Показано матеріалів: 161-170
Урок 100 Тема: Мудрий не все каже, що знає, а дурень не все знає, що каже. «Сорочаче гніздо» (англійська народна казка)Мета: продовжити ознайомлення учнів із казками народів Європи; ознайомити з англійською народною казкою; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити стежити за логікою описування подій; формувати вміння визначати головну думку та пояснювати її; виховувати наполегливість у навчанні. |
Урок 99 Тема: Зробиш добро — не кайся, вдієш лихо — начувайся. «Собаки, коти та миші» (чеська народна казка)Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; навчати учнів самостійно визначати дійових осіб, давати їм характеристику; удосконалювати вміння ділити текст на логічно завершені частини, стисло переказувати прочитане; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки. |
Урок 98 Тема: Зробиш добро — не кайся, вдієш лихо — начувайся. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка)Мета: удосконалювати читацькі навички школярів; сприяти засвоєнню змісту казки; вчити переказувати текст за складеним планом, визначати композиційні частини: зачин, основну частину, кінцівку; виховувати почуття відповідальності за свої дії. |
Урок 97 Тема: Хто дбає, той і має. «Легкий хліб» (білоруська народна казка)Мета: ознайомити учнів із білоруською народною казкою; удосконалювати навички виразного читання за особами; вчити аналізувати прочитане, переказувати; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати працелюбність. |
Урок 96 Тема: Урок позакласного читання. «А вже весна, а вже красна.»Мета: розширювати знання учнів про весну; збагачувати їхнє уявлення про красу природи, життя тварин навесні; розвивати уяву, вміння передавати під час читання настрій твору; збагачувати словник образними висловами; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 95 Тема: Хто за чуже хапається, свого позбувається. «Лисичка» (російська народна казка)Мета: ознайомити дітей із російською народною казкою «Лисичка»; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити переказувати прочитане близько до тексту, характеризувати дійових осіб; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 94 Тема: Підсумковий урок-вікторина за темою «Казки українських письменників»Мета: систематизувати знання учнів із розділу; розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; виховувати бажання поповнювати свої знання, вивчати творчість українських письменників. |
Урок 93 Тема: Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»Мета: учити дітей правильно та виразно читати; розвивати вміння висловлювати свою думку, давати відповіді на запитання; виховувати повагу до знань. |
Урок 92 Тема: Дива в садочку-зеленочку. Л. Костенко «Бузиновий цар»Мета: формувати в учнів уміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку; працювати над введенням нових слів у мовлення учнів; удосконалювати читацькі навички; розвивати увагу, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 91 Тема: Кожен повинен мати свій голос. В. Каменчук «Як лиска голосок собі кувала»Мета: формувати в учнів уміння аналізувати твори за змістом; збагачувати словник дітей новими словами; розвивати техніку читання віршованих творів; вміння знаходити головну думку творів; виховувати почуття гідності, любов до всього, що створила природа. |