Урок 96 Тема: Урок позакласного читання. «А вже весна, а вже красна.»Мета: розширювати знання учнів про весну; збагачувати їхнє уявлення про красу природи, життя тварин навесні; розвивати уяву, вміння передавати під час читання настрій твору; збагачувати словник образними висловами; виховувати бережливе ставлення до природи. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку — Відгадайте загадку. • Все навколо зелениться: І дерева, і травиця. Прилетіли пташки, Вилізли комашки. Тепла, сонячна, ясна В гості йде до нас. (весна). — Коли надворі тане сніжок, біжать веселі струмочки, на деревах набубнявіли бруньки, повертаються з вирію птахи, — це означає, що до нас прийшла весна. Отож, тема нашого уроку «А вже весна, а вже красна...». III. розглядання книжкової виставки — Які книги ви бачите на нашій книжковій виставці? — Які малюнки на обкладинках? — Які з цих книжок ви прочитали? — Хто автори цих книжок? IV. Обговорення прочитаних творів 1 Веснянки — Колись давно ще наші прадідусі і прабабусі веселими піснями, які називаються веснянками, закликали весну. — Які веснянки ви підготували? Робота в групах Учні розповідають підготовлені ними веснянки. 2 Вірш Олени Пчілки «Діточкам» — Куди автор кличе діток? — Чому так мило і любо? — Які квіти ростуть у садочку? — Які тварини є у садку? — Як описується сонечко? 3 Вірш Володимира Лучука «Березень» — Як називається перший весняний місяць? — Які образні вирази вжито у вірші? — З яким місяцем боровся березень? — Хто переміг? V. Читання та обговорення оповідання «весняні пташки» (за М. Ішуніною) — Про яких пташок прочитали в оповіданні? — Які пташки прилітають першими? — Що ви дізналися про ластівок? — Чого людям можна повчитися у ластівок? Гра «Ти — мені, я — тобі». Робота в парах Учні ставлять одне одному запитання за змістом прочитаного. VI. Опрацювання оповідання Ю. старостенка «смілива зозулька» 1 Гра «Рибки» Самостійне мовчазне читання оповідання учнями. 2 Тестування 1) Коли з вирію повертається зозулька, ліс і гай: а) зелені; б) голі. 2) На листочок виповзає: а) мухоловка; б) гусінь. 3) Про яких птахів йдеться у тексті? а) Про зозульку, гусінь, синицю; б) про зозульку, повзика, мухоловку, синичку. 4) Зозуля — це: а) перелітний птах; б) зимуючий птах. VII. Підсумок уроку — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — Чого навчають твори, опрацьовані на уроці? — Ключ журавлів, повертаючись із вирію, приніс нам листа. Дозвольте його зачитати. Любі діти, всі пташки вас просять під час прогулянок не руйнувати наші гнізда, не чіпати яєчок. Бо ми — ваші пернаті друзі. А шпаки просять виготовити шпаківні і повісити їх у своїх садочках. VIII. Домашнє завдання — Наступний Урок позакласного читання проведемо за темою «Казки народів світу». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. | |
| |
Переглядів: 1976 | |
Незвичайний стадіон |
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Охорона природного довкілля |
Народний календар |
Всього коментарів: 0 | |