Урок 120 Тема: А дружити треба вміти. М. Пономаренко «Суниці для Лесі»Мета: навчати дітей виразно читати; формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати вміння обмінюватися думками, слухати товариша; виховувати почуття дружби. Хід Уроку I. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Звили чаплі гніздо із паклі. Із чорного неба крапають каплі. У гнізді із паклі намокли чаплі. 2 Робота над чистомовкою Жу-жу-жу — я з Оленкою дружу. Іж-іж-іж — пиріжок на всіх розріж. Жи-жи-жи — маєш друга — бережи. Жа-жа-жа — друг купив мені коржа. 3 Робота над лічилкою Раз і два. Раз і два. В нас лічилка лісова! В лісі — дерево дуплисте, А в дуплі живе сова, Що жовтаві очі має, Спить — удень, вночі — літає. Добрий сон сові приснись! Я — ховаюсь! Ти — жмурись! Г. Чубач II. Мотивація навчальної діяльності III. Повідомлення теми і мети уроку — Чи сподобалася вам лічилка? — Які ще лічилки ви пам’ятаєте? — Коли будете використовувати лічилки? — З ким ви граєтеся у піжмурки? Вправа «Мікрофон» — Який твій друг? Розкажи. IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання миколи пономаренка «суниці для лесі» 1 Читання оповідання вчителем — Чий учинок заслуговує осуду, а чий — похвали? — Хто з дівчаток був справжньою подругою, а хто — ні? 2 Словникова робота Читання «луною» за вчителем слів: відчинену, підстрибнула, порожніла, наїстися, найменшеньких, занепокоїлась, дітлашня, подзвонили, відсмикнула. 3 Підготовка до читання тексту вголос — Чиї слова передають нетерплячість; вагання; роздум; радість; розчарування? 4 Читання тексту учнями вголос Гра «Квіточка» Читає учень, на парту якого впала квіточка. 5 Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання — Коли відбувалися описувані події? Доведіть. — Хто приїхав до Лесі в гості? — Який гостинець привезла бабуся? — Простежте за текстом за вчинками Лесі. Як вона ставилася до подружки? — А про що свідчать учинки Оксани? — Чи зрозуміла Леся, чим завинила перед подружкою? — Як перетворити назву оповідання на питальне речення? 6 Робота в групах — Пофантазуйте! Як би ви продовжили це оповідання? V. Підсумок уроку — Чого вчить нас оповідання Миколи Пономаренка «Суниці для Лесі»? — Бережіть друзів, пам’ятайте прислів’я: «Немає друга — шукай, а знайшов — бережи». Що зробити, щоб удвічі Торт вам здавався смачнішим? Що зробити, щоб удвічі Кожний день для вас побільшав? Щоб і радості, і щастя Було — вам аж ніде діти? Тут — ніякого секрету! Треба з другом все ділити! А. Костецький VI. Домашнє завдання Стисло переказувати оповідання. | |
| |
Переглядів: 3264 | |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Лікарські рослини |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Властивості паперу. робота з папером |
Всього коментарів: 0 | |