💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок позакласного читання. Казки народів світу

Урок 103

Тема: Урок позакласного читання. Казки народів світу

Мета: удосконалювати навички свідомого виразного читання; розширювати знання учнів про казки народів світу; розвивати зв'язне мовлення учнів; вдосконалювати вміння висловлювати оцінні судження, знаходити зображувально-виражальні засоби опису героїв; виховувати інтерес до народної мудрості.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо мандрівку до королівства казок, зокрема казок народів Європи.

— Погляньте на карту Європи. Які країни ви знаєте?

— У кожного народу існують свої звичаї, традиції, культура, і, звісно, свої казки.

III. робота з виставкою книжок

— Які книжки на виставці вам знайомі?

— Які казки ви читали?

— Хто автори цих казок?

— Які народи вони представляють?

За бажанням дітей учитель викликає трьох-чотирьох учнів переказати прочитану казку.

— Чия розповідь вам найбільше сподобалася?

IV. Актуалізація опорних знань

Вікторина «Чи знаєте ви казки?»

 • Яка героїня, ідучи лісом до бабусі, зустріла вовка? (Шарль Перро «Червона Шапочка»)

 • Хто соромився своєї гидкої зовнішності? (Г. Х. Андерсен «Гидке каченя»)

 • Кому чоботи допомогли стати королем? (Шарль Перро «Кіт у чоботях» )

 • У якій казці співали разом кіт, осел, пес і півень? (Брати Грімм «Бременські музиканти» )

 • Хто ніяк не міг знайти золотого ключика? (О. Толстой «Пригоди Буратіно, або Золотий ключик» )

 • У якій казці матір з сином кинули в бочці в океан? (О. Пушкін «Казка про царя Салтана»)

V. Обговорення прочитаних казок

 1 «Як гусак лиса перехитрив» (чеська народна казка)

— Хто перестрів гусака?

— Які почуття під час зустрічі з лисом пережив гусак? Прочитайте.

— Як він перехитрив лиса?

— Яка риса характеру допомогла гусакові?

 2 «Лисиця, дрізд і ворона» (литовська народна казка)

1) Гра «Бджілки».

Напівголосне читання казки — кожен у своєму темпі.

Робота в групах

Кожна група отримує своє завдання

1-ша група — стисло переказати текст.

2-га група — підготувати відповіді на запитання.

— Що сталося з дітьми дрозда?

— Яку пораду дала ворона?

— Як ворона перехитрила лисицю?

— Якою показана лисиця в казці?

3-тя група — характеристика дійових осіб.

2) Робота в парах.

Учні читають діалог, який їм найбільше сподобався.

VI. Підсумок уроку

— Наш Урок добіг кінця, але ніколи не закінчується казка. Адже і дорослі, і діти хочуть вірити в диво, в те, що добро має перемогти зло.

Затишно дітям в пазусі казок.

Отак би й слухав про царя Салтана,

Або про те, як весело козак Обманював турецького султана.

Про карих коней з полуменем грив,

Про чаклуна, що все на світі може.

І хто б там, що кому не говорив,

А згине зло і правда переможе

VII. Домашнє завдання

— Наступний Урок позакласного читання ми проведемо за темою «Мамо рідна, добра, мила.».

Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.

я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ слово

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 1564 | Рейтинг: 1.0/1
Весняні свята. Великдень
Саморобна дидактична гра «сад і город»
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку
Птахи
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]