💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Назви чисел при діленні. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 2

Урок 90

Тема. Назви чисел при діленні. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 2

Мета: ознайомити учнів з назвами чисел при діленні; вправляти в розв’язанні задач на всі арифметичні дії.

Обладнання: предметні малюнки, таблиця назв чисел при діленні; таблиці усних обчислень.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Один учень зачитує розв’язання задачі № 668.

2) Другий учень зачитує розв’язання прикладів № 669.

2. Усні обчислення

1) Гра «Телеграф».

Учитель видає учням, які сидять за першими партами картки, на яких записані числа 2, 3, 4, і показує таку схему:

+ 4

· 2 – 6

+ 8 – 6

: 2

Учні кожного ряду по черзі виконують дії за схемою і передають аркуш учням, які сидять за ними. Ці учні повинні перевірити записаний приклад, записати й обчислити свій приклад. Переможе той ряд, який першим запише правильні відповіді в таблицю:

1 ряд 2 ряд 3 ряд

2) Песику наснився гарний сон. Розв’язавши всі приклади правильно, ви можете дізнатися, хто йому наснився. Для цього треба записати відповіді у верхньому рядку у порядку збільшення.

11 – 6 + 13

К

2 · 6 – 7

К

12 : 2 + 8

Т

24 : 2 + 8

И

2 · 9 – 10

О

II. Р обота над новим матеріалом

1. Пояснення

На дошці — таблиця:

10 : 2 = 5

Ділене Дільник Частка

Число, яке ділили, називається діленим.

Число, на яке ділять, називається дільником.

Число, яке дістали в результаті дії ділення,— частка.

2. Первинне закріплення

1) Виконання завдання № 672.

2) Складання і розв’язання задачі за малюнком (№ 671).

— Назвіть кожне число у прикладі на ділення.

3. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 673 (самостійно).

2) Розв’язання задачі № 674 (колективно).

3) Розв’язання задачі № 676.

На дошці скорочений запис задачі.

Було — ? тр.

Зрізали — 3 тр.

Залишилось — 8 тр.

Діти самостійно розв’язують задачу.

4) Перевірка роботи.

5) Складання задачі за малюнком.

6) Розв’язання задачі з логічним навантаженням (№ 677).

— Що означає «стільки ж»?

— Про що дізнаємося спочатку?

— Якою дією? Чому?

— Про що дізнаємося у другій дії?

— Яку відповідь дамо на запитання задачі?

2. Самостійна робота

Виконання завдання № 675.

3. Перевірка роботи

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 115 № 678, № 679.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1989 | Рейтинг: 0.0/0
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Вступне заняття
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]