Показано матеріалів: 171-180
Урок 90 Тема: Дружбу дружбою шукають. Микола Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»Мета: учити дітей виразного читання тексту казки, виявляючи інтонацією своє ставлення до зображеного; розвивати вміння визначати дійових осіб, давати їм характеристику; виховувати бажання працювати в колективі та самостійно. |
Урок 89 Тема: Літературні казки у віршах. Марійка Підгірянка «Безкінечні казочки»Мета: удосконалювати техніку читання віршованих творів, виразність, артистичність читання; розвивати вміння аналізувати прочитане, давати відповіді на запитання; виховувати любов до художнього слова. |
Урок 88 Тема: Урок позакласного читання. Тарас Шевченко — видатний український поетМета: розширювати знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички свідомого, правильного та виразного читання, критичне мислення, творчі здібності дітей; виховувати почуття гордості за Україну, за її національного генія. |
Урок 87 Тема: Як посолиш, так і їстимеш. І. Франко «Лисичка і Журавель»Мета: дати дітям поняття «авторські» (літературні) казки; вчити аналізувати зміст твору, давати характеристики героям; розвивати техніку читання; виховувати бажання працювати в колективі та самостійно. |
Урок 86 Тема: На зеленому горбочку. Леся Українка «На зеленому горбочку». Підсумок за темоюМета: продовжувати ознайомлення учнів з творами великої української поетеси Лесі Українки; удосконалювати навички виразного читання; навчати дітей помічати красу і неповторність природи, сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у віршованих текстах; розвивати пам'ять, естетичний смак; виховувати любов до рідного краю. |
Урок 85 Тема: При сонці тепло, а біля матері добре. А. Костецький «Все починається з мами»Мета: удосконалювати навички читання поетичних творів; продовжити роботу над образними висловами; учити формулювати оціночні судження; розвивати вміння чітко визначати головну думку твору; виховувати почуття любові й пошани до матері. |
Урок 84 Тема: Найвеселіший місяць — травень. О. Копиленко «Найвеселіший місяць»Мета: формувати вміння сприймати зміст твору; учити орієнтуватися в тексті, аналізувати і виділяти головне; продовжити ознайомлення учнів із ознаками весни; розвивати вміння обмінюватися думками, слухати товариша; виховувати любов до природи. |
Урок 83 Тема: Приклади своє сумління, а природа тобі віддячить. П. Воронько «Липка». Г. Чубач «Я беру своє відерце»Мета: удосконалювати навички усвідомленого, виразного читання художніх творів; навчати правильно оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати читацькі навички, образне мислення; виховувати працелюбність, бажання допомогти природі. |
Урок 82 Тема: Квіти — землі окраса. «Квіти — землі окраса» (за Ю. Смоличем). Прислів'я. Г. Тарасенко «Загадки». О. Орач «Скоромовка»Мета: навчати дітей виразно читати; формувати вміння виділяти основну думку прочитаного; розвивати спостережливість; виховувати любов до краси куточків рідної природи. |
Урок 81 Тема: Урок позакласного читання. Хліб — усьому головаМета: учити дітей читати швидко і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного; поглиблювати знання учнів про важку працю хлібороба; розвивати пам'ять, ерудицію; виховувати дбайливе ставлення до хліба, повагу до праці хліборобів. |