Показано матеріалів: 181-190
Урок 80 Тема: Дороге яєчко на Великдень. «Писанки» (за О. Менем). К. Перелісна «Писанка»Мета: розширювати знання учнів про звичаї українського народу, традиції святкування Великодня; удосконалювати навички виразного, швидкого читання; розвивати вміння виділяти у тексті головне; виховувати повагу до культурних цінностей майбутніх поколінь, любов до рідної землі. |
Урок 79 Тема: Гей, Великдень, гей, весна! «Гей, Великдень!» (з народного)Мета: ознайомити учнів із давнім звичаєм українського народу святкування Великодня; удосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити виділяти в тексті головне; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до рідної землі. |
Урок 78 Тема: Весна у лісі. О. Копиленко «Весна у лісі». Л. Костенко «Берізки по коліна у воді»Мета: удосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Урок 77 Тема: Вступ до теми. Н. Мовчан-Карпусь «Будить березень весну». «Ой, весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко...» (українські народні пісні)Мета: розширювати та узагальнювати знання учнів про усну народну творчість; формувати вміння визначати тематику народної співаночки; виховувати почуття любові до національного фольклору. |
Урок 76 Тема: Образи української природи в поезії Тараса ШевченкаМета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички виразного читання віршів; учити аналізувати прочитане; виховувати любов до поезій Великого Кобзаря. |
Урок 75 Тема: Вступ до теми. Дитячі роки великого КобзаряМета: продовжувати ознайомлення учнів із життям і творчістю Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички читання прозових творів; збагачувати словниковий запас; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати пізнавальний інтерес. |
Урок 74 Тема: Урок позакласного читання. Батьківщина — рідний крайМета: збагачувати знання учнів про наш край, історію, культуру Вітчизни; розвивати навички читання, зв'язне мовлення; виховувати громадянські почуття, любов до Батьківщини, рідної мови. |
Урок 73 Тема: Які бувають музеї. «Державний музей іграшки» (за Л. Гладун). Ю. Ко-зинська «Що Іванко хоче знати?». Підсумок за темоюМета: удосконалювати техніку читання учнів; вчити їх розуміти текст, виділяти головне; збагачувати активний словник школярів; розвивати допитливість, бажання пізнавати нове; виховувати інтерес до знань. |
Урок 72 Тема: Чи можна керувати дощем? А. Григорук «Як "видоїти" хмару?». ЗагадкиМета: закріплювати навички виразного читання; учити викладати свої думки в логічній послідовності; збагачувати активний словник школярів; розширювати їх світогляд; виховувати допитливість, працелюбність. |
Урок 71 Тема: Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. М. Чумарна «Чому?». «Чому кішка так часто вмивається?» (з енциклопедії «Дітям про все на світі»). «Гав!» (з народного)Мета: удосконалювати навички свідомого, виразного читання; навчати учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне; вчити користуватися довідковою літературою; розвивати мислення учнів, вміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати любов до тварин. |