Урок 103 Тема: Урок позакласного читання. Казки народів світуМета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати знання учнів про казки народів світу; розвивати зв'язне мовлення учнів; вдосконалювати вміння висловлювати оцінні судження, знаходити зображувально-виражальні засоби опису героїв; виховувати інтерес до народної мудрості. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо мандрівку до королівства казок, зокрема казок народів Європи. — Погляньте на карту Європи. Які країни ви знаєте? — У кожного народу існують свої звичаї, традиції, культура, і, звісно, свої казки. III. робота з виставкою книжок — Які книжки на виставці вам знайомі? — Які казки ви читали? — Хто автори цих казок? — Які народи вони представляють? За бажанням дітей учитель викликає трьох-чотирьох учнів переказати прочитану казку. — Чия розповідь вам найбільше сподобалася? IV. Актуалізація опорних знань Вікторина «Чи знаєте ви казки?» • Яка героїня, ідучи лісом до бабусі, зустріла вовка? (Шарль Перро «Червона Шапочка») • Хто соромився своєї гидкої зовнішності? (Г. Х. Андерсен «Гидке каченя») • Кому чоботи допомогли стати королем? (Шарль Перро «Кіт у чоботях» ) • У якій казці співали разом кіт, осел, пес і півень? (Брати Грімм «Бременські музиканти» ) • Хто ніяк не міг знайти золотого ключика? (О. Толстой «Пригоди Буратіно, або Золотий ключик» ) • У якій казці матір з сином кинули в бочці в океан? (О. Пушкін «Казка про царя Салтана») V. Обговорення прочитаних казок 1 «Як гусак лиса перехитрив» (чеська народна казка) — Хто перестрів гусака? — Які почуття під час зустрічі з лисом пережив гусак? Прочитайте. — Як він перехитрив лиса? — Яка риса характеру допомогла гусакові? 2 «Лисиця, дрізд і ворона» (литовська народна казка) 1) Гра «Бджілки». Напівголосне читання казки — кожен у своєму темпі. Робота в групах Кожна група отримує своє завдання 1-ша група — стисло переказати текст. 2-га група — підготувати відповіді на запитання. — Що сталося з дітьми дрозда? — Яку пораду дала ворона? — Як ворона перехитрила лисицю? — Якою показана лисиця в казці? 3-тя група — характеристика дійових осіб. 2) Робота в парах. Учні читають діалог, який їм найбільше сподобався. VI. Підсумок уроку — Наш Урок добіг кінця, але ніколи не закінчується казка. Адже і дорослі, і діти хочуть вірити в диво, в те, що добро має перемогти зло. Затишно дітям в пазусі казок. Отак би й слухав про царя Салтана, Або про те, як весело козак Обманював турецького султана. Про карих коней з полуменем грив, Про чаклуна, що все на світі може. І хто б там, що кому не говорив, А згине зло і правда переможе VII. Домашнє завдання — Наступний Урок позакласного читання ми проведемо за темою «Мамо рідна, добра, мила.». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ слово | |
| |
Переглядів: 1564 | |
Весняні свята. Великдень |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Птахи |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Всього коментарів: 0 | |