💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вступ до теми. Сто казок. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»

Урок 104

Тема: Вступ до теми. Сто казок. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»

Мета: удосконалювати навички читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки; збагачувати активний словник учнів; сприяти розвитку читацьких інтересів; виховувати любов до поетичного слова.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

 1 Робота над скоромовкою

День у день:

Дзень та дзень!

Кожен день:

Дзень та дзень!

В школі дзвінок Кожен день Вчитись кличе:

Дзень! Дзень! Дзень!

В. Гринько

 2 Робота над чистомовкою

Ду-ду-ду, ду-ду-ду! — грає хлопчик на дуду. Ді-ді-ді, ді-ді-ді! — рибка плаває в воді.

Пів-пів-пів, пів-пів-пів! — синички чути спів. На-на-на, на-на-на! — радує нас всіх весна.

 3 Читайте, стежте за вимовою!

Бджілка з джмеликом літала,

Бджілка з джмеликом дзижчали:

— Джжжу!

— Дзззу!

— Джжжу!

— Дзззу!

Наполохали

Козу.

Та як стрибне За паркан,

Під яким Дрімав кабан.

З несподіванки Кабан

Підхопивсь,

Звалив паркан.

Я. Дяченко

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Ви знаєте багато казок, умієте гарно читати. А чи вмієте ви побачити дива навколо себе? Уявити розмову дерев, квітів, пісеньку бджілки, коника, почути розмову пташок? Почути голос природи, спробувати складати вірші, загадки вам допоможе новий розділ, який так і називається: «Я хочу сказати своє слово». Пам’ятайте: «І найменший колосок має власний голосок».

IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання вірша тамари коломієць «Задзвонив синенький дзвоник»

 1 Гра «Рибки»

Самостійне мовчазне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі.

— Яка квітка дзвонить на стеблі?

 2 Словникова робота

Дзвоникрозправляв

коник пелюстинці

крилятане боїться

малятамкопитами

Читання слів «луною» за вчителем.

— Назвіть слово, в якому є звук [й]. (Вбоїться)

— Скільки звуків у слові дзвоник? Назвіть їх.

 3 Читання вірша учнями «ланцюжком»

— що зробив зелений коник?

— Розгляньте цю комаху. що про неї знаєте?

— Із ким поетеса порівнює коника у вірші?

— що він несе малятам?

— Чи доніс коник казки малятам?

— Де він їх розгубив?

— Де поділися казки?

— Чому вони у шапці-невидимці?

— Хто зможе відшукати всі казки?

 4 Гра «Відновіть вірш»

 Задзвонив синенький дзвоник Поскакав зелений коник Розправляв малі крилята,

 Він казки поніс малятам

 5 Гра «Доберіть риму»

Дзвоник — коник; на стеблі — по землі; крилята — малята; птах — світах; по стежинах — по долинах; бив — розгубив; квіток — казок.

 6 Робота в групах

— Доберіть з вірша:

1-ша група — слова — назви предметів;

2-га група — слова — назви ознак;

3-тя група — слова — назви дій.

 7 Гра «Диктор телебачення»

Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів.

 V. Підсумок уроку

— Яку тему почали вивчати?

— Чи можна побачити навколо себе дива?

— що для цього слід робити?

 посвітав на стеблі по землі наче птах

VI. Домашнє завдання

Вивчити вірш напам’ять.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 3958 | Рейтинг: 0.0/0
Після уроків. Висловлення істинні і хибні
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Народний календар
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма...
Для чого ми вивчаємо природознавство
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]