Урок 112 Тема: Дива поряд із нами. В. Сухомлинський «Синій світ»Мета: удосконалювати читацькі навички учнів, учити їх орієнтуватися в тексті; формувати вміння відшукувати у тексті під керівництвом учителя влучні слова і вирази; розвивати художнє сприймання явищ природи, творчу уяву; виховувати любов до прекрасного. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Звели чаплі гніздо із паклі. З чорного неба крапають краплі. У гнізді із паклі намокли чаплі. 2 Робота над чистомовкою Ічка-ічка-ічка — ось глибока. (річка). Ачка-ачка-ачка — пливла по річці... (качка). Єчка-єчка-єчка — знесла вона. (яєчка). Нят-нят-нят — навиводить. (каченят). Чить-чить-чить — плавать діточок.(навчить). Ічці-ічці-ічці — попливуть разом.(по річці). 3 Прочитай і посміхнись! ПРО СТЕПАНА І СМЕТАНУ Степану спалось непогано: Вночі приснилася сметана. Та при собі, немов назло, У нього ложки не було. А вдруге з ложкою ліг рано — Так не приснилася сметана! III. Перевірка домашнього завдання Конкурс «Хто розповість кращу серединку казочки?». IV. Оголошення теми і мети уроку — Сьогодні разом із героєм оповідання Василя Сухомлинського ви навчатиметесь бачити прекрасне навколо себе. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання василя сухомлинського «синій світ» 1 Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання оповідання учнями. — Який предмет перефарбував усе в уяві хлопчика у синій колір? 2 Словникова робота Читання «луною» за вчителем слів: скляночку, примруживши, велетенські, дивовижні, підводного. 3 Читання слів учнями «ланцюжком» по одному реченню — Як синій колір змінив світ в уяві хлопчика? — Що йому вбачалось у знайомих образах? — Доповніть вислови. • Не широке поле, а безмежне. (море). • Не комбайн, а дивний. (корабель). • Не ліс, а велетенські. (гори). • Не зелені кущі, а дивовижні. (істоти). • Дивний звір — то. (зайчик). 4 Вправа «Мікрофон» — Чи не траплялося із вами щось подібне? Розкажіть. 5 Гра «Розвідники» — Скільки абзаців у тексті? — Прочитайте окличне речення. — Прочитайте вирази і речення, написані іншим кольором. 6 Гра «Фотограф» Учитель демонструє початок речення, написаний на смужці паперу. Учні мають за незначний проміжок часу прочитати те, що на смужці, «сфотографувати» очима, знайти кінцівку рядочка у підручнику і прочитати. 7 Читання в парах. Гра «Луна» Сильніший учень читає речення, а слабший — те саме речення після прослуховування. 8 Робота в групах — Оберіть з тексту: 1-ша група — 5 слів — назв предметів; 2-га група — 5 слів — назв ознак предметів; 3-тя група — 5 слів — назв дій предметів. VI. Підсумок уроку Гра «Закінчи речення» • Сьогодні на уроці я вчився. • Мені найбільше сподобалося. • Важко було. VII. Домашнє завдання Намалювати ілюстрацію до оповідання. | |
| |
Переглядів: 3520 | |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Тварини рідного краю |
Панно для класної кімнати |
Всього коментарів: 0 | |