💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи, що в Київській області. Підсумок за темою

Урок 113

Тема: Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи, що в Київській області. Підсумок за темою

Мета: навчати учнів свідомо, виразно читати вірші; вдосконалювати вміння доповнювати запропонований сюжет, розвивати зв'язне мовлення, образне мислення учнів; виховувати любов до художнього слова.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

 1 Вставте голосні, прочитайте!

Р.м.шк. рв.т. м. х.д.л.

Н.д р.чк.ю в р.сн.й тр.в. .

І р.пт.м р.вл.к. з.стр.л.

Із р.жк.м. н. г.л.в. .

Н. Забіла

(Ромашки рвати ми ходили Над річкою в рясній траві.

І раптом равлика зустріли Із ріжками на голові.)

 2 Читайте, відповідайте: хто це? що це?

Червона, солодка, запашна — ... (суниця).

Весняний, теплий, лагідний — ... (вітер).

Нова, цікава, бібліотечна — ... (книжка).

Маленькі, працьовиті, медоносні — ... (бджілки).

 3 Робота над скоромовкою

Летів горобчик, сів на стовпчик,

Прибіг хлопчик, утік горобчик.

III. Перевірка домашнього завдання

Презентація учнями своїх малюнків, створених до оповідання Василя Сухомлинського «Синій світ».

IV. Повідомлення теми і мети уроку

— Серед ваших ровесників є дуже талановиті діти. Вони пишуть чудові вірші. З деякими з них ми з вами ознайомимося.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

Опрацювання віршів учнів софіївсько-борщагівської

Самостійне мовчазне читання учнями вірша Аліни Зарви «Босонога весна».

— Хто головна героїня вірша?

— Що вона нам несе?

— Як автор ставиться до зими? Як він її називає?

— Продовжте речення.

Весна (яка?) ., ... .

Струмок (який?). .

 2 Хорове читання вірша Віки Антоненко «Літо»

— Про що пише юна поетеса у своєму вірші?

— З ким вона порівнює Вітер?

— Чому юні автори слова Квіти, Вітер, Весна, Зима написали з великої літери?

 3 Гра «Бджілки»

Напівголосне читання вірша «Осінній килим» учнями, кожен — у своєму темпі.

— З якою інтонацією слід читати цей вірш? Чому?

— Які порівняння є у вірші?

— Що можна сказати про юних поетів?

— Чи вміють вони прислухатися до природи?

VI.підсумок за темою

— Сьогодні ми закінчуємо вивчати розділ, який називається. («Я хочу сказати своє слово»).

— Чого навчалися на уроках, вивчаючи твори цього розділу?

— Що треба робити, щоб побачити живу казку?

— Будьте спостережливими, допитливими, старанними. Умійте побачити дива навколо себе.

 школи

VII. Домашнє завдання

Відповідати на запитання в кінці розділу.

У ДРУЖНОМУ КОЛІ

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 1080 | Рейтинг: 0.0/0
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний...
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]