💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Як побачити дива? Як про них сказати? В. Коломієць «Ліс і лис». Н. Поклад «Поет». Г. Чубач «Що це?»

Урок 108

Тема: Як побачити дива? Як про них сказати? В. Коломієць «Ліс і лис». Н. Поклад «Поет». Г. Чубач «Що це?»

Мета: удосконалювати навички виразного читання, вмілого використання інтонацій у мовленні, вміння розкривати зміст поезії; формувати творчі здібності; виховувати інтерес до читання.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

 1 Робота над скоромовкою

лис малий і більший лис По гриби ходили в ліс.

Заздрить білка в лісі лису — лис лисички ніс із лісу.

Л. Куліш-Зіньків

 2 Читайте тільки назви дерев!

Рюкзак, дуб, краб, моряк, сосна, стіна, козак, смерека, метро, ялинка, жарт, калина, тополя, береза, корова.

 3 Читайте швидко, чітко!

сікк сік А

рікрак

лідліс

т жук ч ' бук

сік к сік А

рікрік

ніспіч

бик ч ' бак

 4 Додайте слово! Прочитайте вірш! Пам'ятайте про риму!

Під горою хвойний. (ліс),

За горою хижий. (лис).

Вкрита травами. (гора),

Збоку — лисяча. (нора),

В ній хитрюга неспроста Від собак хова. (хвоста):

Як навідався в. (курник),

То відразу ж півень. (зник).

III. Перевірка домашнього завдання

Виразне читання п’єси за особами.

IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 1 Опрацювання твору Володимира Коломійця «Ліс і лис»

1) Гра «Бджілки».

Напівголосне читання учнями вірша, кожен — у своєму темпі.

— У якому темпі слід читати вірш?

— Після яких слів потрібно зробити найдовшу паузу?

2) Читання вірша «буксиром» за вчителем.

3) Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.

— Де гуляє лис?

— Який у нього настрій?

— Чим розчулений лис?

— Куди лис записує свої вірші?

— Прочитайте опис блокнота.

— Який це лис — добрий чи злий?

4) Гра «Мікрофон».

— Про що писав у своїх віршах лис? (Кожен учень висловлює свою думку.)

5)Гра «Добери пару».

— З’єднайте слова у словосполучення.

 Лис

 ліс

 кора

 звуки

 думки

 листки

 блискучий

 бура

 сонячний

 хороші

 чудні

 лагідний

6) Гра «Знайдіть риму».

Лис — ліс;

зітхає — складає; палітурки — тук-туки; пеньок — думок; лісом — лисом.

7) Гра «Земля — небо».

За командою «земля» діти нахиляються до книжки і читають текст. За командою «небо» — піднімають голівки вгору, прибираючи вказівки від тексту. Знову «земля» — учні очима знаходять, де вони закінчили читати.

 2 Опрацювання вірша Наталки Поклад «Поет»

1) Гра «Рибки».

Самостійне мовчазне читання вірша учнями.

— Яке місце привабило зайчика?

— Який у нього був настрій?

— Що він бачив і чув?

2) Робота в групах.

— Пофантазуйте! Який вірш склав зайчик?

3) Колективна робота.

— Порівняйте вірші «Ліс і лис» та «Поет».

— Чим вони схожі? Чим різняться?

 3 Опрацювання вірша Ганни Чубач «Що це?»

— Інколи фантастичні образи можна побачити й у звичайних речах. Треба лише пильніше придивлятися...

1) Самостійне читання вірша учнями.

— Яке диво побачив автор?

2) Гра «Пофантазуй!».

— Уявіть, що вам зустрівся табун білогривих хмарин, запряжених золотими промінчиками сонця.

— Куди летять білі коні? Кого наздоганяють? Складіть про це розповідь.

V. Підсумок уроку

— Що найбільше сподобалося на сьогоднішньому уроці?

— Чи сподобалося вам фантазувати?

VI. Домашнє завдання

Придумати оповідання про цікавий випадок, що трапився із твоїм песиком або кошеням.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 2772 | Рейтинг: 0.0/0
Симетричне вирізування
Обов’язки батьків і дітей. Що можна навчитися робити самому
Таблиця віднімання числа 7. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Розп...
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення
Розв'язування задач на дві дії складанням виразу (ознайомлення). Повторен...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]