Урок 64 Тема: Хочеш бути щасливим — не будь лінивим. А. Григорук «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим»Мета: удосконалювати навички швидкого правильного, виразного читання; вчити визначати дійових осіб твору, виділяти основну думку, висловлювати своє ставлення до прочитаного; виховувати любов до праці. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Уранці Уляна Уласа Ураз умивать узялася. Улас утікав, ухилявся: Учора уже умивався. Ю. Кругляк 2 Гра «Знайдіть "пеньок"» Котикбілкащука котикгілкащука кошикбілкащука котикбілкащока котикбілкащука 3 Гра «Додайте склад, утворіть слова» Мі-.(сяць)го-.(лос) мі-.(кроб)го-.(лка) мі-.(ністр)го-.(луб) мі-...(раж)го-.(мін) мі-.(нус)го-.(нчар) мі-.(ра)го-.(пак) мі-...(сто)го-.(ра) 4 Робота над прислів'ями — Прочитайте прислів’я. Як ви його розумієте? будь щасливим бути лінивим Хочеш не (Хочеш бути щасливим — не будь лінивим.) III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ми прочитаємо оповідання, заголовком якого є прислів’я. — Як ви вважаєте, про що йтиметься в оповіданні? Гра «Мікрофон» Учні висловлюють свої припущення. IV. Опрацювання оповідання анатолія Григорука «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим» 1 Читання оповідання вчителем — Чи сподобалося вам оповідання? — Який настрій воно у вас викликало? — Хто головний герой оповідання? 2 Словникова робота Гречаних бур’яну ввечері непотріб щасливим лежачи загайна абияк загадала манюні крем’яшки копітка недбало маленькі камінці попросила Читання слів «луною» за вчителем. — Слова другого і третього стовпчиків є синонімами. З’єднайте їх між собою у пари. 3 Читання оповідання учнями «ланцюжком» — Хто попросив Дениска про допомогу? — Навіщо слід було перебирати гречані крупи? Прочитайте. — Як Дениско виконав роботу, яку йому доручила бабуся? Прочитайте. — Чому Дениско не на совість виконав доручення? — Чому бабуся не перевірила його роботу? — Хто першим «постраждав» від неякісно зробленої роботи? — Як оцінили вчинок Дениска його рідні? Прочитайте. — Що цікавого помітили в їхніх відповідях? — Знайдіть слова, що підказують, з якою інтонацією слід читати слова Дениска, бабусі, тата. 4 Читання оповідання за особами 4 5 5 Гра «Чиї це слова?» — Що ви мені підсунули! — Все йому, бач, ліньки! — Е, лінивому й нитку перервати важко. — Лінивий сидячи спить, лежачи робить. — Ледачому завше ніколи. — Хочеш бути щасливим — не будь лінивим. 6 Робота в групах Дібрати з тексту: 1-ша група — слова — назви предметів; 2-га група — слова — назви дій; 3-тя група — слова — назви ознак. 7 Гра «Земля — небо» За командою «земля» — діти нахиляються до книжки і читають текст. За командою «небо» — піднімають голівки вгору, прибираючи вказівки від тексту. Знову — «земля» — учні очима знаходять, де вони закінчили читати. 8 Гра «Дуель» Клас розподіляється на дві групи. Одна група ставить запитання, інша дає відповіді. 9 Робота над прислів'ями — Згадайте прислів’я, запам’ятайте їх та вживайте у власному мовленні. Лінивому й нитку. Хочеш бути щасливим, Ледачому завше. Лінивий сидячи спить, 10 Переказування оповіданняГра «Обличчя до обличчя» Учні повертаються одне до одного і переказують зміст тексту в парах. V. Підсумок уроку — Чого навчило вас оповідання? — Який настрій був у вас на уроці? — Оберіть відповідну картинку. .не будь лінивим. .ніколи. .лежачи робить. .перервати важко. Спокійний Веселий Сумний VI. Домашнє завдання Читати, переказувати оповідання. | |
| |
Переглядів: 2456 | |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання» |
Заготівля і зберігання природного матеріалу. |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла... |
Всього коментарів: 0 | |