Урок 106 Тема: Дитячі спогади поетеси Наталі Забіли. Н. Забіла «Як я придумала перший вірш»Мета: вчити учнів читати тексти у відповідному темпі, виділяти головне у змісті; розвивати читацькі навички, логічне мислення; виховувати любов до художнього слова. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Ходять зубри бородаті, Волохаті і рогаті. А між ними зубренятко — Дуже схоже на телятко. В. Гринько 2 Робота над чистомовкою На-на-на — буяє весна. Уть-уть-уть — квіти цвітуть. Іє-іє-іє — листя зеленіє. Ва-ва-ва — все навкруг співа. Хи-хи-хи — раді дітлахи. 3 Гра «Хто більше?» — Доберіть слова — назви ознак. Весна — гомінка,. Квіти — яскраві,. Дерево — високе,. Діти — веселі,. III. Перевірка домашнього завдання — Який твір читали вдома? — Хто його автор? — Назвіть головних дійових осіб оповідання. — Де для Сергійка розпочалася казка? Гра «Добери порівняння» Ранок, мов. Вітерець, як. Соняшник, наче. Річка, наче... День, як. Книжка, неначе. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Згадайте лічилку. Раз, два — дерева, Три, чотири — вийшли звірі. П’ять, шість — пада лист. Сім, вісім — птахи в лісі. Дев’ять, десять — це сунички Підвели червоні личка. — Хто її автор? (Н. Забіла) — Що ви знаєте про неї? — З якими її творами ви знайомі? — Зараз ми прочитаємо оповідання, у якому Наталя Забіла згадує свою маму, сестру Алю, розповідає, як склала свій перший вірш. Дитячі спогади письменниці лягли в основу її першої книжки «Ясоччина книжка». V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання наталі Забіли «як я придумала перший вірш» 1 Виразне читання оповідання вчителем — Яким був перший вірш маленької Наталі? 2 Словникова робота Читання слів «луною» за вчителем: напам’ять, заколисувала, розфарбовувати, кольоровими, проказуємо. «Довідкове бюро» Арифметика — від грецького агііНтуз — розділ математики, що вивчає найпростіші властивості чисел і властивості над ними. 3 Читання оповідання учнями мовчки. Підготовка до тестуванняГра «Так чи ні?» 1) У сім’ї Наталі Забіли дуже любили пісні. (Ні. Вірші) 2) Коли мама заколисувала дітей, читала різні вірші. (Так) 3) Першою вірш Наталі почула мама. (Ні. Сестра Аля) 4) Свій перший віршик про арифметику Наталя Забіла придумала у 4 роки. (Так) 4 Гра «Квіточка» Читає учень, на парту якого впала квіточка. VI. Підсумок уроку — Про дитячі роки якої поетеси ви дізналися? — Чи сподобався вам її перший віршик? VII. Домашнє завдання Читати виразно оповідання. | |
| |
Переглядів: 2691 | |
Птахи |
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Всього коментарів: 0 | |