Показано матеріалів: 211-220
Урок 50 Тема: Вже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати! Колядники. О. Во-ропай «Коляда». А. М'ястківський «На щастя, на здоров'я, на Новий рік!». «Колядин, колядин, а я в батька один», «Щедрівочка щедрувала», «Сію, сію, посіваю» (з народного) (напам'ять за вибором). Л. Повх «Колядники». В. Малишко «Веселий Новий рік». Підсумок за темоюМета: продовжити ознайомлення учнів з народними традиціями; вчити спостерігати, як у літературних творах зображено святкування традиційних свят українського народу; навчати аналізувати прочитані твори; удосконалювати техніку виразного читання; виховувати любов до народних звичаїв. |
Урок 49 Тема: Новорічні дива. Л. Глібов «Зимня пісенька». Ю. Набока «Новорічко»Мета: удосконалювати навички виразного, свідомого, правильного читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи, почуття прекрасного. |
Урок 48 Тема: Доки рослина росте, доти очі милує. С. Носань «Ялинка». Олександр Олесь «Ялинка» (напам'ять)Мета: удосконалювати навички виразного читання; навчати інтонувати тексти за розділовими знаками; розвивати образне мислення; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, бережливе ставлення до природи. |
Урок 47 Тема: Допоможемо тваринам узимку. Л. Левченко «Якщо допоможем». Л. Костенко «Синички на снігу». А. Качан «Крихта хліба»Мета: удосконалювати навички виразного читання поетичних творів; збагачувати словниковий запас учнів; учити відчувати образність художнього слова; виховувати бережливе ставлення до природи. |
Урок 46 Тема: Ось прийшли морози — і зима настала. О. Копиленко «Зима йде». В. Ско-маровський «Казкові шати». О. Сенатович «Веселий сніг». Н. Кир'ян «Зимові слова»Мета: удосконалювати навички виразного, свідомого, правильного читання; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи, бажання милуватися нею. |
Урок 45 Тема: Урок позакласного читання. Твій друг — книгаМета: ознайомити учнів з історією виникнення паперу і книгодрукування; розвивати читацькі навички; виховувати бережливе ставлення до книги. |
Урок 44 Тема: Батьківщина — то найкращий край! «Український віночок» (за О. Ки-риченко). Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». Прислів'я. Підсумок за темоюМета: навчати учнів виразно читати, аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної землі, повагу до її традицій. |
Урок 43 Тема: Народні символи України. В. Скуратівський «Калина». П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб». ЗагадкаМета: навчати учнів виразно читати, аналізувати прочитане, виділяти в творі головну думку; розширювати знання учнів про символи України; виховувати любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до хліба. |
Урок 42 Тема: Як тебе не любити, Києве мій! Н. Забіла «Древній Київ». М. Познанська «Зацвіли каштани»Мета: навчати учнів виразно читати віршовані і прозові твори, аналізувати прочитане; поглибити знання учнів про місто Київ, його історію; виховувати любов до Батьківщини, гордість за неї. |
Урок 41 Тема: Вступ до теми. Рідний край. А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). М. Чернявський «Рідний край». В. Сухомлинський «Дідова колиска»Мета: навчати учнів виразно читати віршовані і прозові твори; розвивати вміння аналізувати тексти; виділяти головну думку; вдосконалювати техніку читання; виховувати любов до Батьківщини, викликати у дітей почуття гордості за неї. |