Урок 105 Тема: Де ховаються казки? В. Струтинський «Жива казка»Мета: удосконалювати навички читання прозових творів; розвивати навички правильного усного мовлення; збагачувати словник дітей; коригувати процеси мислення, пам'яті; вчити бачити прекрасне в природі. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Заіскрились в лузі роси, Заспівали в росах коси. I синочкові не спиться, Коли в тата косовиця. Л. Куліш-Зіньків 2 Читайте виразно, чітко! Прилетіли солов’ї, Звеселились всі гаї. Ой, веселі солов’ї, Розкажіть про ті краї, Де зимою ви літали? Що ви їли? Де ви спали? А чи мають ті краї Отакі, як в нас, гаї? Г. Чубач 3 Читайте уважно, знайдіть «пеньок»! Шум — шум — сум — шум — шум — шум. Зірка — сірка — зірка — зірка — зірка — зірка. Ножик — ножик — ножик — ножик — носик. Човен — човен — човен — повен — човен. III. Перевірка домашнього завдання Гра «Хто краще?» Конкурсне читання вірша напам’ять IV. Повідомлення теми і мети уроку — На сьогоднішньому уроці ми продовжимо шукати казки, які знаходяться навколо нас і ховаються у шапці-невидимці. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання валентина струтинського «Жива казка» 1 Читання оповідання вчителем — Чи сподобалося вам оповідання? — Що вас найбільше вразило? 2 Словникова робота Колючки придивляється прислухається настовбурчивши підстрибувати раптом булькнуло краснопірка гойдаючись звідкілясь плавця навшпиньки товариству прозорокрилі зааплодувати Читання слів «буксиром» за вчителем. 3 Читання тексту учнями «ланцюжком» — Що порадив дідусь Сергійкові? — Як ви розумієте цю пораду: «Ходи тихо, як ходить сонечко»? Фізкультхвилинка 4 Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання — Як Сергійко поводився на березі річки? Прочитайте. — Кого першим побачив Сергійко? Прочитайте опис краснопірки. — Хто за нею гнався? Яким був окунь? Прочитайте. — Як врятувалася краснопірка? — Хто вболівав за краснопірку? — Як раділи за неї жабка, коник? — Що робив зелений коник? Хто ще підтримав його? — Хто зааплодував артистам? — Що хотів зробити Сергійко? Чому він не зааплодував? 5 Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитись на глядачів. — Знайдіть у тексті порівняння. 6 Гра «Розмістіть героїв» На дошці — малюнки краснопірки, окуня, жабки, коника, пуголовка, жука-водолюба, жука-вертячки, бабки. Учні повинні розмістити їх у такому порядку, як вони згадуються в оповіданні. 7 Гра «З'єднайте слова» Краснопірка скрипочка окунь жук-водолюб лілія жаба жук-вертячка Пуголовки пісня лілія коник скрипочка краснопірка окунь 8 Робота над ілюстрацією до оповідання — Розгляньте малюнок. Що на ньому зображено? — Який епізод твору зображено на малюнку? Прочитайте. 9 Пояснення образних висловів — Поясніть значення виділених виразів. 10 Р озвиток мовленняРобота в групах — Як можна продовжити казку? VI. Підсумок уроку — Чому твір називається «Жива казка»? — Які ще заголовки можна дібрати до оповідання? — Чи доводилося вам спостерігати «живу казку»? VII. Домашнє завдання Читати казку. затихла гнався підставила застрибала виринув застиг зітхнула зелений метушливі маленька смугастий біла ніжна жовта | |
| |
Переглядів: 4944 | |
Заготівля і зберігання природного матеріалу. |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Листяні та хвойні рослини |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Аплікація з кольорового паперу «квітка» |
Всього коментарів: 0 | |