Показано матеріалів: 141-150
Урок 121 Тема: Світ дитячих захоплень. Л. Повх «У горах». М. Рильський «Річка». Підсумок за темою. Підсумок за рікМета: розвивати художнє сприймання явищ природи; закріплювати навички роботи над художніми засобами поезії; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати почуття товариськості. |
Урок 120 Тема: А дружити треба вміти. М. Пономаренко «Суниці для Лесі»Мета: навчати дітей виразно читати; формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати вміння обмінюватися думками, слухати товариша; виховувати почуття дружби. |
Урок 119 Тема: Грайтесь так, щоб усім було весело. В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». А. М'ястківський «Паличка-стукалочка»Мета: удосконалювати техніку свідомого виразного читання прозових творів; вчити переказувати близько до тексту, знаходити в тексті зміну душевного стану героя, формулювати оцінні судження; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати бажання співчувати друзям та радіти за них. |
Урок 118 Тема: Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом...»Мета: учити дітей читати швидко і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного; розвивати пам'ять, образне мислення, виховувати любов до природи. |
Урок 117 Тема: Грайтесь так, щоб усім було весело. О. Буцень «Новий м'яч»Мета: удосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні; навчати формулювати оцінні судження, співвідносити заголовок твору з його змістом, давати характеристику дійовим особам; виховувати бажання товаришувати. |
Урок 116 Тема: Ігровий фольклор. В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередниченко «Лічилки». А. Качан «Закличка», «Мирилка». Н. Мовчан-Карпусь «Біля дуба»Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; продовжити розширення уявлень учнів про малі віршовані форми; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття дружби, колективізму. |
Урок 115 Тема: Ігровий фольклор. Г. Бойко «Ну й охочий брат мій Ігор». А. Качан «По дорозі їхав віз». С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше». В. Гринько, А. Ка-мінчук, М. Людкевич «Лічилки»Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів; розширювати уявлення про малі віршовані твори; учити виділяти головне; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 114 Тема: Вступ до теми. Нумо гратися! «Перстенець» (дитяча народна гра)Мета: розширювати в учнів уявлення про народні дитячі ігри; вчити аналізувати зміст і форму гри; пояснити учням, яке значення мають ігри й забави у житті дітей для зміцнення здоров'я; виховувати повагу до надбань українського народу. |
Урок 113 Тема: Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи, що в Київській області. Підсумок за темоюМета: навчати учнів свідомо, виразно читати вірші; вдосконалювати вміння доповнювати запропонований сюжет, розвивати зв'язне мовлення, образне мислення учнів; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 112 Тема: Дива поряд із нами. В. Сухомлинський «Синій світ»Мета: удосконалювати читацькі навички учнів, учити їх орієнтуватися в тексті; формувати вміння відшукувати у тексті під керівництвом учителя влучні слова і вирази; розвивати художнє сприймання явищ природи, творчу уяву; виховувати любов до прекрасного. |