Урок 104 Тема: Вступ до теми. Сто казок. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»Мета: удосконалювати навички читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки; збагачувати активний словник учнів; сприяти розвитку читацьких інтересів; виховувати любов до поетичного слова. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою День у день: Дзень та дзень! Кожен день: Дзень та дзень! В школі дзвінок Кожен день Вчитись кличе: Дзень! Дзень! Дзень! В. Гринько 2 Робота над чистомовкою Ду-ду-ду, ду-ду-ду! — грає хлопчик на дуду. Ді-ді-ді, ді-ді-ді! — рибка плаває в воді. Пів-пів-пів, пів-пів-пів! — синички чути спів. На-на-на, на-на-на! — радує нас всіх весна. 3 Читайте, стежте за вимовою! Бджілка з джмеликом літала, Бджілка з джмеликом дзижчали: — Джжжу! — Дзззу! — Джжжу! — Дзззу! Наполохали Козу. Та як стрибне За паркан, Під яким Дрімав кабан. З несподіванки Кабан Підхопивсь, Звалив паркан. Я. Дяченко III. Повідомлення теми і мети уроку — Ви знаєте багато казок, умієте гарно читати. А чи вмієте ви побачити дива навколо себе? Уявити розмову дерев, квітів, пісеньку бджілки, коника, почути розмову пташок? Почути голос природи, спробувати складати вірші, загадки вам допоможе новий розділ, який так і називається: «Я хочу сказати своє слово». Пам’ятайте: «І найменший колосок має власний голосок». IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання вірша тамари коломієць «Задзвонив синенький дзвоник» 1 Гра «Рибки» Самостійне мовчазне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі. — Яка квітка дзвонить на стеблі? 2 Словникова робота Дзвоникрозправляв коник пелюстинці крилятане боїться малятамкопитами Читання слів «луною» за вчителем. — Назвіть слово, в якому є звук [й]. (Вбоїться) — Скільки звуків у слові дзвоник? Назвіть їх. 3 Читання вірша учнями «ланцюжком» — що зробив зелений коник? — Розгляньте цю комаху. що про неї знаєте? — Із ким поетеса порівнює коника у вірші? — що він несе малятам? — Чи доніс коник казки малятам? — Де він їх розгубив? — Де поділися казки? — Чому вони у шапці-невидимці? — Хто зможе відшукати всі казки? 4 Гра «Відновіть вірш» Задзвонив синенький дзвоник Поскакав зелений коник Розправляв малі крилята, Він казки поніс малятам 5 Гра «Доберіть риму» Дзвоник — коник; на стеблі — по землі; крилята — малята; птах — світах; по стежинах — по долинах; бив — розгубив; квіток — казок. 6 Робота в групах — Доберіть з вірша: 1-ша група — слова — назви предметів; 2-га група — слова — назви ознак; 3-тя група — слова — назви дій. 7 Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів. V. Підсумок уроку — Яку тему почали вивчати? — Чи можна побачити навколо себе дива? — що для цього слід робити? посвітав на стеблі по землі наче птах VI. Домашнє завдання Вивчити вірш напам’ять. | |
| |
Переглядів: 3958 | |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Народний календар |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Для чого ми вивчаємо природознавство |
Всього коментарів: 0 | |