Урок 85 Тема: При сонці тепло, а біля матері добре. А. Костецький «Все починається з мами»Мета: удосконалювати навички читання поетичних творів; продовжити роботу над образними висловами; учити формулювати оціночні судження; розвивати вміння чітко визначати головну думку твору; виховувати почуття любові й пошани до матері. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Хоче залізти в шафу кішка, Шурхотить у шафі мишка. 2 Гра «Нумо, прочитай!» — Розв’яжіть приклади та прочитайте слова. Яр + блу + кома - рма = ... (яблуко); Як + ківі + рис - вік - ис = ... (якір); Гол + рома + ха - мала = . (горох); Сік + дон + це - ікд = . (сонце). 3 Гра «Знайди слово в слові» Пороги (роги), калина (лин), парасолька (пара), машина (шина), оселя (осел). III. Перевірка домашнього завдання Розповіді дітей про творчість Олександра Копиленка. IV. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку 1 Робота в парах — Складіть і прочитайте прислів’я. Дитина плаче,а дитя — матері. Мати одною рукою б’є,а матері боляче. У кого є ненька,а другою гладить. Птах радіє весні,в того голівонька гладенька. 2 Гра «Збери прислів'я» — Прочитайте в порядку зростання. 0 нема 0 краму 0 купити © того © маму 0 щоб (Нема того краму, щоб купити маму.) — Поясніть, як ви розумієте складені прислів’я. — Про кого ці прислів’я? 3 Розповідь учителя — Мама — порадниця і рятівниця. її сердечність, ніжність, душевна теплота — особливі. Вона довічна, непідкупна, істинна. Мати — найближча людина, яка піклується про нас, незалежно від нашого віку, статусу, сімейного стану, майже єдина людина, яка любить нас безумовною, щирою любов’ю. Кожної другої неділі травня відзначають поважне свято — День Матері. Це міжнародне свято. Історія свята така: у 1908 році молода американка Анна Джервіс з Філадельфії виступила з ініціативою вшанування матерів у пам’ять про свою матір, яка передчасно померла. В 1910 році штат Вірджинія перший визнав День Матері як офіційне свято. В Україні його офіційно відзначають, починаючи з 2000 року. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання вірша Анатолія костецького «все починається з мами» 1 Читання вірша вчителем — Як ви розумієте заголовок? — З якою інтонацією слід читати вірш? (Урочисто) 2 Словникова робота Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем. Літогору моряштурмом океаниперетворити здолатинайдорожче пустеліпочинається «Довідкове бюро» Здолати — підкорити, приборкати. Хащі — густі зарості кущів, дерев. 3 Гра «Бджілки» Самостійне напівголосне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі. — У яких словах передається головна думка твору? 4 Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів. 5 Гра «Відшукайте риму» Зробити — літо; здолати — узяти; хащі — нізащо; словами — мами. 6 Слухання пісні «Росте черешня в мами на городі» (сл. М. Лукіна, муз. П. Горчинського) 7 Гра «Продовжте речення» • Я люблю свою маму за те. • Я бажаю всім мамам на світі. VI. Підсумок уроку — Кому був присвячений сьогоднішній урок? Пам’ятаймо, милі діти, Пам’ятаймо завжди з вами, Що для нас у всьому світи Найдорожчі — наші мами. VII. Домашнє завдання Підготувати розповідь про маму. | |
| |
Переглядів: 6261 | |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів... |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Всього коментарів: 0 | |