Урок 67 Тема: Вступ до теми. Чому світ такий цікавий? В. Сосюра «Сходить день і знову гасне»Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію; вчити робити висновки з прочитаних творів; збагачувати активний словник учнів; виховувати допитливість, інтерес до навколишнього світу. Хід Уроку I. Організаційний момент Учитель Пролунав дзвінок. Починається урок. З чого нам його почати? Діти. Скоромовку розказати! Учитель Потренуєм язички, щоб не плутались значки. II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою На шафі — шапка, у шафі — шуба. У Соні — шашки, у Саші — шишки. 2 Гра «Пошир речення» Пташка співає. (Учні додають по одному слову.) Пташка співає пісню. Яскрава пташка співає пісню. Яскрава пташка співає веселу пісню. Яскрава пташка співає веселу пісню у садочку. Яскрава пташка голосно співає веселу пісню у садочку. Яскрава пташка співає веселу пісню у вишневому садочку. 3 Читайте, відповідайте швидко: хто це? що це? Пухнастий, короткий, куций — ...(хвіст). Ляклива, полохлива, прудка — .(білочка). Чемний, ввічливий, вихований — .(хлопчик). Гарна, вродлива, охайна, — .(дівчинка). 4 Гра «Так чи ні?» Зіграти хочеться мені З тобою, друже, в «Так чи ні?» Тобі питання задаю, Готуй же відповідь свою. Відповідай, коли мастак, Єдиним словом — «ні» чи «так». — Скажи, співає сом пісні? Не гайся з відповіддю! (Ні!) — Чи вміє плавати гусак? Ну, що на це ти скажеш? (Так!) — Чи може стати у вогні Вода холодним льодом? (Ні!) — Скажи мені, червоний мак В січневу пору квітне? (Ні!) — А крокодили на сосні Свої будують гнізда? (Ні!) — Чи може вище гір літак У вишину злетіти? (Так!) — Узори пишні на вікні Мороз малює взимку? (Так!) — Чи правда, друже мій, що рак, Коли повзе, то задки? (Так!) — Якщо не їстиме три дні, Верблюд ходити зможе? (Так!) — До забіяк і розбишак Чи є в людей повага? (Ні!) — Чи достигають навесні Пшениця й жито в полі? (Ні!) — Коли розсердиться їжак, Слона він може вбити? (Ні!) — Ріка біжить удалині, Чи є у неї ноги? (Ні!) — А чи буває сон у сні? Чекаю відповіді! (Так!) — Перекривив синицю шпак, Таке буває, друже? (Так!) — Скажи, морози крижані Страшні для мавп тропічних? (Так!) — Чи правда це, що вовк усмак Наївся груш і яблук? (Ні!) — А під кінець скажи мені — Цікава гра у «Так чи ні»? (Так!) III. Повідомлення теми і мети уроку — Діти, сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ. Прочитайте, як він називається. («Сторінки для допитливих») Вправа «Мікрофон» — Кого називають допитливими? Метод «Передбачення» — Про що йтиметься в творах цього розділу? IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання вірша володимира сосюри «сходить день і знову гасне» 1 Виразне читання вірша вчителем — Як звати головну героїню вірша? 2 Словникова робота — Читання слів «луною» за вчителем. — Яке слово «зайве» в першому стовпчику? Доберіть до нього синонім. (Вуста — губи) — Назвіть «зайве» слово в другому стовпчику. — Погляньте на жоржину, опишіть її. — Що ви знаєте про цю квітку? Де вона росте? Коли розцвітає? «Довідкове бюро» Безнастанне — без упину, постійне. Краєвиди — картини природи. 3 Читання вірша учнями «ланцюжком» за строфами — Який світ оточив Орисю? — Якою ти її уявляєш? — Якого віку дівчинка? — Закінчіть речення: «Дідусь уважний, турботливий, а Орися.». Сходить нахиляє розгорта вуста прекрасний цікавий дзвінке жоржина 4 Гра «Доберіть риму» Гасне — прекрасний; привіт — світ; безнастанне — гляне; дзвінке — таке; машина — жоржина; дня — цуценя; віти — квіти; живе — нове; краєвиди — діда; розгорта — вуста. Читати вірш, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів. — Назвіть пестливі слова, які поет уживає у вірші. Прочитати: здивовано; захоплено; байдуже. Дібрати з вірша: 1-ша група — слова — назви предметів; 2-га група — слова — назви ознак; 3-тя група — слова — назви дій. V. Підсумок уроку — Яку тему почали вивчати? — Як можно назвати Орисю? VI. Домашнє завдання Виразно читати вірш. | |
| |
Переглядів: 1340 | |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця».... |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ... |
Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настрою |
Всього коментарів: 0 | |