Урок 100 Тема: Мудрий не все каже, що знає, а дурень не все знає, що каже. «Сорочаче гніздо» (англійська народна казка)Мета: продовжити ознайомлення учнів із казками народів Європи; ознайомити з англійською народною казкою; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити стежити за логікою описування подій; формувати вміння визначати головну думку та пояснювати її; виховувати наполегливість у навчанні. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Сорок сорок стрекоче На осокорах — Сто сорок сороченят Стрекотатимуть скоро. В. Гринько 2 Прочитайте прислів'я. Поясніть! т ш З в к Н с м А к п Є ш в С о м О м Р п і О в н К д у А н к, п а Д л о Е в н З с т И о н М н о У н о З т р И м т М с н У т н В у к А ф і Т ю я И. (Знає сорока, де зиму зимувати.) 3 Розчитування за складовою таблицею III. Перевірка домашнього завдання Переказ змісту казки за кадрами діафільму, які намалювали учні. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Із казками яких народів Європи ми вже ознайомилися? (Російською, білоруською, болгарською, чеською) — Хто є головним героєм цих казок? — Сьогодні ознайомимося з англійською народною казкою. (Учні відшуковують на карті Велику Британію, її столицю.) — Хто буде головним героєм казки, ми дізнаємося, коли прочитаємо акровірш. — Згадайте, що таке акровірш. Сіла на березі білобока. Обережно примощується вона, Роздивляється, щоб ненароком Обіч десь не пропустила кабана, Косулю, лиску, зайця, вепра чи людину, А помітить — скрекоче без упину. (Сорока) М. Романченко V.Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання англійської народної казки «сорочаче гніздо» 1 Читання казки вчителем — Чи сподобалася вам казка? — Про що птахи попросили сороку? 2 Словникова робота 1) Гра «Блискавка». На дошці — малюнки сороки, дрозда, сови, горобця, шпака, горлиці. Учитель на картках-блискавках демонструє написані слова: дрізд, сова, горобець, шпак, сорока, горлиця. Діти читають, прикріплюють слово під малюнком птаха. 2) Контроль швидкості читання (30 с). За давніх-давенхворостиночок тютюннетерплячі клювалитуркоче майстеррозгнівалася спершутрісочки грязюкивистачало млинецьчогось робитьсягеть пуху пір’я в’ють заприсяглася глузду до тями м’якенько торочить Релаксаційна пауза Слухання запису пташиних голосів. 3 Повторне читання казки учнями «ланцюжком» 4 Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання — Чому птахи попросили навчити їх ліпити гніздо? — Чи вдалося сороці навчити їх ліпити гніздо так само майстерно, як вона? — Назвіть птахів, які хотіли навчитися робити гніздо. Розмістіть їх у тому порядку, у якому вони відлітали. — Прочитайте опис гнізда дрозда. Із чим його порівнюють? — Яке гніздо у сови? у горобця? у шпака? — Прочитайте зачин казки. Які інші зачини казок вам відомі? — Хто залишився останнім учнем сороки? — Чому горлиці не вдалося досягти майстерності сороки? — Як робила гніздо сорока? — Що заприсяглася сорока? 5 Гра «Хто уважніший?» 1) Чиє гніздо? Гніздо на зразок млинцяШпак Гнізда із хворостинок, зроблені абиякДрізд М’якенько вистелені гніздаГоробець 2) Хто це сказав? • Тягни три трісочки, тягни три-и. (Горлиця) • Так он як воно робиться. (Дрізд) • Я вже знаю, як його робити. (Сова) • І я так зумію. (Горобець) 6 Гра «Перелітні птахи» Ластівки, дрозди, синиці, лелеки, гуси, зозулі, жайворонки, дятли, сови, горобці, журавлі, горлиці, шпаки. (Якщо птах перелітний — діти змахують руками.) 7 Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів. 8 Читання казки за особами Діти надягають шапочки сороки, дрозда, горобця, шпака, горлиці, сови. VI. Підсумок уроку — Чого вчить казка? Що засуджує? — Прочитайте прислів’я. Яке з них передає основну думку казки? пиють,хутатачире. Нетачико,пиють,доб (Не питають, чи хутко, а питають, чи добре.) деи Посшилю (Поспішиш — людей насмішиш.) реготи, Добтовчихто (Добре того вчити, хто хоче вчитися.) VII. Домашнє завдання — Переглянути вдома прочитані раніше казки. Яка з них подібна до цієї? чим саме? на ши хо че ти | |
| |
Переглядів: 5566 | |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Вступне заняття |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Конструювання меблів із сірникових коробок |
Всього коментарів: 0 | |