💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи, що в Київській області. Підсумок за темою

Урок 113

Тема: Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи, що в Київській області. Підсумок за темою

Мета: навчати учнів свідомо, виразно читати вірші; вдосконалювати вміння доповнювати запропонований сюжет, розвивати зв'язне мовлення, образне мислення учнів; виховувати любов до художнього слова.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

 1 Вставте голосні, прочитайте!

Р.м.шк. рв.т. м. х.д.л.

Н.д р.чк.ю в р.сн.й тр.в. .

І р.пт.м р.вл.к. з.стр.л.

Із р.жк.м. н. г.л.в. .

Н. Забіла

(Ромашки рвати ми ходили Над річкою в рясній траві.

І раптом равлика зустріли Із ріжками на голові.)

 2 Читайте, відповідайте: хто це? що це?

Червона, солодка, запашна — ... (суниця).

Весняний, теплий, лагідний — ... (вітер).

Нова, цікава, бібліотечна — ... (книжка).

Маленькі, працьовиті, медоносні — ... (бджілки).

 3 Робота над скоромовкою

Летів горобчик, сів на стовпчик,

Прибіг хлопчик, утік горобчик.

III. Перевірка домашнього завдання

Презентація учнями своїх малюнків, створених до оповідання Василя Сухомлинського «Синій світ».

IV. Повідомлення теми і мети уроку

— Серед ваших ровесників є дуже талановиті діти. Вони пишуть чудові вірші. З деякими з них ми з вами ознайомимося.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

Опрацювання віршів учнів софіївсько-борщагівської

Самостійне мовчазне читання учнями вірша Аліни Зарви «Босонога весна».

— Хто головна героїня вірша?

— Що вона нам несе?

— Як автор ставиться до зими? Як він її називає?

— Продовжте речення.

Весна (яка?) ., ... .

Струмок (який?). .

 2 Хорове читання вірша Віки Антоненко «Літо»

— Про що пише юна поетеса у своєму вірші?

— З ким вона порівнює Вітер?

— Чому юні автори слова Квіти, Вітер, Весна, Зима написали з великої літери?

 3 Гра «Бджілки»

Напівголосне читання вірша «Осінній килим» учнями, кожен — у своєму темпі.

— З якою інтонацією слід читати цей вірш? Чому?

— Які порівняння є у вірші?

— Що можна сказати про юних поетів?

— Чи вміють вони прислухатися до природи?

VI.підсумок за темою

— Сьогодні ми закінчуємо вивчати розділ, який називається. («Я хочу сказати своє слово»).

— Чого навчалися на уроках, вивчаючи твори цього розділу?

— Що треба робити, щоб побачити живу казку?

— Будьте спостережливими, допитливими, старанними. Умійте побачити дива навколо себе.

 школи

VII. Домашнє завдання

Відповідати на запитання в кінці розділу.

У ДРУЖНОМУ КОЛІ

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 1086 | Рейтинг: 0.0/0
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє...
Українська народна казка «Рукавичка»
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]