Урок 90 Тема. Назви чисел при діленні. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 2Мета: ознайомити учнів з назвами чисел при діленні; вправляти в розв’язанні задач на всі арифметичні дії. Обладнання: предметні малюнки, таблиця назв чисел при діленні; таблиці усних обчислень. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень зачитує розв’язання задачі № 668. 2) Другий учень зачитує розв’язання прикладів № 669. 2. Усні обчислення 1) Гра «Телеграф». Учитель видає учням, які сидять за першими партами картки, на яких записані числа 2, 3, 4, і показує таку схему: + 4 · 2 – 6 + 8 – 6 : 2 Учні кожного ряду по черзі виконують дії за схемою і передають аркуш учням, які сидять за ними. Ці учні повинні перевірити записаний приклад, записати й обчислити свій приклад. Переможе той ряд, який першим запише правильні відповіді в таблицю: 1 ряд 2 ряд 3 ряд 2) Песику наснився гарний сон. Розв’язавши всі приклади правильно, ви можете дізнатися, хто йому наснився. Для цього треба записати відповіді у верхньому рядку у порядку збільшення. 11 – 6 + 13 К 2 · 6 – 7 К 12 : 2 + 8 Т 24 : 2 + 8 И 2 · 9 – 10 О II. Р обота над новим матеріалом 1. Пояснення На дошці — таблиця: 10 : 2 = 5 Ділене Дільник Частка Число, яке ділили, називається діленим. Число, на яке ділять, називається дільником. Число, яке дістали в результаті дії ділення,— частка. 2. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 672. 2) Складання і розв’язання задачі за малюнком (№ 671). — Назвіть кожне число у прикладі на ділення. 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 673 (самостійно). 2) Розв’язання задачі № 674 (колективно). 3) Розв’язання задачі № 676. На дошці скорочений запис задачі. Було — ? тр. Зрізали — 3 тр. Залишилось — 8 тр. Діти самостійно розв’язують задачу. 4) Перевірка роботи. 5) Складання задачі за малюнком. 6) Розв’язання задачі з логічним навантаженням (№ 677). — Що означає «стільки ж»? — Про що дізнаємося спочатку? — Якою дією? Чому? — Про що дізнаємося у другій дії? — Яку відповідь дамо на запитання задачі? 2. Самостійна робота Виконання завдання № 675. 3. Перевірка роботи IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 115 № 678, № 679. | |
| |
Переглядів: 1989 | |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран... |
Вступне заняття |
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край» |
Всього коментарів: 0 | |