Урок 93 Тема: Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»Мета: учити дітей правильно та виразно читати; розвивати вміння висловлювати свою думку, давати відповіді на запитання; виховувати повагу до знань. Хід Уроку I. Організаційний момент Дзвоник нам сигнал вже дав, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо! II. Перевірка домашнього завдання 1 Читання казки Ліни Костенко «Бузиновий цар» 2 Виставка малюнків — портретів Бузинового царя III. повідомлення теми та завдань уроку — Сьогодні я запрошую вас всіх до великої країни, назву якої ви мені скажете, прочитавши анаграму: раКїна наЗнь — А живуть у цій країні веселі і мудрі жителі. Править країною Королева зі своїми помічниками. А хто вони, ми дізнаємося, розгадавши загадки. • Коли хочеш ти читати, То повинен всіх нас знати. А коли ти нас не знаєш, То нічого не вгадаєш. (Букви) — Букви — це жителі країни Знань. — А хто ж Королева цієї країни? • Дуже я потрібна всім — І дорослим, і малим, Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. (Книга) — Отже, найголовнішою у країні Знань є книга зі своїми помічниками. А чи знаєте ви, хто вони такі, ці помічники? (Газети, журнали) IV. Актуалізація опорних знань 1 Робота в групах — А зараз ми, працюючи у групах, виконаємо такі завдання. Об’єднаймося у три групи (за рядами). Дидактична гра «Зберіть прислів'я» 1-ша група • Наберешся, розуму, подружишся, з книгою. (З книгою подружишся — розуму наберешся.) • Книжка, віконце, це, маленьке, весь світ, а, нього, через, видно. (Книжка — це маленьке віконце, а через нього весь світ видно.) 2-га група • Допоможе, в, книга, труді, у, біді, виручить. (Книга допоможе в труді, виручить у біді.) • Людина, книги, без, води, криниця, як. (Людина без книги, як криниця без води.) 3-тя група • Хто, читає, знає, багато, той, багато. (Хто багато читає, той багато знає.) • Книга, без, твій, рук, як, друг, неї. (Книга — твій друг, без неї — як без рук) Один представник групи читає складене прислів’я і пояснює його зміст. 2 Дидактична гра «За і проти» — Діти, а тепер прочитаємо прислів’я, яке є темою нашого уроку (запис на дошці). Потрібно учиться — завжди пригодиться. — Чи всі так уважають? Для чого потрібно вчитися? — Зараз ми проведемо дидактичну гру, яка називається «За і проти». Оберемо по 5 дітей, які будуть об’єднані у дві команди. 1-ша команда «За» Ті, які вважають, що потрібно вчитися. Чому? 1. Багато буду знати. 2. Буду мати хорошу професію. 3. 4. 2-га команда «Проти» Ті, які вважають, що не потрібно вчитися. Чому? 1. Більше вільного часу. 2. Важко виконувати уроки. 3. 4. — За 5 хвилин ви маєте надати свої твердження. Клас готується прийти на допомогу будь-якій команді. Через 5 хвилин заслуховуються відповіді дітей. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу — А тепер послухаємо казочку про Зайченятко, яке не ходило до школи, не вміло читати. Що ж з цього вийшло? 1 Читання казки Юрія Ярмиша вчителем Діти стежать за читанням. — Як хлопчик повівся із Зайчиком? — Чому він зміг прочитати казочку? (Він учився у школі і вмів читати.) Фізкультхвилинка На-на-на! На-на-на! Цікавішої справи, ніж навчання, нема! Але ми стомились трішки, Хай спочинуть ручки-ніжки. Ми стомились вже сидіти, Хочем трішки походити, Зазирнути у віконце, Потягнутися до сонця, Наче м’ячик, пострибати. й знову працювати. 2 Повторне читання казки учнями (мовчазне) — Поміркуйте, чому Лисиця і Вовк по-різному читали казку. 3 Словникова робота Зайчаткояєчка перегорнулонамальована їжачокморквинка будь ласка смачне-пресмачне Читання складних слів (тихо — голосно). 4 Вибіркове читання — Прочитайте, що було намальовано у казочці? — Яку казку читала Лисичка? — А що читав Вовк? — Чому вони так читали? — А чому вони не сказали Зайчикові, що не вміють читати? — Прочитайте, що порадив Зайчикові хлопчик. — Як ви вважаєте, чи буде Зайчик відвідувати Лісову школу? Доведіть. 5 Визначення головної думки казки — Яка ж головна думка цієї «Зайчаткової казочки», яку нам подарував Юрій Ярмиш? — А яке прислів’я було б гарною порадою для Лисички і Вовка? (Потрібно учиться — завжди пригодиться.) VI. Підсумок уроку — З якою казкою ознайомилися на уроці? — Чого вона вас навчила? VII. Домашнє завдання Навчитися гарно читати казочку та разом із татом і мамою розіграти її за ролями. | |
| |
Переглядів: 3584 | |
Вступне заняття |
Столи бувають різні |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |