Урок 62 Тема: Совість у людини — головне. В. Нестайко «Руденький»Мета: удосконалювати техніку свідомого, виразного читання; вчити аналізувати, переказувати прочитані твори, оцінювати вчинки дійових осіб; розвивати зв'язне мовлення; виховувати кращі людські якості: чесність, порядність, доброту, щедрість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Наварили смакоти — Будем їсти я і ти. А сороки і ворони Будуть їсти макарони. Б. Чепуренко 2 Читайте правильно, швидко, чітко! Кожен стовпчик прочитати згори вниз, а потім — знизу вгору. Джемкґудзик | джиндзвоник дзвінджунглі дзиґаджерело дзьобдзеркало бджоладзвіночки т джміль т кукурудза 3 Читайте, думайте, доповнюйте! Слухають, пишуть, сидять, малюють — . (діти). Співає, літає, будує, годує — . (пташка). Повзе, блищить, шипить, жалить — . (гадюка). Пише, запитує, навчає, перевіряє — . (учитель). III. Перевірка домашнього завдання Гра «Обличчям до обличчя» Учні повертаються одне до одного та переказують зміст тексту в парах. IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання всеволода нестайка «руденький» 1 Робота над заголовком оповіданняГра «Мікрофон» — Прочитайте заголовок і пофантазуйте, про що йтиметься в оповіданні. 2 Напівголосне читання учнями тексту, кожен — у своєму темпі Гра «Бджілки» — Чи сподобалося вам оповідання? — Назвіть дійових осіб оповідання. 3 Словникова робота Пильно тицьнув зойкнула похапливо інколи поплескав помилився усміхнувся тим часом хочеться майданчик справжній Читання слів: повільно, з прискоренням, швидко, скоромовкою. Пояснення незрозумілих слів. «Довідкове бюро» Дременути — швидко побігти, тікаючи від кого-небудь або доганяючи кого-небудь. Тицьнув — тут: швидко віддав. 4 Читання тексту учнями «ланцюжком» — З якою інтонацією слід читати слова руденького хлопчика? (Невпевнено, тихо, сором’язливо) — Чиї слова слід читати впевнено, повчально, спокійно? (Дідуся) Фізкультхвилинка 5 Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання — Хто грався на майданчику? — Хто і чим пригостив дітей? — Що зробив із цукеркою чорнявий хлопчик? А дівчинка та руденький хлопчик? — Чому дременув чорнявий хлопчик? — Як дівчинка відреагувала на образу? — Якою була поведінка руденького? Прочитайте. — Чому він «швидко пішов геть»? — Хто похвалив руденького хлопчика? Прочитайте. — Чому він не може бути поганим? — Який висновок зробив дідусь? — Які слова передають головну думку оповідання? — Яка якість обов’язково повинна бути у справжньої людини? (Дописати в «павутинку») 6 Читання уривка тексту за особами. (Розмова руденького хлопчика і дідуся) 7 Складання характеристики дійових осіб — Хто з дійових осіб оповідання вам сподобався? Хто — ні? Чому? — Кого ви жалієте? — Скажіть, хто який. Учитель читає речення, замінюючи деякі слова. Учні мають помітити помилку, прочитати речення правильно. — До слів — назв дій доберіть назву предмета (дійової особи). Тицьнув, вихопив, дременув — . (чорнявий хлопчик). Зойкнула, скривилась, заплакала — . (дівчинка). Тицьнув, подивився, пішов, спинився, почервонів, зітхнув — ... (руденький хлопчик). Сидів, бачив, усміхнувся, сказав, поплескав — . (дідусь). V. Підсумок уроку — Чого вчить оповідання, над яким сьогодні працювали? — Із кого з героїв оповідання слід брати приклад? — Із ким би ви хотіли товаришувати — з чорнявим чи з руденьким хлопчиком? Чому? VI. Домашнє завдання Стисло переказувати оповідання. Чорнявий хлопчик руденький хлопчик дівчинка дідусь спостережливий добрий маленька злий жадібний мудрий розважливий слабка сором’язливий самокритичний боягузливий 8 Гра «Читає Незнайко» 9 Робота в групах Вибрати із тексту: 1-ша група — слова — назви предметів. 2-га група — слова — назви ознак. 3-тя група — слова — назви дій. | |
| |
Переглядів: 5265 | |
Свято, коли весело |
Таблиця віднімання числа 7. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Розп... |
Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Пояснення поданого ... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Сервіруємо стіл. Як необхідно поводитися за столом |
Всього коментарів: 0 | |