Урок 121 Тема: Світ дитячих захоплень. Л. Повх «У горах». М. Рильський «Річка». Підсумок за темою. Підсумок за рікМета: розвивати художнє сприймання явищ природи; закріплювати навички роботи над художніми засобами поезії; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати почуття товариськості. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Біля моря долілиць Спину гріє хлопчик Гриць. Перележав, перегрів! Горе Грицю — підгорів. — Прочитайте скоромовку очима, за указкою — на швидкість, чистоту і правильність вимови. 2 Гра «Складовий аукціон» (хто більше придумає слів на заданий склад) Ла — (ласка, лама, ластівка,...) Ру — (рука, ручка, рубанок, рукав,.) Ша — (шахи, шапка, шакал, шарада,.) 3 Читайте, запам'ятовуйте! Рак ранесенько проснувся, В черевики гарні взувся. Срібна рибка пропливала, Вона рака не впізнала. Рак розсердився, роззувся І додому повернувся. Г. Чубач III. Перевірка домашнього завдання Гра «Обличчям до обличчя» Діти повертаються у парах одне до одного і стисло переказують оповідання. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Яка пора року незабаром настане? — Як будете відпочивати влітку? — Сьогодні ми прочитаємо вірші, у яких поети підкажуть вам, де і як можна найкраще відпочити влітку. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1 Опрацювання вірша Лідії Повх «У горах» 1) Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання вірша учнями. — Чи легко далася героям вірша подорож у гори? Чому ви так вважаєте? 2) Хорове читання вірша учнями. — Поясніть уживання розділових знаків, що стоять у кінці останнього речення. 2 Опрацювання вірша Максима Рильського «Річка» 1) Гра «Бджілки». Напівголосне читання учнями тексту, кожен — у своєму темпі. — Що робили діти на річці? 2) Словникова робота. Юрба — скупчення людей, група, гурт. Гомінка — галаслива. Лунка — дзвінка, голосна. 3) Читання вірша «буксиром» за вчителем. — Знайдіть у вірші слова, що повторюються. — Як їх потрібно читати? — Який настрій створює цей вірш? 4) Гра «Розвідники». — Прочитайте окличні речення. — Знайдіть і прочитайте порівняння. — Чому так радіють діти? — Як вони передають свою радість? — Що сказано про пташок? про риб? — Знайдіть і прочитайте речення, у якому є: • синоніми до виразів «зграї пташок», «компанія дзвінка»; • слова з м’яким знаком; • слова риби і музики. 5) Гра «Диктор телебачення». Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів. VI. Підсумок за темою Проводиться за запитаннями підручника. VII. Підсумок уроку — Корисних вам літніх канікул! | |
| |
Переглядів: 1557 | |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Природа Українських Карпат |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Всього коментарів: 0 | |