Показано матеріалів: 191-200
Урок 70 Тема: Таємниці книги природи. С. Носань «Мудра книга». Д. Павличко «Квітка»Мета: учити дітей правильно та виразно читати, давати відповіді на запитання; розвивати діалогічне та монологічне мовлення; виховувати любов до природи. |
Урок 69 Тема: Таємниці книги природи. В. Струтинський «Таємниця». Загадки. В. Ско-маровський «Сліди». В. Лучук «Скоромовки»Мета: удосконалювати техніку читання поетичних творів, формувати читацьку самостійність; вчити бачити і розуміти прекрасне в природі, в житті, в поезії; розвивати вміння ділитися своїми враженнями про прочитане; виховувати естетичний смак. |
Урок 68 Тема: Кольоровий світ навколо. В. Сухомлинський «Як змінюється колір снігу»Мета: удосконалювати техніку читання прозових творів, формувати читацьку самостійність; вчити учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне, аналізувати прочитане; розширювати уявлення учнів про навколишній світ; виховувати любов до природи. |
Урок 67 Тема: Вступ до теми. Чому світ такий цікавий? В. Сосюра «Сходить день і знову гасне»Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію; вчити робити висновки з прочитаних творів; збагачувати активний словник учнів; виховувати допитливість, інтерес до навколишнього світу. |
Урок 66 Тема: Урок позакласного читання. «Буду я природі другом...»Мета: розширювати читацькі інтереси школярів, ознайомлюючи із творами про природу; розвивати навички правильного свідомого читання; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Урок 65 Тема: Чи легко бути добрим? «Він живий!» (за В. Кавою). Загадка. Підсумок за темоюМета: закріплювати навички виразного читання; учити викладати свої думки у логічній послідовності; збагачувати активний словник школярів; формувати образне мислення учнів; виховувати милосердя, доброту. |
Урок 64 Тема: Хочеш бути щасливим — не будь лінивим. А. Григорук «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим»Мета: удосконалювати навички швидкого правильного, виразного читання; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти основну думку, висловлювати своє ставлення до прочитаного; виховувати любов до праці. |
Урок 63 Тема: Життя дано на добрі справи. В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти головне, аналізувати, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати мовлення, мислення; вдосконалювати читацькі навички; виховувати культуру поведінки, ввічливість, повагу до дорослих. |
Урок 62 Тема: Совість у людини — головне. В. Нестайко «Руденький»Мета: удосконалювати техніку свідомого, виразного читання; вчити аналізувати, переказувати прочитані твори, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати зв'язне мовлення; виховувати кращі людські якості: чесність, порядність, доброту, щедрість. |
Урок 61 Тема: Урок милосердя. В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка»Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне, аналізувати, правильно оцінювати вчинки дійових осіб; розширити уявлення учнів про добрі і погані вчинки; виховувати доброту, людяність. |