💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

А дружити треба вміти. М. Пономаренко «Суниці для Лесі»

Урок 120

Тема: А дружити треба вміти. М. Пономаренко «Суниці для Лесі»

Мета: навчати дітей виразно читати; формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати вміння обмінюватися думками, слухати товариша; виховувати почуття дружби.

Хід Уроку

I. Мовленнєва розминка

 1 Робота над скоромовкою

Звили чаплі гніздо із паклі.

Із чорного неба крапають каплі.

У гнізді із паклі намокли чаплі.

 2 Робота над чистомовкою

Жу-жу-жу — я з Оленкою дружу.

Іж-іж-іж — пиріжок на всіх розріж. Жи-жи-жи — маєш друга — бережи. Жа-жа-жа — друг купив мені коржа.

 3 Робота над лічилкою

Раз і два. Раз і два.

В нас лічилка лісова!

В лісі — дерево дуплисте,

А в дуплі живе сова,

Що жовтаві очі має,

Спить — удень, вночі — літає.

Добрий сон сові приснись!

Я — ховаюсь! Ти — жмурись!

Г. Чубач

II. Мотивація навчальної діяльності

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Чи сподобалася вам лічилка?

— Які ще лічилки ви пам’ятаєте?

— Коли будете використовувати лічилки?

— З ким ви граєтеся у піжмурки?

Вправа «Мікрофон»

— Який твій друг? Розкажи.

IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання миколи пономаренка «суниці для лесі»

 1 Читання оповідання вчителем

— Чий учинок заслуговує осуду, а чий — похвали?

— Хто з дівчаток був справжньою подругою, а хто — ні?

 2 Словникова робота

Читання «луною» за вчителем слів: відчинену, підстрибнула, порожніла, наїстися, найменшеньких, занепокоїлась, дітлашня, подзвонили, відсмикнула.

 3 Підготовка до читання тексту вголос

— Чиї слова передають нетерплячість; вагання; роздум; радість; розчарування?

 4 Читання тексту учнями вголос

Гра «Квіточка»

Читає учень, на парту якого впала квіточка.

 5 Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання

— Коли відбувалися описувані події? Доведіть.

— Хто приїхав до Лесі в гості?

— Який гостинець привезла бабуся?

— Простежте за текстом за вчинками Лесі. Як вона ставилася до подружки?

— А про що свідчать учинки Оксани?

— Чи зрозуміла Леся, чим завинила перед подружкою?

— Як перетворити назву оповідання на питальне речення?

 6 Робота в групах

— Пофантазуйте! Як би ви продовжили це оповідання?

V. Підсумок уроку

— Чого вчить нас оповідання Миколи Пономаренка «Суниці для Лесі»?

— Бережіть друзів, пам’ятайте прислів’я: «Немає друга — шукай, а знайшов — бережи».

Що зробити, щоб удвічі Торт вам здавався смачнішим?

Що зробити, щоб удвічі Кожний день для вас побільшав?

Щоб і радості, і щастя Було — вам аж ніде діти?

Тут — ніякого секрету!

Треба з другом все ділити!

А. Костецький

VI. Домашнє завдання

Стисло переказувати оповідання.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 3264 | Рейтинг: 0.0/0
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля»
Лікарські рослини
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та не­безпечні місця на шкільно...
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці
Властивості паперу. робота з папером
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]