урок 51 Тема: Урок позакласного читання. Людина починається з добра (за творами В.О. Сухомлинського)Мета: продовжувати ознайомлення учнів із творами В. О. Сухомлинського; формувати у дітей доброту, чуйність, повагу до старих і немічних, доброзичливе ставлення до рідних і друзів; навчати учнів оцінювати вчинки головних героїв оповідань, наслідувати їх позитивні риси, прагнути до самовдосконалення; розвивати мовлення; виховувати віру в силу любові, дружби, добра і справедливості. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку — Дуже мудро говорить народ: роби добро — і воно повернеться до тебе. Будеш робити зло — зло і повернеться до тебе. щира усмішка, добре слово і хоча б краплиночка тепла мають дуже велику силу. І на сьогоднішньому уроці позакласного читання вони допоможуть нам пройти дорогою добра за мудрими творами Василя Сухомлинського. Вправа «Мікрофон» — що ви знаєте про Василя Сухомлинського? Які його твори читали? III. Робота з виставкою книг — Розгляньте виставку книг. — Які твори ви читали? IV. Робота над темою уроку 1 Обговорення прочитаних творів Василя Сухомлинського — Які твори прочитали, готуючись до уроку? Гра «Звідки ці рядки?» • Розрізали хлібину, яку щойно дідові принесли, та й ну уминати. («Каяття») • Від жадоби у хлопчика руки затремтіли. («Страшний черв’ячок») • На віражі крило зламалось, літак упав і розбився. («Гвинтик») 2 Ознайомлення з твором Василя Сухомлинського «Суниці для Наталі» 1) Самостійне читання оповідання учнями. — Яке лихо трапилося з Наталею? 2) Читання оповідання учнями «ланцюжком». — Що порадила мама понести Андрійкові для Наталі? — Чи відразу хлопчик поніс суниці дівчинці? — Як Наталя зустріла Андрійка? — Чого вчить нас це оповідання? 3 Ознайомлення з твором Василя Сухомлинського «П'ять дубів» 1)Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання оповідання учнями. — Назвіть головних героїв оповідання. 2)Робота в парах. — Прочитайте оповідання в парах. — Що дав учитель Дмитрикові і Сергійкові? — Хто з хлопчиків по-справжньому доглядав за деревцями, а хто не виконав свою роботу? — Чому мовчав Дмитро-батько? — Який висновок можна зробити з прочитаного? V. Підсумок уроку — З якими творами Василя Сухомлинського ознайомилися? — Чого вони нас вчать? VI. Домашнє завдання — Наступний Урок позакласного читання проведемо за темою «Зимонько-снігуронько, наша-білогрудонько...» Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. II семестр Вірші українських поетів | |
| |
Переглядів: 4432 | |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |