Урок 68 Тема: Кольоровий світ навколо. В. Сухомлинський «Як змінюється колір снігу»Мета: удосконалювати техніку читання прозових творів, формувати читацьку самостійність; вчити учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне, аналізувати прочитане; розширювати уявлення учнів про навколишній світ; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Читання скоромовки «дощиком» Зелен-зелен льон у полі, Буде Лялі з льону льоля, Білим, білим білована, Мов лілея мальована! О.Кононенко 2 Гра «Відгадай, хто це?» Цвірінь-цвірінь — ... (горобчик). Кар-кар — ... (ворона). Тьох-тьох — ... (соловей). Тук-тук — ... (дятел). Ціть-ціть — ... (щиглик). Ку-ку — ... (зозуля). Кря-кря — ... (качка). 3 Гра «Хто більше?» — Доберіть слова — назви ознак до поданих слів. Зима — холодна, . Сніг — білий, . Ялинка — струнка, . Синичка — жвава, . Вітер — північний, ... лисиця — хитра, . 4 Слухай, запам'ятовуй! Весна фарбувала розквітлу природу: Синьою барвою — в озері воду, На лузі — у колір пребілий ромашку, Пісочок — у жовтий, в сіренький — пташку. Фазана у полі червоним зробила, Рудим куропатці побризкала крила, І навіть в кімнату фіранку відкрила І зелень на фікусі всю поновила, Аж три кольори дарувала фіалці й краплину на носа хлюпнула Наталці. В. Ващенко — У який колір і що саме фарбувала весна? III. Перевірка домашнього завдання Конкурс на краще виразне читання вірша. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Який розділ почали вивчати? — Чи любите ви пізнавати світ? — Якого кольору сніг? Звісно, білого, скажете ви. Це так. Але чи завжди він білий? Не поспішайте з відповіддю. На це запитання нам допоможе відповісти оповідання Василя Сухомлинського «Як змінюється колір снігу». V.Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання оповідання василя сухомлинського «як змінюється колір снігу» 1 Гра «Рибки» — Прочитайте текст мовчки. Підготуйтеся назвати всі кольори снігу, які протягом дня побачив письменник. 2 Словникова робота Рожевіпромінням сліпучо-білимпіднімається синюватийвідбивається запалалосхилилося багрянимимерехтять Читання слів «буксиром» за вчителем. — Яке слово «зайве» в першому стовпчику? Чому? (Запалало — слово — назва дії) — Яке слово «зайве» в другому стовпчику? Чому? (Промінням — слово — назва предмета) 3 Читання тексту учнями «ланцюжком» — Які з кольорів снігу, названих автором, ви теж помічали, які — ні? — Які тварини згадуються в оповіданні? — Знайдіть і прочитайте абзац, у якому сніг порівнюється з білим килимом. — Прочитайте перший і останній абзаци тексту. Яким кольором ясніють снігові замети вранці, а яким — пізнього вечора? 4 Робота в групах. Малювання словесних картин на основі прочитаного Кожна група презентує свій словесний малюнок. 5 Гра «Добери ознаку» Заметималенька небовечірня пташкарожеві дзеркало синіше загравабагряні барвиблискуче 6 Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів. — Яка народна прикмета є у тексті? (Запалало небо на заході — завтра буде вітер). — Будьте дослідниками! Спостерігайте, чи справджується ця народна прикмета? — Чому змінюється колір снігу? VI. Підсумок уроку — Що нового дізналися на уроці? — Не соромтеся запитувати. Запитання — це шлях до знання! VII. Домашнє завдання Виразно читати оповідання. Намалювати свою ілюстрацію до нього. | |
| |
Переглядів: 3459 | |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Ліплення. композиція «Будиночок равлика» |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Жива і нежива природа |
Всього коментарів: 0 | |