💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Назви чисел при діленні. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 2

Урок 90

Тема. Назви чисел при діленні. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 2

Мета: ознайомити учнів з назвами чисел при діленні; вправляти в розв’язанні задач на всі арифметичні дії.

Обладнання: предметні малюнки, таблиця назв чисел при діленні; таблиці усних обчислень.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Один учень зачитує розв’язання задачі № 668.

2) Другий учень зачитує розв’язання прикладів № 669.

2. Усні обчислення

1) Гра «Телеграф».

Учитель видає учням, які сидять за першими партами картки, на яких записані числа 2, 3, 4, і показує таку схему:

+ 4

· 2 – 6

+ 8 – 6

: 2

Учні кожного ряду по черзі виконують дії за схемою і передають аркуш учням, які сидять за ними. Ці учні повинні перевірити записаний приклад, записати й обчислити свій приклад. Переможе той ряд, який першим запише правильні відповіді в таблицю:

1 ряд 2 ряд 3 ряд

2) Песику наснився гарний сон. Розв’язавши всі приклади правильно, ви можете дізнатися, хто йому наснився. Для цього треба записати відповіді у верхньому рядку у порядку збільшення.

11 – 6 + 13

К

2 · 6 – 7

К

12 : 2 + 8

Т

24 : 2 + 8

И

2 · 9 – 10

О

II. Р обота над новим матеріалом

1. Пояснення

На дошці — таблиця:

10 : 2 = 5

Ділене Дільник Частка

Число, яке ділили, називається діленим.

Число, на яке ділять, називається дільником.

Число, яке дістали в результаті дії ділення,— частка.

2. Первинне закріплення

1) Виконання завдання № 672.

2) Складання і розв’язання задачі за малюнком (№ 671).

— Назвіть кожне число у прикладі на ділення.

3. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 673 (самостійно).

2) Розв’язання задачі № 674 (колективно).

3) Розв’язання задачі № 676.

На дошці скорочений запис задачі.

Було — ? тр.

Зрізали — 3 тр.

Залишилось — 8 тр.

Діти самостійно розв’язують задачу.

4) Перевірка роботи.

5) Складання задачі за малюнком.

6) Розв’язання задачі з логічним навантаженням (№ 677).

— Що означає «стільки ж»?

— Про що дізнаємося спочатку?

— Якою дією? Чому?

— Про що дізнаємося у другій дії?

— Яку відповідь дамо на запитання задачі?

2. Самостійна робота

Виконання завдання № 675.

3. Перевірка роботи

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 115 № 678, № 679.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2000 | Рейтинг: 0.0/0
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя...
Сонце та його значення для життя на Землі
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
Як тварини готуються до зими
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]