Урок 111 Тема: Вчимося римувати слова. С. Жупанин «Підкажи словечко». Г. Малик «Що для чого треба?». А. Качан «Забавлянка»Мета: удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити добирати рими; збагачувати словниковий запас; розвивати мислення, вміння зосереджуватися на виконанні завдань; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Доповнюйте! Читайте! Шура, як весна., Кожушок в мішок., А як знов прийшла., До мішка, а там — .! Залишилось., — Трішки шкіри та., Та ще ґудзики й. Миші влізли до. І погризли., Лиш шматочок. —, Ось історія яка. 2 Гра «Доберіть рими» Край — ... (грай, рай, вибирай.) їжачок — ... (павучок, бочок, черв’ячок, реп’яшок.) Весна — . (красна, ясна, голосна.) зима настала нема сховала пушок небагато мішок кожушка залишився мішка М’яч — ... (скач, не плач, удач...) Усмішка — ... (книжка, мишка, кішка.) 3 Гра «Складіть чистомовку» Ча-ча-ча — звірі граються в. (м’яча). Ці-ці-ці — нападаючі — ... (зайці). Чу-чу-чу — вовк ударив по. (м’ячу). Ця-ця-ця — судить гру у них. (вівця). III. Оголошення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми вчитимемося добирати рими. IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1 Опрацювання вірша Степана Жупанина «Підкажи словечко» 1) Гра «Бджілки». Напівголосне читання вірша учнями. — Скільки слів вам довелося додати? Чому? 2) Читання вірша учнями «ланцюжком». — Про який із днів тижня сказано: трудовий — спритна, молода, — четвертий — — Розгадайте ребус. 5 (П’ятниця) 3) Гра «Земля — небо». За командою «земля» діти нахиляються до книжки і читають текст. За командою «небо» — піднімають голівки вгору, прибираючи вказівки від тексту. Знову «земля» — учні очима знаходять, де вони закінчили читати. 4) Рухлива гра «Дні тижнів — шикуйтесь!». В учнів — картки з назвами днів тижня. За командою вони шикуються по порядку. 2 Опрацювання вірша Галини Малик «Що для чого треба?» 1) Гра «Рибки» Читання вірша учнями мовчки. Добирання пропущених слів. — З яким настроєм читатимете вірш уголос? 2) Читання вірша вголос. к н У киця Гра «Квіточка» Читає учень, на парту якого впала квіточка. — Без чого жодне діло не кипітиме, не горітиме? — Поясніть вислів: «робота в руках горить». — Якими мають бути руки, щоб в них діло кипіло? — Що потрібно робити, щоб руки такими стали? 3) Гра «Знайдіть риму». Перекопати — ., гвіздок — ., нарубати — ., діло -., робочих — ., наук — . . 4) Гра «Що чим роблять?». Лопатою молотком сокирою ручкою ножем пензликом 5) Гра «Дощик». Читання вірша учнями хором уголос. 3 Опрацювання загадок-добавлянок Один учень читає, решта — додають відгадку. 4 Опрацювання твору Анатолія Качана «Забавлянка» Робота в парах — Прочитайте забавлянку за особами. V. Підсумок уроку — Чи сподобалося вам дописувати вірші? — Коли було важко? А коли — цікаво? VI. Домашнє завдання Придумати «середину» казок так, щоб вийшли невеличкі смішні розповіді. | |
| |
Переглядів: 4350 | |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побу... |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Всього коментарів: 0 | |