Урок 113 Тема: Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи, що в Київській області. Підсумок за темоюМета: навчати учнів свідомо, виразно читати вірші; вдосконалювати вміння доповнювати запропонований сюжет, розвивати зв'язне мовлення, образне мислення учнів; виховувати любов до художнього слова. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Вставте голосні, прочитайте! Р.м.шк. рв.т. м. х.д.л. Н.д р.чк.ю в р.сн.й тр.в. . І р.пт.м р.вл.к. з.стр.л. Із р.жк.м. н. г.л.в. . Н. Забіла (Ромашки рвати ми ходили Над річкою в рясній траві. І раптом равлика зустріли Із ріжками на голові.) 2 Читайте, відповідайте: хто це? що це? Червона, солодка, запашна — ... (суниця). Весняний, теплий, лагідний — ... (вітер). Нова, цікава, бібліотечна — ... (книжка). Маленькі, працьовиті, медоносні — ... (бджілки). 3 Робота над скоромовкою Летів горобчик, сів на стовпчик, Прибіг хлопчик, утік горобчик. III. Перевірка домашнього завдання Презентація учнями своїх малюнків, створених до оповідання Василя Сухомлинського «Синій світ». IV. Повідомлення теми і мети уроку — Серед ваших ровесників є дуже талановиті діти. Вони пишуть чудові вірші. З деякими з них ми з вами ознайомимося. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання віршів учнів софіївсько-борщагівської Самостійне мовчазне читання учнями вірша Аліни Зарви «Босонога весна». — Хто головна героїня вірша? — Що вона нам несе? — Як автор ставиться до зими? Як він її називає? — Продовжте речення. Весна (яка?) ., ... . Струмок (який?). . 2 Хорове читання вірша Віки Антоненко «Літо» — Про що пише юна поетеса у своєму вірші? — З ким вона порівнює Вітер? — Чому юні автори слова Квіти, Вітер, Весна, Зима написали з великої літери? 3 Гра «Бджілки» Напівголосне читання вірша «Осінній килим» учнями, кожен — у своєму темпі. — З якою інтонацією слід читати цей вірш? Чому? — Які порівняння є у вірші? — Що можна сказати про юних поетів? — Чи вміють вони прислухатися до природи? VI.підсумок за темою — Сьогодні ми закінчуємо вивчати розділ, який називається. («Я хочу сказати своє слово»). — Чого навчалися на уроках, вивчаючи твори цього розділу? — Що треба робити, щоб побачити живу казку? — Будьте спостережливими, допитливими, старанними. Умійте побачити дива навколо себе. школи VII. Домашнє завдання Відповідати на запитання в кінці розділу. У ДРУЖНОМУ КОЛІ | |
| |
Переглядів: 1080 | |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний... |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |