Показано матеріалів: 151-160
Урок 111 Тема: Вчимося римувати слова. С. Жупанин «Підкажи словечко». Г. Малик «Що для чого треба?». А. Качан «Забавлянка»Мета: удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити добирати рими; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення, вміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати уважність. |
Урок 110 Тема: Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...»Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати і поглиблювати знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів, виховувати шанобливе ставлення до матері. |
Урок 109 Тема: Мало хотіти, треба вміти. М. Носов «Як Незнайко був музикантом»Мета: розвивати навички правильного, свідомого та виразного читання, розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати спостережливість. |
Урок 108 Тема: Як побачити дива? Як про них сказати? В. Коломієць «Ліс і лис». Н. Поклад «Поет». Г. Чубач «Що це?»Мета: удосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні, вміння розкривати зміст поезії; формувати творчі здібності; виховувати інтерес до читання. |
Урок 107 Тема: Чи просто складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»Мета: удосконалювати навички виразного читання за особами; ознайомити учнів із новим жанром — п'єсою; спонукати дітей до творчості; викликати інтерес до віршування; вправляти в добиранні слів; виховувати любов до мовного багатства. |
Урок 106 Тема: Дитячі спогади поетеси Наталі Забіли. Н. Забіла «Як я придумала перший вірш»Мета: вчити учнів читати тексти у відповідному темпі, виділяти головне у змісті; розвивати читацькі навички, логічне мислення; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 105 Тема: Де ховаються казки? В. Струтинський «Жива казка»Мета: удосконалювати навички читання прозових творів; розвивати навички правильного усного мовлення; збагачувати словник дітей; коригувати процеси мислення, пам'яті; вчити бачити прекрасне в природі. |
Урок 104 Тема: Вступ до теми. Сто казок. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»Мета: удосконалювати навички читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки; збагачувати активний словник учнів; сприяти розвитку читацьких інтересів; виховувати любов до поетичного слова. |
Урок 103 Тема: Урок позакласного читання. Казки народів світуМета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати знання учнів про казки народів світу; розвивати зв'язне мовлення учнів; вдосконалювати вміння висловлювати оцінні судження, знаходити зображувально-виражальні засоби опису героїв; виховувати інтерес до народної мудрості. |
Уроки 101-102 Тема: Дружба — найдорожчий скарб. «Бременські музиканти» (німецька народна казка)Мета: ознайомити учнів із німецькою народною казкою; вчити визначати послідовність дій у творі, розвивати навички швидкого правильного читання, увагу; виховувати почуття дружби та взаємодопомоги. |